TAG: Very inspiring blogger award



   Lorena m-a nominalizat pentru completarea acestui tag, prin urmare îi mulțumesc că m-a inclus în lista sa. Deși am mai bifat câteva tag-uri prin care ni se cerea să enumerăm x lucruri despre noi, cu siguranță acest tip de provocare e ca un sac fără fund, deoarece întotdeauna putem născoci cel puțin 7 lucruri care să ne definească. Și dacă am zis 7, atunci 7 să fie, mai ales că așa cere regulamentul tagului de față.

1. Nu pot să adorm cu șosete în picioare!
Sub nicio formă. Eu de obicei adorm greu, însă dacă am șosete în picioare e clar că fac o noapte albă. Mi s-a întâmplat de mai multe ori, deci nu e doar un moft.

2. Îmi plac jocurile de societate, dar pe telefon/tabletă n-am jucat niciodată niciun joc. 
Nu sunt un jucător bun de jocuri de societate, îmi pierd concentrarea foarte repede, însă o iau de la capăt de zeci de ori dacă e nevoie.

3. Când citesc articolele de pe bloguri de pe laptop le citesc mai pe diagonală, ca să zic așa. De pe tabletă citesc cap-coadă orice text, indiferent de lungimea sa. De aceea am devenit un comentator mai leneș în ultima perioadă, căci scriu greu de pe tabletă și prefer mai degrabă să citesc articolul decât să-mi dau cu părerea. 

4. Nu sunt statornică în ceea ce privește muzica/filmele. Tot timpul schimb genul, anii, actorii și interpreții favoriți. Ba uneori am și stări de genul: numai muzică și filme franțuzești ori din anii 50-60, apoi trec brusc printr-o perioadă în care mă uit la cele mai noi filme și ascult muzică pentru hipsteri. Uneori ascult și muzică cu versuri în limbi pe care nu le cunosc și asta o disperă pe sora mea, căci rețin repede versurile și i le cânt fără să am habar ce zic. Alteori sunt setată pe filme despre revoluționari și atunci țin niște discursuri despre sensul și valorile vieții de tot râsul.

5. Pentru că port arome foarte puternice, parfumurile mele sunt cele care îmi amintesc de anumite persoane. Nu ale lor, așa cum ar fi mai potrivit. Însă rar mi se întâmplă să simt pafumul purtat de altcineva, iar asta e un fel de scutire de la multe melodrame :).

6. Îmi place să adorm pe la prânz, deși se întâmplă rar. Dar chiar și așa, e o super senzație să te trezești pe înserat, să mai stai puțin treaz și să te culci la loc. Din punctul meu de vedere, o astfel de zi echivalează cu o vacanță!

7. Deși noi avem multe animale de companie, avem o slăbiciune pentru Mănușă. El este diva familiei și am inventat atâtea povești despre el încât am culca cu ele 3 generații de copii. Numele lui, la origine, este Mănușă (din pricina petei albe de pe laba stângă), însă îi dăm tot felul de porecle. Ultima este chiar în vogă zilele astea: Cumințenia Pământului. Iar pe fratele lui, Iulică, cel care miaună toată ziua și e neastâmpărat l-am poreclit Necumințenia Pământului :D. 


    Mai departe, trimit provocarea către: Ilda, Dorina, Cătălina, Descude, Miu Miu, Larisa, Ramona, Georgia, Anda , Camelia și, bineînțeles, către orice altă bloggeriță interesată să-l completeze și care nu a fost nominalizată de altcineva până acum.


Comentarii

Unknown a spus…
Îmi face mereu plăcere să descopăr lucruri noi despre tine, Aurora. Poate cândva vom avea ocazia să ne întâlnim. Ar fi foarte frumos ^^.

Îți mulțumesc pentru nominalizare ! Stau cam rău cu timpul liber și am evitat tag-urile, dar am postat articole unde am adăugat fragmente din mine, astfel încât atât tu, cât și alte cititoare, mă puteți descoperi.

O seară liniștită îți doresc ! Take care <3
Gya a spus…
Frumos tag-ul, mi-a facut placere sa il citesc.Te pup

gya-make-up.blogspot.com
Ella a spus…
La fel sunt și eu cu șosetele, nu pot să dorm cu ele în picioare, simt că mă sufoc (sună ciudat, dar așa e).
Am și eu de completat acest tag, sper să-l fac cât mai curând. :D
Te pup!
Descude a spus…
Hei, multumec pentru nominalizare, trebuie sa ma gandesc bine, intotdeauna a fost dificil sa vorbesc despre mine:)

La punctul 4, deja incepusem sa mi te si imaginez cantand sau filozofand:)))), cat despre sosete, la mine e exact invers, se intampla des sa dorm si vara cu ele!
Toma Aurora a spus…
Larisa, te citesc constant așa că am aflat multe informații despre tine, în special legate de activitățile pe care le desfășori. Eu sunt convinsă că într-o zi ne vom întâlni, dar între timp nu-mi rămâne decât să-ți urez baftă în acest an greu de școală care te așteaptă!
Toma Aurora a spus…
Gya, îl poți prelua dacă dorești. Te pup și eu!
Toma Aurora a spus…
Miha Ella, chiar așa simt și eu. Și dacă mi-e frig nu suport să stau cu ele în pat :D
Toma Aurora a spus…
Uh, sunt o caraghioasă, crede-mă :D!
Eu sper să ai timp să-l completezi, mi-ar face plăcere să-l citesc. Și poți să spui și despre șosete la unul dintre puncte. Or să-ți mai rămână numai 6 de scos la iveală!
Unknown a spus…
Noi am fi bune prietene si -n viata de dincolo de calculator!
Aceeasi chestie cu sosetele..si cum am vesnic picioare reci am incercat tot soiul de variante : stil papucel, pufoase, fara cusaturi.. nimic nu a mers.
Cu filmele fac si eu asa...filme despre razboi, filme de epoca...ca apoi sa schimb macazul spre seriale politiste.
Dormitul la pranz e minunat vara.Prinzi visul unei nopti de vara cat de poate de treaza si de odihnita.
Iubirile tale blanoase sunt asa dragute. Toate au povesti..si-s animalute cu personalitate.In imaginatia mea Manusa e Motanul Incaltat si Branestiul e un taram de poveste.
Toma Aurora a spus…
Iulia, da, da! Ce nebunie și cu serialele polițiste, dar și cu cele horror. Să știi că Mănușă e un adevărat pisic încălțat și mai mult ca sigur partea de Brănești pe unde el se plimbă e absolut magică. El stă mai tot timpul plecat (e singura nostră pisică ce pleacă din curte) și chicoteam cu Cătălina că ne-am uitat ca niște fraiere dacă l-ar film cineva pe unde se duce și ce face.
Într-o perioadă avea 3 stăpâni, în sensul că mânca la trei case. Învățase când se dă masa la restul pisicilor și se autoinvita. M-am pomenit cu vecinii că zic: Pisica asta e și a mea! Mănâncă cu pisoii mei! Și câte laude la adresa lui, cum că nu s-a mai pomenit pisică așa blândă și la locul ei :)).