Review: Vopsea Revlon Colorsilk



   Fetelor, la începutul acestei luni m-am vopsit cu vopseaua Colorsilk de la Revlon, un produs foarte popular pentru colorarea părului, ce nu conține amoniac. O vreme această vopsea nu s-a mai găsit în România, însă acum e disponibilă în câteva magazine online de la noi, la prețuri foarte accesibile.

   Nuanța pe care am ales-o este 70 Medium Ash Blond, așadar una cu tonuri cenușii. Revlon Colosilk mi s-a părut o vopsea destul de ciudată față de altele. Textura, mirosul și puterea mare de deschidere o fac total diferită față de alte produse fără amoniac. Iar ca bonus, părul rămâne foarte hidratat după vopsire, motiv pentru care nu mă mai surpinde popularitatea sa în afara granițelor.



   Aplicarea vopselei se poate face foarte ușor acasă. În flaconul cu nr.1 turnăm conținutul tubului 2, agităm bine amestecul și ne pregătim de vopsire. Rezultă un gel aproape transparent, cu miros de plante, ce se întinde ușor pe șuvițe. Pentru mine un tub de vopsea a fost suficient.
   Se lasă să acționeze 20 minute, apoi se clătește. Foarte repede și fără a lăsa părul îmbâcsit. După clătire am aplicat balsamul inclus în pachet (nr.3) și am lăsat să acționeze 2 minute. Am clătit iar părul și l-am lăsat să se usuce natural.
   






   După uscare am constatat că părul a căpătat o nuanță naturală de blond închis, fără reflexii inestetice galbene ori portocalii. A rezultat o nuanță mai închisă ca pe ambalaj, așa cum mă așteptam. Rezultatele diferă în funcție de culoarea inițială a părului, iar această nuanță nu poate fi folosită decât pe părul mediu sau deschis, nu și pe cel în culori închise sau stridente. 
    În urma colorării părul nu s-a uscat, ba chiar a căptătat un aspect mai sănătos, iar efectele s-au păstrat în timp. Mi-a plăcut și faptul că mirosul vopselei a dispărut rapid după clătire.
    Mă bucur că am reușit în cele din urmă să încerc vopseaua, mi se pare ceva mai bună ca Recital Preferance, ba chiar aș putea spune cinstit că are calitatea cel puțin egală cu cea a vopselelor profesionale pe care le-am folosit.

   Vopseaua Colorsilk poate fi comandată online de pe  1001cosmetice, la prețul de 14,5 lei. În magazinele fizice nu știu dacă se mai găsește. Când se găsea la raft, costa 30-35 lei, cam cât o vopsea L'Oreal. 

Comentarii

Muneca Chucky a spus…
Credeam ca doar eu sunt una din persoanele incantate de aceasta vopsea. Si eu m-am vopsit in aprilie cu ea...un light cooper, nu a iesit evident ca pe ambalaj ci un roscat cuminte si mai spre saten...IN trecut m-am facut cu blond capsuna pe atunci, pe par culoare naturala si mi-a deschis parul cam 3 nuante...dar de data asta nu a functionat poate pt ca eram deja vopsita, habar nu am. In magazin, eu am gasit-o in Auchan la 15 lei cutia si mai era prin Selgros doua cutii 30 de lei, cam asa. Te pup si iti sta minunat culoarea.
Toma Aurora a spus…
Hello!

Mulțumesc pentru compliment si pentru informatii.
Si mie mi s-a intamplat ca o anumita vopsea sa iasa diferit, am patit acest lucru cu o nuanta de saten deschis de la Syoss, care prima oara mi-a iesit foarte frumos, iar a doua oara...negru!
Myha a spus…
Buna fetelor!Eu am parul blond auriu ff deschis,dar si deteriorat.Vreau sa ajung la 83 si de aceea am ales 73.Nu stiu de ce,dar 83 nu prinde,tot deschis,un fel de galbui spre alb ramane.Acum cateva luni m-am facut gri.Bineinteles ca m-am decolorat apoi deoarece nu prindea alta vopsea pe par. Sper sa ma ajute aceasta vopsea.