Review: Vopsea de păr Garnier Olia


    În urmă cu trei săptămâni am decis să mă vopsesc din nou, după o pauză de trei luni în care am renunțat să-mi colorez părul. Am ales o vopsea fără amoniac pe care nu o mai folosisem, Garnier Olia. Nu mi-a plăcut nicio altă vopsea fără amoniac pe care am încercat-o, culoarea nu rezista iar părul arăta foarte tern după colorare. Articolul despre Casting Creme Gloss a fost unul dintre cele mai controversate postări ale mele, multe persoane mi-au spus că lor le-a priit vopseaua respectivă, însă eu îmi mențin în continuare afirmațiile și țin produsul respectiv pe lista neagră. 
   În ultimul an mi-am colorat părul cu vopseaua profesională Igora, aceea rămâne în continuare favorita mea, dar Garnier Olia a devenit o alternativă pentru lunile în care am un buget redus. Eu am folosit nuanța 6.3, un șaten deschis cu irizații aurii. Părul meu fiind un șaten mediu, culoarea a ieșit ceva mai închisă ca pe cutie, cu o tentă de ciocolatiu. 



   Vopseaua Olia se pregătește foarte ușor, amestecând conținutul a două dintre flacoanele din cutie, conform instrucțiunilor. Consistența vopselei e puțin ciudată, arată precum plasticul topit. Se distribuie destul de ușor pe păr cu ajutorul degetelor. Colorează foarte puțin pielea în timpul acționării și are un miros foarte plăcut.
   Se clătește repede și părul rămâne moale după îndepărtarea vopselei cu apă. Apoi se aplică balsamul post-vopsire inclus în pachet. Acesta este ok, un balsam mediu ca și calitate, ce trebuie lăsat să acționeze 2 minute.
   Singurul lucru care nu mi-a plăcut la Olia este faptul că lasă părul ușor încărcat și e nevoie să fie spălat de 2-3 ori în săptămâna următoare pentru a îndepărta orice urmă de vopsea. Senzația este similară cazurilor în care se folosește nuanțator de păr.  
   În rest, doar de bine. Părul a căpătat o culoare naturală și și-a mențiut luciul. Fotografia de start este făcută azi de dimineață, după 3 săptămâni de la vopsire, iar eu zic că aspectul părului este încă ok, mai ales că nu l-am îndreptat înainte. În ultimele săptămâni am renunțat la aparatele de coafat tocmai pentru că mă mulțumește cât de cât aspectul natural al părului.

    Despre acoperirea firelor albe nu pot să vă spun nimic, pentru că încă nu mi-au apărut, dar producătorul spune că produsul se comportă precum o vopsea cu amoniac, reușind să le mascheze bine. 
   Despre puterea de decolorarea a vopselei în nuanța 6.3, pot spune că e decentă, mi-a deschis rădăcinile ce crescuseră cam 5-6 cm și le-a uniformizat cu restul părului. Repet, părul meu era șaten mediu înainte de vopsire, nu știu cum ar reacționa vopseaua pe o nuanță foarte închisă ori, din contră, foarte deschisă.
   Vopseaua am cumpărat-o din Careffour și am plătit 23 lei pe o cutie. Pentru vopsire am folosit o singură cutie. Online, Garnier Olia poate fi comandată la preț promoțional de AICI.

Comentarii

Ladybug a spus…
M-am vopsit si eu cu Casting creme gloss de 2 ori, a fost apa de ploaie, in nicio luna trebuia sa ma vopsesc din nou. Asa ca vreo luna mi-am aplicat masti cu ulei de cocos si a mai scos din culoare. Am de gand sa nu ma mai vopsesc. Nici nu mai stiu cum arata culoarea mea naturala :)) sa vedem cat ma tine aceasta decizie. Te pup!!
Anonim a spus…
Si eu vreau sa cumpar iarasi Olia, doar ca data trecuta am luat 5.0 brown (parca) si mi-a iesit... negru. noroc ca se duce repede din par. Pe de alta parte, nu afecteaza firul, asa cum a facut-o Casting. Casting cred ca are ceva mai multa substanta decoloranta, comparativ cu Olia.
Acum caut nuante mai deschise si nu prea stiu ce sa iau. As vrea ton pe ton, dar cred ca sansele sunt minime sa nimeresc...


Anais (ma obliga sa comentez cu gmail-ul de serviciu, asa ca am ales anonim :)))
Toma Aurora a spus…
Anais, de câte ori nu am pățit și eu asta! Adică să mă vopsesc cu un șaten și să ies neagră în urma experienței... Chiar mi se pare blândă cu firul de păr vopseaua Olia, în general cei de la Garnier au vopsea de păr delicate. Se duc mai repede la spălare, dar nu usucă firul de păr.
Toma Aurora a spus…
Asta aveam și eu în plan, dar e destul de greu după atâtea vopsiri. Am rezistat aproape 4 luni, dar am cedat într-un final :D.
Eu credeam că nu ești vopsită, arată foarte natural culoarea ta!
Claudia's Choice a spus…
Imi place mult cum se vede pe par, as vrea sa ii gasesc mamei o nuanta asemanatoare.
Anais a spus…
Am luat vopseaua, aceeasi nuanta ca tine. Concluzia... bine ca se ia la spalat :)))

N-a acoperit firele albe, iar pe firele scurte din fata si spre radacini aratam ca o adolescenta bleaga care vrea sa treaca de la negru la roscat si-si vopseste doar radacinile :))) si era un saten-morcov trist de tot. Acum s-a reglat (dupa 3 spalari, din care prima a doua zi). In plus, mi-am simtit parul atat de uscat... se tot incurca.. nu mai stiam ce sa-i fac. Acum e ok, cu masti si balsamuri. Btw, gama Balea pentru par vopsit e GENIALA! Inca de la sampon mi-am simtit parul mai hidratat. Balsamul a completat la fix
Unknown a spus…
Nu au nici o legatura nuantele cu realitatea. Am folosit 6.60 rosu intens pe o baza rusu iar rezultatul a fost un mahon...urât.Dezamagitor.