Favoritele lunii mai


   La încheierea lunii am pregătit lista celor mai îndrăgite și utilizate produse cosmetice în mai. Am făcut câteva descoperiri, am folosit în continuare produse dragi, pe multe dintre acestea consumându-le până la ultima picătură. Motiv serios de shopping pentru luna iunie :)!

   Voi începe cu vopseaua Colorsilk de la Revlon, cea despre care am scris o recenzie aici. Culoarea obținută încă se păstrează, pentru moment nu simt nevoia să-mi împrospătez nuanța părului. Din partea mea, acest produs pentru colorarea podoabei capilare primește calificativ maxim.
    Noile geluri de duș Plaisirs Nature de la Yves Rocher au arome grozave, iar printre ele am mai multe favorite. În mai am folosit cel mai des varianta cu mango, revigorantă, fructată, foarte spumantă.
   Crema mea de protecție solară de la Kiss my face este aproape goală, însă nu-i nimic! Un tub nou se află pe drum înspre mine, nu demult am plasat o comandă nouă pe Iherb. Îmi place foarte mult această cremă, e potrivită inclusiv unui ten foarte gras, așa cum este al meu. Despre ea am scris aici.
   Am observat că am consumat jumătate din sticluța de ulei Luxe Oil de la Wella, în cele trei luni de când îl folosesc după fiecare baie, pe părul umed. Este un produs ce nu îmbâcsește părul fin, nu-i fură din volum și-l păstrează hidratat pe lungime, între spălări. Întreaga gamă Luxe Oil mi se pare excelentă pentru părul ce tinde să se usuce pe lungime, hrănește firul în profunzime, fără a-l îngrășa. Și are un miros fantastic!
   Mega Volume Collagen e o mascara despre care am mai menționat pe blog în urmă cu 2-3 ani. Atunci o foloseam constant, îmi plăcea mult. Urmează să îi fac o recenzie amănunțită, este un produs potrivit pentru obținerea unor gene cu muuult volum.
   Lacurile de unghii de la Yves Rocher, în nuanțe pastelate de lila, roz sau nude au fost intens folosite de mine în luna mai. Îmi plac pentru că se usucă repede pe unghie și rezistă timp de 4 zile fără să se ciobească. Dacă aplic și un top coat, pot purta manichiura chiar și o săptămână întreagă.



   În ultima vreme mi-am periat dinții cu pasta de dinți neagră de la Splat, un produs pentru igiena orală deja devenit celebru datorită culorii sale neobișnuite. Această pastă de dinți neagră ca smoala devine gri deschis în timpul periajului. Este foarte blândă cu gingiile. Este singura pasta de dinti care-mi curăță petele de pe elasticele de la aparat, în rest nu am găsit nicio soluție pentru a le păstra curate. Aceste elastice transparente se pătează ușor de la cafea, alimente cu cacao, ceai. Eu acum am unul mare tras peste întreg arcul metalic și vă imaginați cât de inestetic arată când se pătează. Ce nu-mi place la această pastă de dinți este gustul și mirosul pregnant de ...tutun! Nu sunt și nu am fost fumătoare, dar mi se pare că pasta are aceste caracteristici.
   Pastele de dinți Splat se găsesc exclusiv în farmaciile Sensiblu, iar un tub costă cca. 30 lei.

Comentarii

Alexandra-Mihaela a spus…
E foarte faină pasta de dinți Splat blackwood, care are culoarea neagră datorită cărbunelui de mesteacan Karelian. Mie îmi place că folosește ingredinte care nu dăunează organismului și îți lasă o respirație proaspătă. Mulțumesc ‪#‎buzzSplat‬ și BUZZStore, căci prin intermediul campaniei de testare am putut proba noua pastă de dinți SPLAT.