Comanda noua Dacic Cool


   Am plasat o comanda impreuna cu sora mea si o prietena foarte buna de pe site-ul Dacic Cool cu ocazia sarbatoririi numelui Toma de catre magazinul virtual. Gratie acestei promotii, toate produsele noastre au fost dublate si am beneficiat si de oferta numita Saptamana Ceaiului primind multe cutii de ceai (s-a oferit cate o cutie pentru fiecare produs cumparat, in limita a maxim 10 produse). In plus am primit si cadouri de la cei de la Dacic Cool, creme Sudocrem si mostre ale produselor Gerocossen. Valoarea comenzii a depasit 100 de lei asa ca am beneficiat si de transport gratuit prin Posta Romana.


Eu mi-am comandat urmatoarele produse :
-vopsea de par (in nuante de blond, pentru ca imi doresc sa imi mai deschid putin culoarea parului. Momentan stau in banca mea, caci sunt multumita de culoare, dar cine stie ce pata mi se mai pune);
-gel de curatare Gerocossen pentru ten normal si mixt (pe celalat, cel dublat, i l-am dat surorii mele);
-crema gomaj pentru ten cu masline si sambure de piersica;
-crema-gel antiacneic  Acneogel (a fost ultimul pe stoc asa ca am primit un gel cu extract de grapefruit de la Gerocossen drept dublura).

Am primit un gel contur pentru ochi bonus, pentru o comanda de minim 50 de lei. Deja folosesc un tub de cateva saptamani si imi place foarte tare. Are o aroma placuta, de coaja rasa de portocala, intra rapid in piele, o pot folosi si inainte de machiaj, caci nu lasa o pelicula grasa sau uleioasa. Mai mult, nu ma ustura deloc ochii de la ea si nici nu imi lacrimeaza in cazul in care, din neatentie, o intind si in interiorul ochilor. Dimineata am observat ca desumfla rapid ochii obositi, dar voi vorbi mai pe larg despre ea dupa o utilizare mai indelungata.


Dintre produsele de pe site ma mai atrag urmatoarele:

untul de corp cu aroma de piersica (despre care am auzit ca ar fi foarte bun) si Feteasca Neagra Corcova (pentru ca vinul este bautura mea preferata, singura care imi place cu adevarat, pe langa berea aromata).

  Saptamana aceasta este sarbatorit Sfantul Filip pe site, asa ca puteti beneficia si voi de oferta dublarii produselor si de alte cadouri extra, daca purtati acest nume sau daca vreun membru al familiei (care se numeste Filip sau are un nume derivat) se inregisteaza pe site si va ajuta cu o comanda.

Comentarii

Sadie a spus…
Gerocossen a fost prima vopsea pe care am folosit-o, era in nuanta Aubergine. :)
Sa le folosesti cu placere!
claudia_mami a spus…
woouauu ce dea produse -bravoo sa le folosesti cu drag .pop
wow...v-ati facut scocul pe un an! :)) Ce multe sunt!SE pare ca a avut priza DacicCool!Super campanie, super produse, si iata ca si rezultate! Sa le folosesti sanatoasa! Ma intereseaza vopseaua, cand o vei folosi :*Ce blonda:D
Milena a spus…
sa le folosesti cu placere! untul de corp de la Gerocossen cu piersica si avocado l-am avut eu demult, intra repede in piele si avea o aroma super. cred ca o sa il recumpar cand vin prin Ro, din nostalgie:D
Toma Aurora a spus…
Eu nu am mai folosit pana in prezent. Prima mea vopsea cred ca a fost Aroma, intr-o nuanta rosiatica. Din pacate nu au toate nuantele pe site, ca as fi ales unele putin mai inchise, dar poate pe viitor vor largi paleta de culori.
Toma Aurora a spus…
Multumim! Pupici inapoi! :)
Toma Aurora a spus…
Ei, de unde Cleo? Sigur vom gasi curand un nou prilej sa mai plasam o comanda. :))Stii cum suntem noi, fetele. Mereu avem nevoie de ceva nou!
Toma Aurora a spus…
Milena, pentru aroma de piersica il doresc si eu. Faptul ca intra repede in piele nu poate decat sa ma bucure, caci multe unturi de corp sunt mai grase ca textura.
Unknown a spus…
cate produse sunt :O.. cum este vopseaua de par ? eu sunt saten inchis ( si nu m-am vopsit niciodata) si as vrea sa o fac, sa imi deschid si eu parul la un saten deschis/ blond inchis si nu stiu daca prinde, daca este buna , etc :))))
Toma Aurora a spus…
Econa, daca parul nu este vopsit, vopseaua deschisa prinde mult mai bine. Eu pe vremea cand nu mai aveam vopsea in par (dupa 8-9 luni de la vopsire) puteam sa ma vopsesc linistita cu orice culoare, caci prindea. Evident, nu deveneam blond deschis dupa o singura vopsire, dar mi se decolora parul cu 2-3 nuante (ma faceam cu o vopsea de la Garnier, nuanta cea mai deschisa. Parul meu natural este tot saten, inchis la radacini si mediu pe lungime). O sa revin cu impresii dupa ce voi folosi vopseaua! Te pup!
Sadie a spus…
Sunt curioasa cum o sa-ti iasa blondul! :)
Unknown a spus…
Multumesc mult pentru raspuns ! :*.. o singura intrebare mai am... eu am sprancenele foarte negre si subtiri( nu exagerat, dar am o obsesie si imi place sa le pastrez destul de subtiri)... crezi ca daca imi deschis culoarea parului la blond inchis / saten deschis , 2-3 nuante, trebuie sa imi vopsesc si sprancenele ? Sau pot doar sa folosesc creioane si truse pt sprancele ? Acesta este motivul principal pentru care nu m-am vopsit pana acum... imi este frica sa nu se vada urat
Toma Aurora a spus…
Econa, eu am fost vopsita si blond inchis, iar sprancenele mele erau tot inchise la culoare. Nu cred ca se observa o diferenta mare. Cel putin nu mi-a spus nimeni....si am cateva persoane carcotase in jurul meu care sigur mi-ar fi atras atentia. Prin adolescenta imi vopseam si sprancenele, tot cu vopseaua pentru par (aplicam putina pe sprancene, avand grija sa nu imi intre amestec in ochi). Firele de par din sprancene, fiind mai groase, mai tari, se coloreaza mai greu, dar macar prind o nuanta cat de cat asemanatoare parului din cap.

Alina a spus…
untul ma tenteaza si pe mine, dar mai astept sa termin din produsele pe care le am acum :)
I did it, am pacatuit si eu acum cateva zile cu o comanda pe site-ul Dacic Cool. Voiam sa iti spun ca tu esti responsabila de asta. Si nu-mi pare rau deloc, nu ma caiesc! :))))