Favoritele lunii octombrie



   Neașteptat de friguroasă, luna octombrie a adus cu sine câteva schimbări în rutina de înfrumusețare. Am început din nou să folosesc măști hrănitoare pentru păr, descoperind de data aceasta o modalitate de a le face să aibă mai mare succes asupra aspectului părului. Aplic masca pe părul bine umezit în prealabil și o las să acționeze în jur de o oră, după care șamponez bine și aplic balsam. Din mai am luat decizia de a nu-mi mai vopsi părul, am agonisit între timp 6-7 cm de păr natural, însă numai eu știu cât am avut de furcă cu tratarea părului obișnuit să fie vopsit regulat.  

    Printre produsele cosmetice folosite cu spor în luna octombrie se numără masca Andalou cu acid glicolic. Cumpărată de pe Iherb, mă așteptam să fie un adevărat hit. Este o mască bună, însă pentru mine nu dă rezultate decât atunci când o aplic des (de 3 ori pe săptămână). Recenzia completă despre acest produs o puteți citi pe blogul meu (vezi aici).
    Glazel este o marcă profesională de cosmetice pentru machiaj, prezentă în România prin intermediul magazinului Makeup Shop. Fardul pulbere în nuanța O2 are o nuanță de roz pudrat purtabilă la un machiaj natural, de zi. Sunt foarte rezistente fardurile acestui brand, eu am și o paletă mare de la ei și este preferata mea ca și calitate. Superioare celor de la Urban Decay, dacă e să mă întrebați pe mine.
     Pentru a aplica fardul pulbere am apelat la pensula Real Techniques Crease Brush, pe care o expertă în machiaj ar folosit-o pentru aplicarea culorii în pliul pleoapei, însă pentru mine e o pensulă pentru fard la modul cel mai simplu. Fiind pufoasă, cu peri deși, absoarbe bine texturile minerale, pulbere, și le distribuie uniform. Am cumpărat pensula de pe Iherb, în set cu alte surate pentru machiaj.

   Fondul de ten Wake Me Up de la Rimmel a fost marea descoperire a lunii. Am reușit din nou performanța de a strânge vreo 5-6 fornduri de ten în portfard, iar acesta este cel mai ieftin. Are o textură foarte faină, arată superb pe piele, parcă o revitalizează instant. Nu mă așteptam să îmi placă așa mult; dacă ar fi să fac un top al fondurilor de ten din categoria drugstore, ar fi pe podium, alături de Affinitone (Maybelline) și Time Plus (Seventeen). Ce nu-mi place la el e că nu rezistă decât vreo 4-5 ore pe tenul meu gras, așadar rezistența ar fi putut fi mai bună.

   Un alt produs bun pentru machiaj este pudra Paris de la Physician's Formula, ce a făcut și ea parte dintr-o comandă Iherb. Am încercat multe produse ale acestui brand, pudrele mi se par foarte bune, în special cele compacte. Pudra Paris e un bronzer la origine, însă având o nuanță naturală o pot folosi și pe post de pudră. După cum se vede, partea mai deschisă la culoare am folosit-o mai des, pe cea mai închisă am aplicat-o strict pe obraji.
   De la Physician's Formula nu mi-au plăcut rimelurile. Nu am găsit până acum un rimel organic care să nu aibă alt aspect decât cel natural, aproape insesizabil.

   Am ascuns parfumul Rose Absolue atât de bine încât abia acum, după câțiva ani, l-am găsit. O vreme a fost preferatul meu, în urmă cu mai bine de 7 ani. Gusturile mele s-au schimbat între timp, acum mi se pare mult prea dulce, dar și așa rămâne parfumul de trandafiri care îmi place cel mai mult. După ce Yves Rocher l-a scos din fabricație, am cumpărat Rose The One de la Dolce&Gabbana, destul de plăcut și acesta însă fără nota de dulceața de trandafiri a lui Rose Absolue. Lângă el, pitulit, stătea și Iris Noir, un alt parfum scos din grilă de Yves Rocher. Și acela tot o fostă mare iubire. Ca trio-ul să fie complet, în unele seri de octombrie m-am parfumat cu Vanille Noir, pe acesta cumpărându-l recent de pe site-ul Yves Rocher.
   Oricum aș da-o, Yves Rocher are parfumuri bune în gama Secret D'Essences, unice și persistente, poate puțin prea intense.



Comentarii