Favoritele lunii ianuarie



   Salutare! Nu am mai scris pe blog de câteva luni, am avut un program foarte încărcat şi nu am reuşit să fac loc de o fereastră şi pentru blog, însă de acum înainte promit să postez mai des. Zic eu că e păcat să nu vă povestesc despre ce am mai folosit în ultima perioadă, mi-ar face o mare plăcere să vă povestesc şi despre hainele pe care mi le-am cumpărat; din păcate majoritatea magazinelor de îmbrăcăminte descoperite recent nu se găsesc şi în România aşa că nu ştiu dacă astfel de postări şi-ar avea rostul. Am încercat să exclud şi produsele cosmetice care nu există pe piaţa românească, să păstrez totul cât mai practic pentru voi.

    În articolul de astăzi vă împărtăşesc gândurile mele legate despre produsele folosite cel mai des în luna ianuarie şi am să încep cu cele pentru îngrjirea tenului, subiect foarte fierbinte în sezonul rece. M-am îndrăgostit de serul Alpha Effect de la Dr. Grandel. Eu folosesc regulat produse cu exfolianţi chimici, m-au ajutat enorm în privinţa reducerii aspectului dilatat al porilor şi al uniformizării nuanţei pielii. Rezultatele nu se văd aşa repede cum ne-am dori, în cazul meu a durat cam 2-3 ani până când porii s-au micşorat. Nu folosesc astfel de creme şi serumuri non-stop. Nu! Le aplic timp de 2-3 luni apoi fac pauză de alte câteva luni. Uneori în aceste pauze prefer să elimin cremele de faţă, nu folosesc nimic altceva decât un gel de curăţare şi o cremă de protecţie solară. Acum locuiesc într-o zonă cu un climat rece, este semi-întuneric aproape în permanenţă, protecţia solară nu mai este neapărat o prioritate dar am continuat să mă dau cu o cremă cu SPF 30.
   Serul acesta are 5% AHA şi un ph de 4-4,5. Este semi-lichid, se aplică seară de seară pentru cel puţin 28 de zile. Este potrivit înclusiv tenurilor sensibile, eu nu simt nicio neplăcere atunci când în folosesc. Rezultatele încep să se vadă după o săptămână de utilizare, pielea devine foarte fină şi curată. Cred că este cel mai bun exfoliant chimic pe care l-am avut, din punctul meu de vedere îşi justifică preţul. Eu am plătit 40 euro pentru el, la noi în ţară am înţeles că este ceva mai scump. Găsiţi produsele Dr Grandel la Farmacia Tei. 

   Moisture Surge de la Clinique este o cremă ce se bucură de o bună reputaţie şi este bestseller în parfumerii. Are consistenţa unui gel cu absorbţie rapidă, nu se simte deloc pe piele după aplicare. Absolut deloc! Nu are parfum şi nu mi-a produs nicio iritaţie, eu având un ten destul de sensibil. De exemplu, nu tolerez multe creme de la Estee Lauder şi Lancome, pesemne parfumul din ele îmi crează nepăceri. Dacă e să mă întrebaţi pe mine, cremele din parfumerii sunt bani aruncaţi pe geam, sunt foarte scumpe pentru ceea ce oferă. Moisture Surge e o cremă basic, nu face nici spectaculos. E genul de produs pe care îl foloseşti mai degrabă pentru întreţinere, n-am observat nimic deosebit la el. Să zic că ar fi şi o bună bază pentru machiaj, atâta tot. Costă 150 lei în Sephora. Mi se pare ok pentru un ten foarte tânăr sau drept cremă hidratantă uzuală pentru un ten normal sau gras.


    De 2 luni folosesc un fond de ten nou, este vorba este varianta nouă a lui Teint Idole Ultra Wear de la Lancome. Nu-mi place mirosul acestui fond de ten, este puţin cam parfumat pentru preferinţele mele. În rest sunt mulţumită de el, are o acoperire medie spre mare, un aspect foarte natural pe piele şi se aplică foarte simplu cu degetele. Folosesc nuanţa 045, potrivită unui ten măsliniu. Rezistă bine, nu am probleme cu el peste zi. Aştept să văd cum face faţă căldurii, abia apoi o să-i fac o recenzie pe blog. Costă 220 lei, este un fond de ten scump, însă bun. Dacă n-ar fi avut acel miros (chiar dacă plăcut), l-aş fi considerat excelent!


   Dintr-o drogherie mi-am cumpărat paleta de iluminatoare Sleek cu 10 euro. Se găseşte şi la noi această paletă, pe Makeupshop.ro, la un preţ de vreo 70 lei dacă nu mă înşel. Eu am varianta Precious Metals. Trei dintre farduri sunt cremă, iar cel de-al patrulea este un fard pudră. Nuanţele cremoase sunt cele pe care le folosesc aproape zilnic, sunt foarte rezistente. Nu au miros şi sunt ambalate foarte elegant. Sunt foarte mulţumită de această paletă, se comportă precum un produs de lux. Calitatea sa poate fi comparată cu cea a produselor Becca.


   Pentru machiajul ochilor nu folosesc decât fard maro, mat. Am găsit paleta Matte Finish de la Max Factor într-un DM, mi-a plăcut selecţia de nuanţe şi am cumpărat-o. Varianta pe care o folosesc eu este 10 Alluring Nude. Poate fi folosită şi pentru sprâncene, este o paletă de tip 2 în 1. Fardurile nu sunt deloc prăfoase, se aplică uşor şi rezistă cu brio peste zi. Nici acestea n-au parfum. Ambalajul arată destul de ieftin, dar asta nu e o problemă. Fardurile sunt foarte bune, sunt mulţumită de calitatea lor şi recomand acest produs fetelor care iubesc fardurile neutre cu finish mat. Preţul său este de 40-50 lei.


   De Crăciun prietenul meu mi-a cumpărat o ojă Essie în nuanţa Mademoiselle. Nunaţa e potrivită pentru manichiură franţuzească, este un roz lăptos semi-transparent cu finish lucios. Se usucă rapid şi rezistă cam 2-3 zile pe unghii. Ceea ce este decent în cazul unghiilor mele foarte, foarte subţiri.


   Am încercat câteva şampoane în ultimele luni. Unul dintre ele a fost cel pentru volum de la OGX. Nu mi s-a părut un şampon deosebit, mi s-a părut că s-a consumat şi foarte repede. Apoi am cumpărat Stop the Break de la Aussie, acesta mi se pare mai bun, în sensul că lasă părul mai moale. Cel mai mult mi-a plăcut şamponul Silver de la Swiss O-Par. În prezent am părul blond şi acest şampon mă ajută să reduc aspectul acela brassy, galben-portocaliu. Este foarte pigmentat şi-mi colorează cada dar se curăţă uşor. Din gama asta vreau să mai cumpăr şi balsamul şi masca. Este foarte greu de întreţinut un păr blond, chiar dacă nu este unul foarte deschis la culoare. Tendinţa este de a te vopsi repetat la intervale scurte pentru a scăpa de accentele acelea aurii deloc plăcute, dar produsele aceastea colorante, ce acţionează pe post de toner, sunt o variantă mult mai gentilă.

   Produsele Swis O-Par se găsesc în România în magazinele DM şi la Farmacia Stejara. Şamponul lor uscat se spune că este iarăşi foarte bun, se vinde foarte bine şi este ieftin. Un şampon costă cam 15-20 lei.

   Voi încheia lista favoritelor cu parfumul Angel Muse de la Thierry Mugler. Seamănă mult cu Angel varianta clasică, dar este mai puţin persistent pe piele. Mi se pare o variantă mai rafinată, mai feminină, mai uşor de purtat. Este tot un parfum dulce, dar parcă nu la fel de puternic. Miroase a cremă de ciocolată şi duce mai puţin înspre o variantă unisex, în comparaţie cu Angel.




Comentarii

Anonim a spus…
Hey, trebuie sa faci o postare despre schimbarile din viata ta! Unde stai acu, dc ai ales aceasta schimbare... Ce lucrezi... Stiu cs cititoarele vechi vor aprecia
Alina a spus…
chiar in weekend am intrat pe blogul tau si ma intrebam daca o sa te intorci :). ba chiar ma batea gandul sa-ti trimit un mesaj, asa ca iti dai seama ce bucurie pe mine cand am vazut articolul nou.

bine ai revenit, ti-am simtit lipsa!

in alta ordine de idei, ma tenteaza paleta de iluminatoare.
Toma Aurora a spus…
Bună! Locuiesc în Germania momentan, lucrez aici ca artist plastic. Am plecat fără gânduri serioase,mai mult ca într-o vacanță, mai că nu îmi vine să cred că sunt aici de atâta vreme. Inițial am crezut că nu o să am nicio șansă, dar foarte repede lucrurile s-au schimbat în bine. Din păcate climatul este insuportabil, cred că de 2-3 ori am văzut soarele în ultima jumătate de an.
Toma Aurora a spus…
Alina, mulțumesc pentru gânduri! Și mie mi-a fost dor să scriu, îți spun sincer că m-aș fi lungit la nesfârșit cu articolul ăsta, dar am zis să nu plictisesc pe nimeni.
Mă bucur să te regăsesc pe pagina mea! Te îmbrățișez!
Deena a spus…
Ma bucur enorm ca ai revenit. Fara sa exagerez vreun pic, blogul tau a fost mereu o sursa de inspiratie pentru mine. Recunosc ca articolelel tale sunt in general cam nasoale pentru portofel:)), dar ai avut mereu un mod de a prezenta orice incat sa simt nevoia sa investighez mai bine produsul/subiectul despre care vorbesti. Asa ca tare bine ar fi daca ai reincepe sa postezi. Paleta aia de iluminatoare Sleek arata super, am tot "adulmecat-o", dar zau ca am suficiente chestii in categoria aceasta.
Descude a spus…
Ce ma bucur sa te intalnesc din nou aici!
Mi-ar placea sa faci si un articole cu hainutele de care spuneai mai sus, chiar daca nu se gasesc aici, macar pentru inspiratie si tot ne este de ajutor.
http://www.descude.com/
ilda76 a spus…
Cu sete am intrat si eu sa te citesc si sa simt aerul aparte al acestui coltisor de tine! :)
Sa iti fie bine, Aurora! Imbratisare stransa!
bydee-make-up a spus…
O multime de produse apetisante!
Trebuie sa recunosc ca mi-au cam stralucit ochisorii in momentul in care am vazut Angel Muse-ul si ma declar extrem, extrem de tentata de dansul. :)
Pupici
Toma Aurora a spus…
Deena, mulţumesc pentru întâmpinarea frumoasă! Mi-a lipsit mult blogul, recunosc!
Îmi pare rău pentru prejudiciul adus, mărturisesc că şi eu am un astfel de naş în Camelia (de la Colţul Cameliei). Am mers de multe ori pe mâna ei, de asta tot adaug pe lista de dorinţe cam tot ce văd pe la ea şi e vorbit de bine.
Te pup cu drag!
Toma Aurora a spus…
Simona, bună!
O să încerc să postez mai des, poate fac chiar şi un ootd, cine ştie?
Mulţumesc pentru mesajele trimise, ai fost singura care mi-a scris cât timp am lipsit. Apreciez gestul tău foarte tare!
Toma Aurora a spus…
Ilda, da, da! Este colţişorul meu, m-am întors cu bucurie aici şi parcă nu mă mai puteam opri din scris. Am zis să mă rezum la ce e mai important, să nu exagerez.
Uneori seara îmi mai vin idei, mă gândesc la ce-aş mai scrie, dar n-am timp. Mă înţelegi cu siguranţă, cumva împărtăşim aceeaşi soartă. Îmi este dor de postările tale, se simţea pasiunea cu care scriai. Lucru mai rar în ziua de azi!
Toma Aurora a spus…
Diana, miroase foarte bine, a dulciuri, a ciocolată, a zahăr. Nu este extrem de rezistent, undeva la 5-6 ore persistă pe pielea mea. Casa Mugler scoate de regulă nişte parfumuri de nu se iau de pe piele nici după baie :D
Te pup, fată dragă!
Cati a spus…
Ma bucur ca ai revenit, blogul tau este printre primele pe care le-am citit in ceea ce priveste zona asta beauty/fashion. Am multe produse preferate datorita tie:D Ma inspiri foarte mult ca stil si mi-ar placea sa vad ce haine ti-ai cumparat.(sper sa faci postarea) Coincidenta sau nu si eu folosesc acelasi fond de ten, dar mi se pare ca in perioada asta imi cam usuca tenul, tot Double Wear-ul(incercat tot datorita tie) mi se pare mai fain:D O zi frumoasa iti doresc!Te pup!
Toma Aurora a spus…
Bună, Cati!
Mulţumesc pentru vizită şi pentru cuvintele frumoase.
Nici mie nu mi se pare mai bun fondul de ten de la Lancome, prefer tot Double Wear. Mi se pare că cel de la Lancome nu rezistă la fel de bine peste zi, în sensul că nu îşi păstrează aspectul initial până la finalul zilei. Încă nu m-am decis dacă-l voi mai cumpăra din nou, pare să se consume şi ceva mai repejor. Este foarte probabil să mă întorc la DW, preferatul meu.
Te pup şi eu!
O primăvară minunată!
Simona Tucu a spus…
ooo, nu stiam. ar sa trebui sa faci o postare speciala, sa stii, mi se pare foarte interesanta turnura pe care a luat-o viata ta :)
Bafta multa, mult, Aurora! Te imbratisez!!!
Toma Aurora a spus…
Simona, am început să scriu dar am decis să nu public postarea. Nu-mi place să povestesc despre partea profesională a vieţii mele.
Momentan sunt în România, de câteva zile. Am probleme cu aparatul dentar, nu cred c-am să mai plec până nu-l dau jos.
În Germania nu mi-a plăcut foarte mult, oamenii sunt reci, am avut probleme cu ei. Una e să te duci acolo ca turist, alta e să te stabileşti la ei. Vremea a fost oribilă, din august şi până acum a fost un soi de noiembrie trist. Pentru mine rămâne o experienţă neplăcută în ciuda succesului profesional.

Simona Tucu a spus…
Ceea ce spui tu aici despre Germania mi-a povestit si un prieten care a decis sa se intoarca in tara tocmai din aceeasi cauza, desi ii mergea bine profesional acolo. Sunt mai multe coordonate pe care trebuie sa le bifam in viata noastra ca sa fim fericiti, impliniti, si se pare ca locatia e una dintre ele, trebuie sa rezonezi cu spiritul locului, cu oamenii, cu clima etc ...ca sa fii bine, pentru ca despre asta e vorba pana la urma. Eu nu mai imi doresc sa ma mut de aici, mi-a trebuit ceva timp sa inteleg ca in ciuda tuturor nemultumirilor mele legate de Romania, nu mi-ar fi bine sa traiesc niciunde altundeva.
In alta ordine de idei, mai tii mult aparatul? Eu fac luna viitoare 6 luni de cand l-am montat, dar mi se pare ca merge f greu :P
Toma Aurora a spus…
Simona, pentru că în Germania n-am reuşit să fac mare lucru cu el s-ar putea ca de acum încolo să-l mai port încă 2 ani. 4 în total! Să ştii că tratamentele care merg mai greu sunt mai de durată pentru că lasă dinţilor şansa să se fixeze bine. Dantura are memorie şi în cazul aparatelor ţinute doar un an sau mai puţin, dinţii revin la normal după îndepărtarea aparatului, mai ales dacă nu e purtată contenţia zi de zi.
Am citit la Georgiana Popa, la Adina - Septembrie joi că şi ele au purtat aparate dentare cam 3 ani. La clinica unde merg eu vin multe fete care au mai avut aparate puse, cu tratamente de 6-8 luni, şi care acum aşteptau să-şi pună din nou. Am o prietenă bună care a trecut prin această situaţie. Eu am avut probleme cu gingiile, riscam să-mi cadă dinţii dacă se foloseau arcuri puternice. Am fost sfătuită de stomatolog şi de alţi 2 medici ortonoţi să nu accept sub nicio formă un tratament rapid şi ieftin. Chiar dacă merge mai greu, important e să fie sigur.
Eu te felicit pentru decizia luată, o să vezi că or să se vadă rezultatele. Poate nici nu bagi de seamă micile modificări. Când am făcut controlul de 1 an, medicul a venit cu mulajul iniţial şi am rămas şocată. Mie mi se părea că doar puţin s-au tras dinţii în spate, dar de fapt se schimbase cu totul alinierea şi dintr-un maxilar prelung am ajuns cu unul perfect rotund.

Nici eu nu plănuiesc să mă mut definitiv altundeva. O fi ţara asta înapoiată, plină de fel şi fel de personaje, cu salarii mizerabile dar nicăieri nu mă simt mai fericită şi mai în siguranţă ca aici.