Surprize de la sora mea


     Duminica dimineata sora mea s-a intors din vacanta. A fost plecata in mai multe locatii din Spania, pentru mai multe saptamani. Desi initial am cazut amandoua de acord ca nu vreau sa imi aduca produse cosmetice (pentru ca excursia ei a fost foarte scumpa si oricum am umplut casa de tuburi) m-am pomenit ca mi-a adus o sacosa plina de....cosmetice, exact!

   Mi-a cumparat vopsea de par, un set pentru ingrijirea corpului cu aroma de trandafiri, masca si tratamente pentru par, apa demachianta micelara, gel de curatare si servetele demachiante (unele simple, iar altele spumante). Cum le-am vazut le-am luat la studiat, le-am intors pe toate partile, le-am mirosit, iar apoi le-am pus in cutia cu produse cosmetice noi, ce urmeaza a fi folosite dupa ce mai consum din cele deja desfacute.


   Pe langa flacoanele frumos parfumate am mai primit si o pereche de balerini cu puf. Sora mea suferea putin din cauza ca nu aveam nicio pereche in care sa ma simt bine si a oscilat sa aleaga intre o pereche de ghete si una de balerini. Pentru ca i-am zis ca deja mi-am luat o pereche noua de ghete, a ales acesti balerini destul de simpli, cu un detaliu pufos in partea frontala.

   De maine voi incepe seria articolelor pentru SuperBlog, articole care sper sa nu va plictiseasca. Va asigur ca nu voi aborda niciun subiect doar din perspectiva tehnica caci nu imi sta in fire si nu as face-o pentru niciun fel de beneficiu material.

Comentarii

Raluca a spus…
Uite vezi? Daca aveam si eu o sora primeam bunatati...din pacate am un frate( pe care il iubesc f mult) insa este neinspirat in alegerea cadourilor pt mine( ce e drept eu ii spun sa nu imi ia nimic niciodata, si asa are el nevoie de bani..doar e si el student)..Insa imi amintesc de primul cadou pe care mi l-a facut ( la majoratul meu) ..O PERIUTA DE DINTI CU BATERII...si acum radem pe seama acestul lucru..regret ca nu am pastrat-o ca amintire!

Sa le folosesti cu drag!
Alexandra a spus…
Faine cadouri ai primit, sa le folosesti/porti sanatoasa si iubita.

Aceeasi dilema o am si eu cu SuperBlog...oh well, mai bine imi pastrez profilul blogului decat sa tintesc la punctajul maxim...

Sunt tare curioasa cum vezi tu prima tema...

Te pup, mult spor!
Anonim a spus…
Oai ce de bunataaaati! Si pufoseniile alea is grozave!Parca vad ca ma apuca obsesia cu puful si penele iarna asta:))
Simona Tucu a spus…
Numai bunatati ai primit, sa le folosesti cu placere!
Abia astept seria de articole, m-a tentat sa ma inscriu si eu insa stau extrem de prost cu timpul liber mai nou, poate la anul.
Bafta mare!!!
Alice wonders a spus…
Ai o sora lovely!
Sa le folosesti cu placere :D
Gina Cristiana a spus…
Ce frumos :) si cred ca iti si doreai sa incerci produsele care nu se gasesc la noi. Suna atat de bine setul cu aroma de trandafiri.
Abia astept sa citesc articolele si sunt curioasa ce subiecte vor urma.
pupici
claudia_mami a spus…
balerini ca ai tai am si eu dar pe un albastru inchis .asteptam nerabdatoare .
Coconut a spus…
Frumoase cadouri, ai o sora de milioane! Sa le folosesti iubita! Felicitari si pentru premiul de la Dacic Cool :) (btw, mi-am luat ieri supliform-ul, acum sa vedem daca ma tin de aplicari)
Ce de bunatati ai primit!Ai o sora grozava!Ma intereseaza setul cu aroma de trandafiri si servetelele! sa le faci un review si sa ne spui cum sunt!Sa le folosesti iubita si sa te bucuri si de premiul Dacic Cool!Te pup:*
Dana M a spus…
:)) Ah Raluca povestioara ta imi aminteste de faptul ca anul trecut de Craciun i-am cumparat prietenului meu acelasi lucru: o periuta de dinti electrica :)) [pe langa alte chestii]
Dana M a spus…
Sora ta e the best!
Georgiana a spus…
Sa le folosesti cu placere, Aurora! Mi-as fi dorit si eu tare mult o sora :)
Alina a spus…
ce-as vrea si eu o sora ca a ta :))
Dorina a spus…
Ce de bunatati ai primit! Super draguta sora ta :))
Succes in concursul Superblog!
Irina a spus…
Sa le folosesti sanatoasa, foarte draguta a fost sora ta.Asteptam review-uri cand o sa le folosesti :)Succes la Superblog, prima tema mi se pare foarte interesanta :)
coco a spus…
ne imprumuti surioara ? :)
Ela a spus…
:) Sa folosesti cu placere cosmeticele iar balerinii sa ii asortezi la cat mai multe tinute faine!

Te pup!
Dorrie Kaitlyn a spus…
Eh...Ce bine e sa ai o sora si mai ales una care te iubeste si se gandeste la tine ! :P
Carla a spus…
Ce de lucruri :) sa le folosesti cu placere! Imi plac balerinii ca-s cu un pufy ;)) sunt innebunita dupa chestii pufoase :)