Tonicul Apicultorului de la Apiland




   Alimentația mea nu este întotdeauna un exemplu pozitiv. Adesea mănânc foarte puțin și de multe ori mesele mele constau în prăjituri de casă, preferatele mele, sau în snacksuri sărate, alt viciu căruia îi cad pradă. Din acest motiv caut să iau zilnic suplimente alimentare, un exemplu e vitamina C care este nelipsită și pe care o consum în cantități mari. În fiecare zi mănânc produse apicole, cândva am menționat că am și o poreclă de ursuleț tocmai pentru că exagerez cu mâncatul mierii. Cea de salcâm e favorita mea, e vâscoasă și foarte dulce. Mierea de tei și cea polifloră nu au trai lung cu mine, în 2-3 zile borcanul se golește. Alături de miere, lăptișorul de matcă e un alt produs apicol care-mi place la nebunie. A durat mult până să mă obișnuiesc cu gustul său acrișor însă acum l-aș consuma în cantități industriale. Mă gândeam că dacă într-o zi aș fi milionară, mi-aș putea permite luxul de a mânca zilnic un linguroi de lăptișor!

   Azi vă scriu despre un alt produs apicol de calitate încercat, cu o formă de prezentare inedită. Fiolele numite sugestiv Tonicul Apicultorului sunt un produs marca Apiland ce conțin un cockail de ingrediente benefice sănătății noastre: 
-1000 mg lăptișor de matcă;
-500 mg extract de polen;
-50 mg extract de propolis;
-4000 mg miere;
-apă purificată.

   Auzisem despre acest tonic de la Cătălina, ea a urmat o cură de 20 de zile. M-am bucurat când am primit produsul din partea Brander, cutiuța cu 10 fiole mi-a fost suficientă pentru a-mi face o părere proprie despre acest „cocktail” delicios.
   Am păstrat fiolele la temperatura camerei și în fiecare dimineață, timp de 10 zile, am băut conținutul uneia. Fiola din sticlă se rupe la ambele capete. Amestecul e dens și nu curge, nu vă temeți că se va risipi. După care introduc un capăt în gură și absorb conținutul. Producătorul recomandă să se rupă mai întâi un capăt, să se introducă fiola în gură, apoi să se rupă și celălalt capăt, dar cunoscându-mă am zis că nu risc și să-mi tai din neatenție buzele. 
   La gust amestecul e delicios, dulce, puțin acrișor. Ursulețului i-a plăcut gustul și ar fi băut câteva fiole la rând dacă stocul ar fi fost nelimitat:). 



   Cele zece fiole au venit ambalate într-o cutie foarte drăguță din carton, colorată în nuanțele stupului. Varianta cu 10 fiole costă 63 lei pe site, iar o cutie cu 20 fiole are un preț de 114 lei. Acestea sunt prețurile promoționale, mai mici acum cu 20%. 
   Conținutul fiolelor este recomandat pentru întărirea sistemului imunitar, este ideal pentru a fi consumat primăvara și toamna, atunci când frigul și umezeala pot duce la instalarea răcelilor de sezon. De asemenea, ajută în cazul depresiei, al insomniei și a multor afecțiuni ale sistemului nervos. Sunt de părere că produsele apicole au, în general, un efect pozitiv asupra sistemului nervos.
   

   Tonicul Apicultorului poate fi comandat online de pe site-ul Apiland, de unde vă puteți aproviziona și cu alte produse apicole de calitate. Eu am făcut o selecție a favoritelor dintre cele încercate, iar fruntașe sunt mierea de salcâm crudă (varianta bio), lăptișorul crud convențional și păstura (pâinea albinelor). Mierea crudă mi se pare un produs cu adevărat deosebit din punct de vedere al gustului, acesta este mai bogat și mai rafinat decât cel al mierii obișnuite. 
   Produsele din stup mă ajută în perioadele în care nu consum suficiente legume și fructe, uneori țin loc de desert și de energizant înaintea sesiunilor de sport. Le recomand indiferent de distribuitorul pe care îl alegeți.

   Pe final, un fapt divers!


Comentarii

Anda Darie a spus…
Păcat că m-am apucat de o cură de slăbire care îmi interzice cu desăvârșire mierea, nu eram fanul numărul 1 al ei dar mi-ai făcut tu poftă azi.
Loredana R. a spus…
Sunt foarte multumita de acest tonic! Doar ce i-am facut si eu review, mi-au placut la nebunie gustul, dar si efectele sale! :)
Toma Aurora a spus…
Dacă regimul îți interzice, trebuie să-l respecți. Mie îmi place foarte mult mierea, dar dacă aș fi nevoită aș putea lua o pauză pentru o perioadă.
Multă baftă cu dieta, sper să ai rezultate foarte bune!
Toma Aurora a spus…
Loredana, am citit prezentarea ta. M-am bucurat să aflu că toate persoanele care l-au testat au avut o părere foarte bună despre acest tonic.
Te pup, draga mea!