Înghețată Minuto cu mentă de la Betty Ice


   Salutare!
   Vă salut fix din vârful patului, acolo unde mi-am petrecut o bună parte din ultimele zile, văitându-mă ca un copil de piciorul meu vânăt. De curând, m-a pus necuratul să mă țin de șotii în timp ce săream un gard (d-asta nu e bine să faci mai multe lucruri deodată!) și să cad de-a berbeleacul pe sub niște cadre de fier ce susțineau vița de vie. Măcar mi-am dus planul la capăt, am pus apă la câinii de peste gard și apoi m-am simțit absolut liberă să mă vait. Vânătaia uriașă aproape a dispărut. Cum? Vă zic mâine la Trucul zilei.

  Fiind rănită-închipuită am zis să mă răsfăț cu înghețată din belșug. Cum nu aveam de unde să iau decât de la magazinelele din localitate, mă așteptam să dau numai peste înghețata Sorana, plină dealfel de coloranți și arome artificiale. Șocul a fost maxim când am zărit toate sortimentele de Betty Ice la un magazin de pe strada mea! Am ales varianta cu mentă și-am dovedit-o imediat cum am ajuns acasă! Asta nu înseamnă că mi-a plăcut foarte mult, ci că a fost ok în comparație cu Sorana. În timp ce-o mâncam mă gândeam numai la sortimentul cu banane și ciocolate-maimuțe din Lidl...



  Lista de ingrediente e cu bune și cu rele. Aroma de mentă mă intrigă, nu înțeleg dacă e naturală ori artificială, stabilizatorii și emulgatorii iarăși mă induc în eroare (de ce n-or preciza exact despre care dintre ei e vorba)! După părerea mea lista de ingrediente este foarte cosmetizată și dau un minus pentru acest lucru. Măcar Sorana spune E-urilor pe nume, ca să mă exprim în ton!

   O cutie de 500 ml costă cam 6 lei, bani puțini pe care totuși nu cred că-i merită. Gustul e ok, dar nu excepțional, ingredientele nu sunt toate indicate pentru un consum regulat. Comparativ cu înghețata Mcennedy joacă la pitici și nici nu sunt tentată să o cumpăr în mod frecvent.


Comentarii

ilda76 a spus…
Liniste!!!:)))

Ce inghetata Mcennedy?!
Tu ai instigat-o pe Alina, Alina pe mine, eu mi-am pus barbatul sa plece la serviciu cu geanta frigorifica dupa el (in alt oras, la Slobozia - la noi nu este Lidl) si aseara...aseara cine a mancat Mcennedy?!?!
Wow, wow! Asa este! De-acum incolo, destul de des, barbatul meu va purta ca accesoriu o geanta frigorifica!:P Hihii, spoiled me; dar ma tem ca ma voi si rotunji alarmant!:P

Lasand cele bune si glumete la o parte, ai grija de piciorul tau! :) Daca trece cu inghetata, continua!

Pupicei!
Ilda
Lavender Thoughts
Dea a spus…
eu nu am gasit niciodata inghetata cu banane de la lidl:( doar cea cu cookie dough
http://jolie-creativity.blogspot.ro/
Mara a spus…
imi pare rau de lovitura ta :(
Unknown a spus…
Dintr-o întâmplare mai puțin plăcută ai reușit să creezi o scurtă postare haioasă și destul de interesantă ! ^_^
Să te faci bine cât mai repede !
Alina a spus…
postarea asta e ca sa lacrimez eu in fata monitorului? :))
Descude a spus…
Auuu,ai avut ghinion de ai cazut asa rau!E bine ca ti-ai atins scopul;)
Anonim a spus…
Sa cauti detalii despre caragenan... :(
Camelia Andrasescu a spus…
Nu am auzit de ea, dar eu nu sunt o fana a inghetatei!
MayDay a spus…
Eram mare fan inghetata pana acum cativa ani. Acum, insa, prefer ciocolata sau alte deserturi. Pur si simplu nu imi mai "face cu ochiul". Vindecare (completa) grabnica! :)
Maya Secret a spus…
Ma duc azi sa iau inghetata de la LIDL Mckennedy sau cum se cheama. Cred ca aleg varianta cookies, tot de la tine le-am gasit. :)) Pupici.
Anonim a spus…
In ce stil haios ai scris , Aurora! :)) Cred ac e de la stabilizatorii aia...sau poate or fi emulgatori?

Pupici,
Maria:*
Toma Aurora a spus…
Dumnezeule, cât am putut să râd!:))
Parcă-l văd pe Alexandru bombănindu-ne de mama focului. Am citit pe blogul Alinei că deja i-a tras și-un nume vinovatei: Brumărica. Ce frumos!
La Lidl au și pungi frigorifice, sunt mai ușor de cărat decât gențile, dar sunt imposibil de îndoit, căci au niște margini uriașe, din pastic. Deci tot la geantă aș spune să rămână.
Toma Aurora a spus…
Dea, nici eeu n-am mai găsit cu banane. Cică ar fi cea mai vândută, imediat se epuizează stocurile. Ultima oară am luat cookie dough dar nu mi-a plăcut deloc (are un soi de caramele ori prăjituri mici zaharisite în ea).
Toma Aurora a spus…
Mara, bine că n-a fost ceva mai grav! :*
Toma Aurora a spus…
Larisa, mulțumesc pentru urare! Te pup!
Toma Aurora a spus…
Alina, nu lăcrima căci n-ai avut multe de pierdut. Eu una n-o s-o mai cumpăr chiar dacă mă tentează aroma de mentă! Pup!
Toma Aurora a spus…
Descude, asta zic și eu. E în regulă să mai pățești și ceva rău câteodată, altfel n-ar avea farmec viața!
Toma Aurora a spus…
Anonim, eram convinsă că e o bombă această înghețată, păcat că nu se iau deloc măsuri în privința asta. Hai, noi ca noi că suntem adulți dar să ajungă așa porcării în stomacul unor copii de câțiva ani :(.
Toma Aurora a spus…
Camelia, nici eu nu știam de acest sortiment. M-a încântat inițial aroma de mentă, dar nu pot spune că m-a impresionat gustul și nici compoziția.
Toma Aurora a spus…
May Day, și eu observ că am lăsat-o mai moale. În alte veri nu trecea o zi fără înghețată, dar acum mă pot lipsi săptămâni întregi. Evident, din cea cu banane aș mânca nu doar zilnic ci de trei ori pe zi dacă s-ar putea :D.
Toma Aurora a spus…
Maya, cea cu prăjiturele nu mi-a plăcut deloc. Cea cu căpșuni și biscuiți mi s-a părut bună, de cea cu banane nici nu mai zic. Cookie Dough are niște bucăți de prăjitură foarte dulci și mari, mult prea sățioase, dar asta e doar părerea mea.
Toma Aurora a spus…
Maria, mai mult ca sigur de-acolo mi se trage :))! Pup!