Review: Fond de ten Double Wear Estee Lauder




   În urmă cu aproximativ o lună mi-am cumpărat fondul de ten Double Wear de la Estee Lauder. De atunci l-am folosit zilnic. A fost cadoul pe care mi l-am făcut de sărbători; în fiecare an obișnuiesc să-mi cumpăr câte ceva iar de data aceasta am decis să fie un fond de ten high end. Acesta este unul dintre cele mai discutate produse pentru machiaj, fiind considerat un fond de ten de top. Chiar așa este, își merită banii (eu l-am cumpărat cu 175 lei), însă are și părțile lui mai puțin bune. Despre ele, dar și despre calitățile lui am să vorbesc în articolul de față.

   Voi începe cu ambalajul, deloc practic din punctul meu de vedere. Sticluța nu este prevăzută cu pompă de dozare, are gura largă, iar fondul de ten fiind foarte lichid curge în voie. În primele două săptămâni cât l-am păstrat în ambalajul original estimez că am risipit mai mult fond de ten decât am folosit pe piele. După care l-am mutat într-o sticluță goală de fond de ten, prevăzută cu sistem de dozare. Nu țin să mă plimb cu flaconul Estee Lauder după mine, important este să păstrez și să economisesc produsul în favoarea mea. Mai mult, tot timpul trebuia să fiu atentă să nu vărs sticla originală, să înfiletez bine capacul...
  

   Ziceam că Double Wear are o formulă lichidă. Din această cauză se întinde foarte bine pe piele și este un produs economic.  Într-o lună de zile eu am folosit cam 5 ml, cu tot cu risipa menționată. Știu asta pentru că-n flaconul în care l-am transferat pot urmări nivelul de fond de ten din recipient. În mod normal consum un fond de ten în 2 luni de zile, însă acesta se întinde mai bine decât orice altceva am încercat. 
   Fondul de ten are o acoperire medie, însă poate fi aplicat în două straturi pentru o acoperire maximă. După aplicare, aspectul său este unul uşor mat. După 4-5 ore tenul începe să devină ușor lucios. Motiv pentru care îmi place mai mult cum arată fondul de ten la câteva ore după aplicare.
   Despre rezistența sa pe piele nu am decât cuvinte de laudă. Nu am probleme cu el de dimineața până seara, deși tenul meu este foarte uleios, pe întreaga suprafață. Dacă din punct de vedere al finish-ului am întâlnit multe fonduri de ten ce arătau similar pe piele, ca rezistență nu-mi amintesc să-l fi întrecut vreunul. 


   Mi se pare că arată natural pe piele atunci când este aplicat într-un singur strat. Eu îl întind cu degetele, nu mă folosesc de o pensulă. Pe imprefecțiuni poate fi folosit ca și corector, căci nu se usucă sub forma unor pete. Eu folosesc nuanța Rattan (2W2). Are subton galben și neutralizează zonele roșii ale tenului. 
    Nu recomand să folosiți acest fond de ten fără să aplicați o cremă înainte. Eu, având tenul gras, săream de multe ori peste acest pas și nu aveam probleme cu restul fondurilor de ten. Însă acesta se usucă foarte repede după aplicare, iar dacă nu există o bază hidratantă trebuie să-l aplic cu repeziciune. Dacă nu aplic un hidratant înainte, fondul de ten se usucă urât în zonele cu porii largi, făcând toate găurelele (porii) vizibile. În schimb, în ridurile/liniile fine nu se strânge.


   Pentru cei interesați, atașez și o fotografie cu lista de ingrediente.
   Concluzia finală: îmi place acest produs, este ideal în caz că aveți probleme cu rezistența fondul de ten pe piele. De asemenea, apreciez faptul că este economic, consumându-se greu.

   UPDATE : În sezonul cald se comportă excelent, rezistă pe piele de dimineața până seara. În prezent folosesc o nuanță mai închisă, 3W1 Tawny care mi se potriveşte perfect. Acum sunt la cea de-a patra sticluţă.
   
   O sticluță cu 30 ml produs costă în jur de 220-230 lei în magazinele Sephora. Online găsiți fondul de ten la 169 lei AICI


Comentarii

Deena a spus…
Eu aveam o mare fixatie pentru fondul asta de ten. Il vroiam musai. Pana cand am inteles ca eu chiar nu am nevoie de atata acoperire zi de zi. Si sa il iau numai pentru ocazii nu prea are sens. Asa ca am renuntat la obsesie. Dar e trecut undeva in memorie ca "the best foundation ever". Arata foarte bine pe tenul tau!
Ella a spus…
Eu l-am testat dintr-o mostră și mi-a plăcut tot datorită rezistenței, cu care și eu am mari probleme.
Nu știu totuși dacă o să-l achiziționez full size, parcă aș vrea să mai încerc și altele și eu oricum le prefer pe cele cât mai naturatele. E cam greu să găsești un fond de ten care să le împace pe toate. :))
Pupici
Anda Darie a spus…
bine - bine, dar daca n-am magazin Sephora in tot judetul, din ce alt magazin fizic se poate achizitiona?
Camelia Andrasescu a spus…
Arata bine tenul dupa aplicarea lui, desi mie mi se pare un pic cam galben totusi dar poate nici fotografiile nu redau cu exactitate cum e in realitate! Sa te bucuri de el Aurora! Pupici.
Toma Aurora a spus…
Eleonora, dacă aș mai fi știut alt magazin fizic l-aș fi menționat. Eu l-am căutat și în Kendra, dar nu l-am găsit. Nici online nu se găsește în prea multe locuri, în România. :(
Toma Aurora a spus…
Camelia, este puțin cam galben, dar și pozele sunt făcute în lumini diferite. Cea fără machiaj dimineața, cealaltă seara. Nu pot spune că este nuanța perfectă, dar am căutat ceva care să nu arate roz/roșiatic pe piele. :D
Toma Aurora a spus…
Mihaela,m-am ferit să zic c-am să-l cumpăr din nou. Are un preț mărișor, prefer să mai testez și altele, iar pe acesta să-l folosesc de acum înainte doar în zilele în care am nevoie de ceva foarte rezistent.
Ai dreptate, fondul de ten perfect nu cred că există decât pentru femeile care au un ten aproape perfect :D.
Toma Aurora a spus…
Deena, inițial i-am luat o sticluță surorii mele, cadou, ghidându-mă tot după titlul de „best foundation ever”. Pe tenul ei uscat parcă orice fond de ten e absorbit de piele și dispare. Așa c-am zis s-o pricopsesc cu ceva care s-o dea pe spate. Aștept și părerea ei, ea se pronunță mai greu când e vorba de fond de ten, însă din câte am văzut eu arată mai bine pe tenul ei în comparație cu ce-a mai folosit ea.
Apoi am închis un ochi și mi-am luat și mie. Nu regret, măcar am scăpat de una dintre micile mele obsesii legate de cosmetice, iar fondul de ten s-a dovedit a fi bun.
denisa1999 a spus…
eu am primit o mostra cu el si mi se pare superb. Nici eu nu am testat multe si folosesc chiar ocazional si chiar am strins ceva mostre. Dar acesta chiar a ramas remarcat prin finetea lui, nici nu se simte pe piele.
Unknown a spus…
eu sunt obsedata de fondul asta de ten, desi nu il am. am avut un tester acum cateva luni si mi-a placut extraordinar de mult! Si desi mi*-l doresc din tot sufletul, inca nu vreau sa dau banii pe el pt ca mai am vreo 5 fonduri de ten....
Toma Aurora a spus…
Denisa, sper să-l achiziționezi cât mai curând, dacă spui că ți-a plăcut așa tare. Dacă folosești fond de ten ocazional, atunci sigur te va ține mult timp o sticluță. Apropo de asta, valabilitatea sa este de 2 ani, acum mi-am dat seama că nu am precizat.
Mulțumesc pentru vizită! :)
Toma Aurora a spus…
Larisa, dacă deja ai cinci atunci mai bine aștepți să consumi din ele. Anul trecut m-am trezit, la fel, cu multe sticluțe de fond de ten desfăcute și mi-a luat ceva timp până să mai scap din ele :D.
Claudia's Choice a spus…
mie nu-mi plac fondurile de ten, prefer mai mult BB sau CC, poate nici astea :)
Toma Aurora a spus…
Claudia, înseamnă că ai un ten frumos. Eu am ceva pete lăsate de acnee, precum și câteva coșuri ce-mi apar mai mereu în bărbie :(.
Claudia's Choice a spus…
am si eu minunatii pe ten - puncte negre si mici monstruleti inainte de acele momente speciale, dar nu-mi prea place aspectul de dupa aplicarea fdt
Unknown a spus…
Mi se pare cam ieftin pe site-ul mentionat, vreau sa mi-l achizitionez si eu. Chiar aseara l-am incercat de la o prietena, e genial. Poti sa imi mai spui cateva site-uri de incredere? :*
Toma Aurora a spus…
Bună!
Eu l-am cumpărat pentru sora mea de pe Aoro.ro, cu cca. 160 lei și este original, exact ca al meu, garantez pentru calitatea sa. De acolo îl voi comanda și eu când mi se va termina, încă mai am în sticluță, chiar dacă foarte puțin. Cu timpul mi-am dat seama că nu are rival la capitolul rezistență, chiar și pe timp de vară rezistă cu brio.
Beauty Junkie a spus…
Am si eu Double Wear si il iubesc!
Am tot avut dubii daca sa il iau sau nu si pana la urma am spart gheata si ma bucur ca l-am cumparat pentru ca mi se pare un fdt super.
Toma Aurora a spus…
Hello!
Mă bucur să aud asta.
Și mie îmi place foarte tare, mi se pare cel mai rezistent fond de ten încercat.
Anonim a spus…
este cu adevarat cel mai rezistent f de ten de pe piata, insa acoperirea nu e wow! si inca un lucru, desi am un ten gras si folosesc o crema f hidratanta inainte de aplicare, imi usuca tenul destul de tare!
Unknown a spus…
Hello. Ai folosit vreodată fondul de ten Beyond Perfection 2 in 1 de la Clinique? M-ar interesa o comparație între cele două fonduri de ten. Îl am pe cel de la Clinique, îmi place, e rezistent, dar parcă încarcă tenul prea mult și nu prea are un aspect natural. Eram curioasă cum o fi ăsta.
Toma Aurora a spus…
Bună! Nu am folosit respectiv fond de ten, însă cel de la Estee Lauder arată natural pe piele şi are o acoperire medie.
Anonim a spus…
Adina P , le-am folosit eu pe ambele. Cel de la clinique acopera bine insa nu e chiar natural aspectul. Daca e sa compar cu siguranta aleg estee lauder double wear. Are o rezistenta foarte mare( mai mare decat clinique), se vede foarte natural pe ten, nu se oxideaza si acoperirea e medie spre mare fiind buildible. Cel mai bun fond de ten pt ten gras sau mixt, pe care l-am incercat pana acum.