Hello, Barbiella!




    Nu demult am mers împreună cu sora mea în showroom-ul SevenSins de pe Orzari, locația în care puteți admira în liniște produsele de pe site. Atmosfera e foarte plăcută și nu e obligatoriu să cumperi nimic. Eu am plecat cu mâna goală, nu m-a presat niciun membru al personalului să cumpăr ceva și chiar am avut ocazia să descopăr anumite obiecte de lenjerie intimă care-mi scăpaseră pe site. Printre ele și câteva piese din colecția Barbiella, în nuanțe de roz mai plăcute în realitate decât în pozele de pe site (mai deschise puțin) și foarte fine la atingere, ca toate produsele fabricate de Obsessive pe care le am sau am avut ocazia să le văd. Din experiență vă spun că sunt foarte rezistente la spălări repetate/înălbitor (cele albe) și se găsesc nu doar pe SevenSins(click aici) ci în majoritatea magazinelor online de lenjerie intimă.
    Ziceam că eu n-am cumpărat nimic, dar sora mea și-a luat un body într-o nuanță foarte deschisă de roz, cu fundițe, un body pe care aș fi vrut să mi-l cumpăr eu inițial, dar am zis că până vor veni zilele mai friguroase o să am ocazia să-mi iau și eu unul. Pe timp de toamnă/iarnă, port body aproape zilnic pentru că am avut ceva probleme cu rinichii în trecut, iar body-ul îmi protejează tot spatele de frig atunci când mi se ridică puloverul sau jacheta. 
    O alternativă la un body ar fi și rochița Barbiella de mai sus, care practic are lungimea unui top mai lung și poate fi purtată chiar și atunci când îmbrăcăm pantaloni. Prin iarnă, când mi-am comandat o rochie similară albă, dar cu cupe, am avut nenorocul să nu mi se potrivească în zona sânilor. Mai exact, nu aveam cu ce umple cupele! Modelul rochiei roz, fără cupe, mi se pare mai potrivit pentru femeile care nu posedă un bust generos și la o probă pe deasupra rochiei mi s-a părut că de data asta am avut cu ce să-i umplu partea de sus :D!





    Dintre modelele în nuanțe pastelate de la Obsessive, mi-au plăcut  cele de sus. Setul format din pantalonași scurți și top e de mult timp pe listă și are și o variantă în nuanțele ciocolatei. Mi se pare că multe dintre produse se asemănă cu cele din colecțiile Prelude de la Jolidon, doar că prețurile lor sunt mai accesibile și nu prea sar de 100 lei (mă refer aici la seturi/rochii de seară).
   Voi aveți preferate printre brandurile de lenjerie prezente în România?


Comentarii