vineri, 26 decembrie 2014

Surprizele de Crăciun


   Anul acesta Moș Crăciun a fost darnic cu mine și mi-a oferit chiar mai mult decât i-am cerut. Marea mea dorință a fost o chitară nouă, v-am arătat-o deja într-o postare mai veche. Însă Moșul s-a gândit că e loc de mai bine în acest an și mi-a așezat și alte surprize sub brad. Evident, nu puteam să nu-mi iau și eu ceva! „Cadourile” respective nu le-am mai ambalat, însă am să vă vorbesc despre ele pentru că au de-a face cu profilul blogului.


   De la sora mea am primit haine, ca în fiecare an. De data aceasta mi-a oferit o fustiță și o bluză tricotată. Tot ea mi-a lăsat sub pom și o sticlă de vin și una de șampanie. Cunoscându-mă bine, a știut ce să aleagă. Din partea ei primesc mereu cele mai frumoase lucruri.



    Cel mai inspirat cadou a fost albumul Best of 2014, în care Moșul a avut grijă să lipească fotografii din toate vacanțele din acest an, dar și de la concertele și evenimentele la care am participat. 2014 chiar a fost un an bun, mi-am dat seama abia după ce am răsfoit albumul că s-au petrecut atât de multe și n-am conștientizat de câte clipe frumoase am avut parte.



    Am ajuns și la cadourile pe care mi le-am făcut singură. Primul dintre ele este fondul de ten Double Wear de la Estee Lauder. Am cumpărat unul pentru sora mea, apoi, dorindu-l și eu, am luat o sticluță și pentru mine. Eu nu cheltuiesc foarte mulți bani pe cosmetice, dar am zis să fac o excepție, fiind Crăciunul. Acest fond de ten era pe lista mea de dorințe încă de când am citit articolul Simonei-Vintage Look . Atât eu, cât și sora mea suntem foarte mulțumite de el, merită fiecare bănuț. Dacă pentru sora mea am ales foarte repede nuanța, pentru mine a fost mai greu și-n cele din urmă am optat pentru Rattan, precum Simona.
   Cel de-al doilea cadou pe care mi l-am luat a fost un ceas Guess. Pentru el voi pregăti o scurtă postare, deoarece am primit întrebări legate de originalitatea ceasurilor Guess de pe CeasMania și se cuvine să ofer toate informațiile.
   N-au lipsit nici dulciurile venite din partea părinților, cei care întotdeauna mă bombardează cu ciocolată, bomboane și prăjituri, știind că niciodată n-am să le refuz :).
   

16 comentarii:

  1. Ce cadouri frumoase ai primit! <3
    Cel mai frumos dupa parerea mea e albumul Travel, ideea e atat de frumoasa, mai ales ca are si poze cu tine, cel mai frumos cadou ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorina, de-acum vreau unul pentru fiecare an.
      Vă pup, pe tine și pe Cristina( Ioana :D)!

      Ștergere
  2. Superbe toate darurile, să le folosești cu drag!
    Ideea cu albumul îmi place foarte tare și mă bucur mult că ai avut un an bun! Fondul de ten l-am încercat dintr-o mostră chiar de la Simonia și mi-a plăcut și mie.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, mă bucur că l-am cumpărat. Deși se întărește destul de repede pe piele, este incredibil de rezistent pe tenul meu gras.
      Te pup și-ți urez sărbători fericite și un nou an blogosferic plin de realizări!

      Ștergere
  3. Să le folosești cu drag. Sărbători fericite și un an nou fericit iți doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Ramona! Te pup cu drag și-ți doresc tot binele.

      Ștergere
  4. Ce misto ideea cu albumul! Bravo, Catalina!
    :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Loredana, nu Cătălina mi-a făcut albumul, dar eu zic c-a făcut o treabă bună cu hăinuțele :D.
      Pupicei!

      Ștergere
  5. Craciun fericit!
    E foarte frumoasa si interesanta ideea cu albumul "best of".Parca asa,aliniate in imagini,realizezi cate lucruri frumose s-au intamplat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia, chiar așa este. Nici nu mi-am dat seama că am făcut suficient de multe lucruri cât să fie de-un album. E frumos că pot să-l păstrez peste ani, să-l arăt la copii și nepoți :D.
      Sărbători fericite!

      Ștergere
  6. Faine cadouri ai mai primit! Sa le folosesti sanatoasa! Abia astept sa ne arati ceasul. Si eu aveam de gand sa-mi fac cadou de "mojcrăciun" un ceas Fossil, dar n-am gasit nici o oferta buna (aka super discount!) ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miki, urmează și articolul legat de ceas. Cei de la ceasmania au avut cam 50% reducere la toate modelele guess, a fost ofertă de Crăciun. Foarte bună, după părerea mea :).
      Pupicei!

      Ștergere
  7. Albumul ala mi se pare absolut genial! Am vrut si eu intr-un an sa ii fac alui meu sot un album cu momentele cele mai frumoase ale familiei, dar am renuntat la idee...din motive de lene!:)) Foarte frumoase daruri! Sa te bucuri de toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deena, acum trebuie să și scriu câteva cuvinte pe foile rămase libere între fotografii. Cică așa se cere, ca să nu pierd din amintiri peste ani. E foarte interesantă ideea, zic că-i faci și soțului tău așa o surpriză, sigur se va bucura foarte, foarte tare. Inimă de piatră să ai și tot te înmoaie așa ceva :D.
      Mulțumesc mult, te pup!

      Ștergere
  8. Albumul, albumul!!! Acum toate fetele vor dori un astfel de dar de la Mosu'! :D
    Frumoase si cu suflet oferite aceste cadouri!

    Apropos de urarea Feliz Navidad (tiparita pe punguta de cadou din prima poza)... Alex ma amuza la fiecare Craciun "traducand-o" prin: Felicia navigheaza! :)) :P

    Pup cu drag, Aurora!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, cât de funny :))!
      Auzi la el, Felicia navighează! Cât de comic!
      Pupici și un nou an plin de bucurii, draga mea!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...