marți, 25 noiembrie 2014

Obsesia zilei: Rochia din dantelă roșie


   Favorita zilei de azi este o rochie roșie din dantelă, pe care am zărit-o în urmă cu câteva clipe pe SheInside. Este un model Free People, la origine, roșu, dublat cu o căptușeală de culoare bej. Rochiile roșii din dantelă sunt populare în acest sezon, câteva modele simpatice am văzut și la H&M, dar și pe Asos.

rochie SheInside.com, ghete piele&colier Oasap.com

   Modelul de mai sus m-a atras și din pricină că vine frumos în combinație cu un colier-salbă, așa cum poartă manechinul. Acest tip de colier a constituit penultima mea obsesie, despre care am scris aici. Între timp am comandat varianta găsită pe Oasap și pe argintiu și pe auriu, m-au costat 18$ ambele și am beneficiat și de transport gratuit. Am luat și ghetele cu franjuri; între timp au făcut o manevră, ridicând prețul standard de la 79 la 112$. Eu le-am comandat reduse la 45$, acum sunt (re)duse la 73$. Foarte urât!
    Prețul rochiței este de 36$, la reducere. Îmi place și varianta negru+bej, dar aș îndrăzni să încerc rochia mai colorată. Pentru sezonul cald al anului următor m-am decis să adopt un stil diferit, boho, și pentru aceasta mă aprovizionez de pe acum: accesorii cu franjuri, bijuterii cu bănuți, foarte multe măști pe bază de uleiuri naturale pentru a avea un păr mai lung. Rochii și fuste lungi n-am să port, nu mă simt în largul meu îmbrăcată în ele, deși s-ar integra perfect în ținute boho.
    

10 comentarii:

  1. Si mie imi place acest tip de colier si mi-am dorit sa-mi cumpar unul. Si ca sa vezi imi doresc si o rochie de dantela rosie si niste cizme cu franjuri...Dar nu copiez, crede-ma , pur si simplu ma gandesc la ceva timp la aceste lucruri... Te pup, draga mea Aurora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia, nu aș putea să te acuz de așa ceva. Ești originală când vine vorba de vestimentație. Sper să găsești ce-ți dorești. Eu de rochie trebuie să mă mai ocup!
      Pupici!

      Ștergere
  2. Ador hainele Free People...si incaltarile lor si accesoriile....treaba este ca sunt scumpicele :)
    Imi place ideea acestei rochii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina, și mie mi se par scumpe și din câte am înțeles de la cumpărători nu sunt chiar excepționale, ci de o calitate medie. Urmăresc site-ul lor și pagina de pinterest. Au lucruri foarte frumoase și prezintă idei interesante de outfturi!

      Ștergere
  3. Boho girl! :) Te vad purtand combinatia asta!
    Imi place mult croiala manecilor rochiei...

    Kisseeess!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, am să pun poze, promit, când va fi vremea potrivită pentru a o purta. Te pup!
      Ah, spatele e gol. Complet! Chiar e un model fistichiu! :D

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Larisa, este un must have pentru la vară! :D

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...