Loțiune de corp cu ulei- Neutrogena


      În sezonul rece am folosit destul de rar loțiune de corp, drept dovadă pielea mea este ușor uscată și doritoare de hidratare. E pentru prima oară când folosesc o loțiune de corp de la Neutrogena, niciodată nu am fost atrasă de produsele acestui brand, fără un motiv anume. Însă prietena mea cea mai bună folosea o loțiune de-a lor și am întrebat-o cum i se pare. Răspunsul ei a fost clar: cea mai bună, o s-o cumpăr din nou! A fost suficient pentru a mă convinge să iau și eu un astfel de produs și pe cuvânt de cercetaș că am fost plăcut impresionată de el!

   Am optat pentru loțiunea cu ulei de palmier și susan, în varianta mare, de 400 ml. Costă destul de puțin, undeva în jurul sumei de 30 lei. A fost dragoste la prima utilizare, cu sinceritate vă spun că alte loțiuni de corp mai scumpe pe care le-am încercat (Sabon, La Bastidane, The Body Shop, Palmer/s, Lush, cele din gamele parfumurilor de lux) sunt depășite de această cremă de corp la capitolul hidratare.
   Consistența loțiunii e una densă. Crema e albă, opacă. Textura e uleioasă, însă produsul nu rămâne gras pe piele, ci se absoarbe foarte rapid în piele. Textura ajută la distribuirea ușoară și rapidă a produsului pe piele. Practic, se întinde ușor ca un gel și hidratează pielea precum un ulei bogat.
    Pielea rămâne foarte fină și lucioasă. Nu se fac scămițe în momentul aplicării, nu rămân urme pe haine, nu se lipesc textilele de piele. Nu i-am găsit niciun defect acestei loțiuni și categoric o voi cumpăra în continuare, după ce o voi consuma. Mirosul său e discret, floral, dar nu persistă mult timp pe piele. Ambalajul nu e deosebit, probabil tocmai din cauza acestui aspect nu m-au atras niciodată produsele Neutrogena, pentru că nu arată la fel de atractiv precum loțiuni de la raft.



   Loțiunile Neutrogena se găsesc în mai toate supermarketurile, hypermarketurile, farmaciile și magazinele de cosmetice din țară, iar prețurile lor sunt de 15-20 lei pentru flacoanele de 200 ml și de cca. 30 lei pentru cele de 400 ml. Eu nu am încercat decât varianta cu ulei, pentru piele uscată, și nu mă pot pronunța în legătură cu celalalte tipuri de loțiuni din portofoliul firmei. Însă pe cea cu ulei o găsesc a fi foarte bună și o consider una dintre cele mai bune produse pentru hidratarea pielii corpului încercate până în momentul de față.

Comentarii

fashion doctor a spus…
am scris despre toata gama, totul e bun ,si crema de maini si lotiunea.pup
coco a spus…
am folosit doar crema de maini, sunt sigura ca este la fel de buna!
Claudia's Choice a spus…
nu cred ca am folosit pana acum un produs de la Neutrogena, dar cred ca mi-ar placea textura acestui produs.
Lorena's blog a spus…
Lotiunea pe care o am eu are doar ulei de susan, nu cred ca e aceeasi cu a ta, sau poate da (am observat ca le schimba des design-ul ambalajului), dar am aceeasi parere despre ea: e un produs foarte bun, hidrateaza intens, iar pentru o piele uscata e o sursa foarte buna de hidratare. :)
Pupici
Toma Aurora a spus…
Am citit pe blog, doamna Stella! :)
Vă pup!
Toma Aurora a spus…
Coco, ieri am încercat și o cremă de mâini a lor, Instant Relief, dacă nu mă înșel. Foarte bună mi s-a părut și aceea!
Toma Aurora a spus…
Claudia, cu siguranță! Textura e uleioasă, dar ușoară, mie îmi place foarte tare!
Te pup!
Toma Aurora a spus…
Lorena, cred că este vorba de aceeași loțiune. Uleiul de palmier l-am văzut pe lista de ingrediente, la fel și pe cel de susan.
Te pup, draga mea!
Ladybug a spus…
Unde ai gasit-o pe asta? Eu sunt fan Neutrogena. De-a lungul timpului am avut de la ei crema de maini, balsam de buze iar iarna trecuta am folosit exclusiv lotiunea de corp in genul asteia dar fara ulei, dupa care mi-am luat balsamul de corp la borcan insa nu pot sa spun ca e mai bun decat lotiunea. De aceea sunt curioasa de unde ai luat-o. Pielea mea e atopica, si imi face mari probleme, iar in ultimul timp am neglijat-o... Acum zici ca am piele de crocodil :(
Toma Aurora a spus…
Hei, am găsit-o pe Aoro. Vezi că ambalajul se schimbă des, trebuie să te ghidezi după denumirea sa: loțiune cu ulei. Am mai văzut-o la unele fete, deci s-ar putea să se găsească și în magazinele fizice. Zilele trecute am încercat și o cremă de mâini Neutrogena și mi-a plăcut mult, mi s-a părut că oferă o hidratare de durată.