Șervețele matifiante Beauty Formulas (DM)



   Am cumpărat aceste șervețele matifiante dintr-un magazin DM, zilele trecute. Le-am căutat inițiat pe cele de la Essence într-un magazin vecin, nu mai existau la raft, stocul fiind epuizat, așa că am intrat în DM, știind că acolo sigur voi găsi ceva similar. Am ales pachetul de la Beauty Formulas, cu un conținut de 50 șervețele menite să absoarbă surplusul de sebum apărut pe tenul gras, ori de câte ori simțim nevoia.

   Ca și eficiență, aceste șervețele fac exact ce fac și celelalte șervețele matifiante pe care le-am mai încercat: absorb perfect sebumul, fără să ștergă machiajul de pe ten (fond de ten, pudră, fard de obraz) și fără să usuce pielea. În caz că preferați cum arată un fond de ten pe pielea voastră, dar acesta nu rezistă prea multă vreme pe ten, atunci veți considera acest tip de șervețele un colac de salvare. Eu le folosesc o singură dată pe zi, cam la 5-6 ore de când aplic machiajul și uneori se mai întâmplă să apelez la ele pentru a doua oară, când stau plecată de acasă mai mult de 12 ore. Așadar, o dată la 6 ore mă folosesc de ele pentru a împrospăta machiajul cu un minim de efort, prin simpla tamponare a pielii.




   Ce-mi place în mod deosebit la aceste șervețele este faptul că sunt foarte mari, duble față de restul șervețelelor încercate. Din această pricină am nevoie de doar 2 șervețele pentru întreaga față, în timp ce din celelalte pachete foloseam 4-5. Tenul meu devine lucios pe întreaga suprafață, trebuie să precizez acest lucru. Pentru zona T, un singur șervețel este suficient.



   Închei lăsându-vă în compania listei de ingrediente. Recomand aceste șervețele pentru dimensiunea lor. Calitatea este aceeași ca cea a altor șervețele similare, nu cred că există diferențe majore între aceste produse, ele toate fiind niște hârtiuțe ce absorb sebumul de pe față, îmbogățite cu anumite ingrediente ce contribuie la matifierea pielii.
   Prețul unui pachet cu 50 de șervețele este de cca.16 lei, iar aceste pachete se găsesc în magazinele DM, în zona rafturilor cu produse pentru îngrijirea tenului. 

Comentarii

Unknown a spus…
Și eu folosesc șervețelele matifiante de la essence, după cum bine știi. Când le-am cumpărat a doua oară, am fost nevoită să aștept o vreme după ele, fiindcă stocul se epuizase. Cred că se vând rapid :)

Mulțumim pentru review! Am aflat o alternativă :).
R. a spus…
Chiar ma pregateam sa te intreb in ce zona se gasesc, dar apoi am ajuns la ultima fraza si m-am lamurit. Nu am incercat pana acum asfel de servetele, principalul motiv fiind acela ca nu am gasit pe niciunde (standul essence de la noi e foarte prost aprovizionat, nu ai nicio sansa sa gasesti ceva acolo). DM este unul dintre magazinele mele preferate, ma bucur sa aflu ca pot gasi acolo acest produs. La urmatoarea vizita o sa arunc o privire, poate le si achizitionez, mai ales ca au un pret bun pentru 50 de bucati.
Kisses, R
Beauty and bargains
www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com
ilda76 a spus…
Am luat si eu servetele acestea din dm. Pe mine m-au suparat. Le-am pus pe un colt al mesei pentru a le face un review comparativ cu cele de la elf care imi par mai eficiente. Pana la acest moment, n-a venit ceasul acelui review! :P

Am citit cu interes fiind curioasa de opinia ta! Paote ca-s eu mai mofturoasa! Pe cele de la elf le stii?

Pup, draga mea Aurora!
Ilda
Lavender Thoughts
Blue Lady a spus…
eu am tenul foarte uscat asa ca nu am nevoie de ele insa pentru cineva cu un ten gras sunt eficiente
Toma Aurora a spus…
Ramo, fetele cu tenul uscat sunt mai norocoase din acest punct de vedere. Nu trebuie să-și mai bată capul și cu șervețelele matifiante!
Toma Aurora a spus…
Ilda, aștept postul. Sunt curioasă să aflu de ce te-au supărat, pentru că mie mi se par la fel cu tot ce am mai încercat, ca și calitate. Pe cele de la Elf cred că le-am avut în urmă cu 4-5 ani, cand începuse nebunia Elf la noi, dar atunci nu știam cât sunt de utile și le-am aruncat după ce le-am folosit o dată sau de două ori. Dacă nu mă înșel și acelea sunt destul de mari, îmi amintesc de un pachet alb-negru destul de mare ca și dimensiune. Probabil acelea absorb mai bine sebumul, la asta te referi?
Te pup, Ilda. Îți promit că n-o să ratez articolul!
Toma Aurora a spus…
R, la noi standul Essence e mare, dar gol. Două-trei produse ici-colea. Cred că se vând foarte bine,fiind ieftine și de calitate bună.
Mă bucur să aflu că ți-am putut fi de folos cu această informație, sper să existe șervețelele și în DM-ul din orașul tău.
Te pup!
Toma Aurora a spus…
Thank you for your visit, Melody!
Toma Aurora a spus…
Larisa, de acord. Asta pentru că raftul există, eticheta există, dar nu mai sunt șervețelele! S-au vândut toate! Vântul bate și pe la ojele din gama Nude, pe la fardurile de obraz, dar și pe la rujuri. :D
ilda76 a spus…
Aurora, facand un spirit de gluma, as zice: sper ca nici eu sa nu-l ratez caci nu pot promite! :))) Avand in vedere de cand se afla in plan...
Da, cele de la elf absorb mai bine sebumul, ai intuit perfect! Poate reusesc sa scriu in weekend pe tema asta...

Pupicei mii!
Toma Aurora a spus…
Doamne, cât de comică ai fost! :))
okdayanna a spus…
eu imi absorb exesul de sebum cu un servetel pe care il presez pe ten si mi se pare ca functioneaza ok. mi-am dorit si eu mult timp servetele dar mereu am uitat de ele cand dadeam o comanda pe net si in magazine fizice nu am gasit. cand ajung in dm o sa ma uit si eu dupa ele,sa vad daca fac ceva in plus.
Toma Aurora a spus…
Și eu mai folosesc șervețele obișnuite, însă trebuie să am grijă să le utilizez la fiecare 2-3 ore, poate mai des, altfel mi se ia și fondul de ten de pe piele. La mine machiajul iese la suprafață, ca să zic așa, din pricina excesului de sebum și numai cu șervețelele acestea matifiante îl pot fixa la loc fără să-l șterg.
Îți mulțumesc pentru vizită!
Claudia's Choice a spus…
am facut pauza de la citit si am intrat pe iherb, sa le caut pe cele de la elf, dar nu le-am gasit!
Toma Aurora a spus…
Claudia, sunt disponibile pe site-ul din Ro:
https://www.eyeslipsface.com.ro/makeup/servetele-absorbante-pentru-fata.html