Review: Cremă reîntinerire cu venin de albine Apimond



   Produsul despre care o să vorbesc în această postare a devenit tot mai cunoscut în ultima vreme, datorită răspândirii veștilor despre efectele de întinerire a le veninului de albine. Multe vedete din Marea Britanie (Victoria Beckham, Kate Middleton, ducesa Camilla) dar și de la Hollywood (Kylie Minogue, Michelle Pfeiffer) au declarat că folosesc veninul de albine (sau produse cosmetice ce conțin acest ingredient ) pe post de botox natural. Veninul de albine umflă practic pielea și o face să arate mai plină. Astfel ridurile sunt estompate, iar pielea se destinde și nu mai este expusă direct contracțiilor. Acest lucru duce la încetinirea procesului de îmbătrânire a epidermei.

   Am folosit crema începând cu data de 11 ianuarie, ceea ce înseamnă că au trecut deja 2 cicluri de regenerare a pielii mele începând de atunci și pot vorbi serios despre proprietățile produsului. Pielea tânără (în special cea mixtă/grasă) se regenerează mai rapid decât cea matură și uscată, tocmai de aceea îmbătrânește mai greu. Procesul de regenerare durează în jur de 22 de zile, în timp ce pentru tenul uscat durata este dublă, de  cca. 40 de zile. Este recomandat ca o cremă de față să fie folosită măcar pe întreaga perioadă a unui ciclu de regenerare pentru a observa beneficiile sale.

   Am utilizat crema numai seara, înainte de culcare, nefiind bună ca bază de machiaj. Nu face „scămuțe” dar pentru tenul meu gras este puțin lipicioasă pentru a o folosi pe sub fondul de ten. Așa că ziua am preferat să folosesc crema pentru lifting instant de la Gerocossen, aceea fiind foarte lejeră.

   Am aplicat crema cu venin de albine din abundență pe față și pe gât, folosind cantitatea rezultată din 4-5 pompări. Seara îmi place să mă dau cu multă cremă, mai ales pe frunte (zona în care aveam 2 riduri destul de pronunțate) pe care nu o masez până la absorbirea completă, ci o las să acționeze ca o mască peste noapte. Mania asta o am de multă vreme, de când m-a „amenințat” o profesoară din școala generală că „dacă am început cu fond de ten de la 13 ani, la 20 o să arăt ca un ciorap”. Iată că au trecut 11 ani de relație zilnică cu fondul de ten, iar lucrurile nu s-au schimbat prea mult.

  După aplicare pielea începe să se înroșească puțin și are loc un efect termic de încălzire a sa dar senzația trece rapid. Pot spune că mie îmi face plăcere și simt că pielea mea se întinde ușor, mai ales în zona pomeților și a frunții. Aplic crema și în jurul ochilor, deși aici nu am mari așteptări deoarece am doar linii de expresie produse de forma globului ocular. Pe ele nu le am de la 13 ani ci de când mă știu și chiar le-am băgat de seamă și într-o poză de când eram prichindel de grădiniță.:) Dar asta nu mă împiedică să mă dau cu multă cremă de jur împrejurul ochilor pentru a preveni formarea ridurilor numite laba gâștei. Aceste riduri sunt mai greu de înlăturat decât ridurile foarte adânci de pe frunte, de pildă, deoarece ele presupun încrețirea pielii, nu doar formarea unei adâncituri. Dacă ridurile de pe frunte sunt șterse în 5 minute cu botox, laba gâștei poate presupune chiar și o operație de înlăturarea a unei porțiuni din piele pentru a reda fermitatea colțurilor externe ale ochilor.

  Să ne reîntoarcem la crema Apimond și să vă enumăr impresiile constatate după folosirea a jumătate din conținutul său (6 săptămâni):
-ridurile de pe frunte au dispărut și se mai formează doar unul foarte fin când aplic prea multă pudră peste fondul de ten;
-pielea se simte foarte întinsă, mai ales în zonele fixate pe oase (frunte, pomeți, maxilar)
-nu am observat o diminuare a petelor lăsate de coșuri, dar acestea se șterg în câțiva ani, iar asta în condițiile în care nu îți mai faci unele noi până la vindecarea celor deja existente.
-textura sa este ușoară, aproape lichidă și simt că rămâne un strat ușor lipicios la suprafața pielii.Dar acest lucru probabil se petrece deoarece aplic foarte multă cremă, căci pe gât (acolo unde nu sunt așa risipitoare) nu simt deloc acest strat lipicios.
-ambalajul se prezintă excelent, flaconul din sticlă fiind prevăzut cu pompă pentru o dozare precisă.
-mirosul este puternic, dar natural, deloc deranjant.

   Un flacon conține 50 ml de produs și costă 129 lei. Prețul nu este tocmai mic, dar rezultatele sale sunt vizibile și sunt curioasă dacă sunt persoane cu vârste mai înaintate care au folosit-o pentru ridurile mai pronunțate și care au fost rezultatele pe care le-au obținut.
   Din octombrie 2012 am folosit aproape numai creme de față românești, ia cele mai bune dintre ele mi s-au părut: cea antirid de la Hofigal (la monodoze), cea de lifting de la Gerocossen și aceasta, de la Apimond. De atunci am observat și o schimbare în bine a tenului meu, cu excepția perioadei în care am înlocuit gelul de curățare de la Geocossen cu un altul și m-am trezit cu o erupție de toată frumusețea (ce s-a vindecat imediat după ce m-am întors la produsul Gerocossen).

   Din gama cu venin de albine am început să mai folosesc masca de față și îi voi face un review după cel puțin 4 săptămâni de folosire constantă. M-a încântat faptul că poate fi folosită chiar și zilnic și am utilizat-o foarte des, fiind foarte economică și permițându-mi să mă răsfăț deseori cu ea.

   Crema este disponibilă în magazinul Dacic Cool, dar și pe site-ul Apimond. Profit de ocazie pentru a-i felicita pe cei de la Apimond pentru succesul pe care l-au avut la târgul de la Nuremberg. Produsele bio fabricate de acest brand autohton au fost premiate și apreciate de cei prezenți la eveniment!

Comentarii

Alina a spus…
pare fff interesanta, din pacate, avand tenul super deshidratat, nu-mi dau seama daca mi s-ar potrivi :(
ilda76 a spus…
Aurora, fara sa vrei, mi-ai smuls un oftat!
Am citit cu atat incantare gandindu-ma la fiecare pas ca aceasta crema mi s-ar potrivi...pana am intalnit pretul; ce ma fac eu cu pretul?!:)) Imi ramane doar sa castig la loto si sa-mi pot permite tot ceea ce visez!:))

In alta ordine de idei, bun si util review-ul!

Te pup!
Ilda
Lavender Thoughts
Anonim a spus…
Ilda are dreptate, pretul este mult prea piperat , dar suna bine descrierea ta :) . (Ana)
Carmen Tobias a spus…
Soacra mea lucreaza cu albine si incaseaza muuulte intepaturi, uneori chiar si pe fata, alteori pune o albina sa-si faca treaba pe frunte :) Si la peste 50 de ani are o piele intinsa si fina, incredibil!
Are pana si cativa clienti ce vin special pt intepaturi...
Si pe mine ma tenteaza, dar sunt asa sensibila la venin, o sapt. ma tine umflatura :) Deci mai bine nu... Dar mi-ai dat o idee, daca amestec eu venin colectat de socrul cu o crema? :))

PINA a spus…
Si mie imi place mult crema antirid la monodoze Hofigal. Si e si foarte ieftina.
Liliana a spus…
Daca te sperie pretul acestei creme, pana cand o vei putea cumpara pe aceasta poti sa incerci crema cu extract de melc pentru riduri profunde Melcfort, de la Gerocossen. Eu am avut-o si pot spune ca mi-a placut foarte mult.
Liliana a spus…
De-abia astept sa mi-o cumpar si eu! Sora mea deja si-a cumparat-o si o foloseste de vreo saptamana. Eu mai am inca pentru vreo doua luni alte creme de fata si as vrea sa le consum inainte de a o cumpara pe aceasta. Presimt ca, dupa ce o voi avea, n-o sa mai vreau alta crema :-) .
ilda76 a spus…
:) Cum suntem noi de-atatea ori pe aceeasi lugime de unda!!!
Stii ce folosesc acum? Nu e vorba de cea mentionata de tine ci de crema cu extract de melc de la Herbagen; si-mi place! Dar mi-am notat recomnadarea ta pentru ce va sa vina!:) Multumesc!:*
Toma Aurora a spus…
Alina, cred ca este potrivita tuturor tipurilor de ten ce au nevoie de puțină revitalizare, dar pentru o hidratare profundă nu știu dacă e soluția ideală.
Toma Aurora a spus…
Ei, dragelor, mă bucur că ați descoperit un alt punct comun în ceea ce privește cremele pentru față. Eu chiar pusesem ochii pe acea cremă de la Gerocossen, iar acum o să țin minte recomandarea ta, Liliana!
Vă pup pe amândouă!
Toma Aurora a spus…
Ana, eu am primit-o drept premiu pentru o campanie. Nu a fost primita spre testare, asadar am fost liberă să scriu absolut orice doresc despre ea. Foarte bună mi se pare, dar prețul este măricel.
Toma Aurora a spus…
Carmen, îți dai seama cât de norocoasă ești că poți face rost de materie brută?! Eu aș sta toată ziua cu veninul pe față, mai ales că nu sunt foarte sensibilă la mușcături și înțepături.:D
Toma Aurora a spus…
Pina, mă bucur că își place.Chiar este o cremă excelentă și accesibilă tuturor!
Toma Aurora a spus…
Liliana, cam asta simt și eu în momentul de față :)). Noroc că am și serul din gamă de rezervă așa că până la vară sunt acoperită. În luna ianuarie am câștigat o campanie Apimond și mi-am ales produse cât mai variate si tot ce am încercat până acum mi s-a părut de o calitate foarte bună: șampon, cremă, mască, gel pentru igiena intimă, miere, polen. Sper să devină cât mai populare aceste produse căci merită fiecare ban plătit.
Adina Aruştei a spus…
Bun.. si varsta? :) carui segment s ar potrivi?
ilda76 a spus…
Sa ne ierti daca ne-am intins la povesti ca pe forum dar ne simtim bine la tine acasa!:*
Toma Aurora a spus…
Nu există specificații. Ca și în cazul botoxului cred că poate fi folosită de la apariția primelor linii de expresie.
Toma Aurora a spus…
Ei, de parcă ar fi vreo problemă! :*
Simona t a spus…
Si eu pusesem ochii demult pe crema asta :), but again, pretul m-a descurajat.
Eu chiar as avea nevoie de o alternativa mai mare ca gramaj, ptr corp, ca s-o folosesc impotriva ... reumatismului. Se pare ca veninul de albine ar fi un leac eficient impotriva mai multor tipuri de reumatism (Ah, nu sunt babuta, dar il am, afurisitul de el).
Ne-ai putea spune despre ce campanie a fost vorba?
Toma Aurora a spus…
Buna, Simona!
A fost o campanie de promovare a mierii Apimond. Mai multe blogărite au primit miere pentru testare, iar apoi s-a ales un castigator in functie de calitatea articolelor si popularitatea lor in mediul online. Premiul a constat in produse Apimond la alegere.

Si eu am probleme cu reumatismul si folosesc un ulei de masaj de la Hofigal special creat pentru această problemă. Este foarte eficient si are si un pret mic.Cred ca se gaseste in multe magazine naturiste din tara.
Liliana a spus…
Pentru durerile reumatice ai putea sa incerci crema Apireven:
http://magazin.remediu.ro/unguent-apireven-30-gr-institutul-apicol-1802.html

Contine, printre altele, si venin de albine.
Simona t a spus…
Merci de raspuns. O sa caut si eu uleiul de la Hofigal.
@Liliana: stiu de Apireven, l-am incercat deja, problema e ca e un tub f mic pe care eu l-am terminat fix intr-o saptamana, folosit zilnic de 2 ori pe genunchi, coate si zona lombara :(
Simona a spus…
Merci de raspuns. O sa caut si eu uleiul de la Hofigal.
@Liliana: merci de sugestie, stiu de Apireven, l-am incercat deja. Problema e ca tubul e f mic si mi-a ajuns fix o saptamana, folosit zilnic de cel putin 2 ori pe genunchi, coate si in zona lombara:(
Deea a spus…
Tocmai mi-am comandat si eu aceasta crema, sunt tare curioasa in privinta ei.
Carmen Tobias a spus…
Da, norocoasa, mai ales de ma fac ca un balon ;)

Oricum multa nu-mi da, ca e scump veninul si albinele sacrificate-s multe :(
Atena a spus…
Crema are efect lift la cateva ore dupa aplicare. Este exceptionala pentru tenul matur (50 ani)
Atena a spus…
Crema cu venin de la Apimond este exceptionala pentru ten matur (50 ani). Are efect lift vizibil la cca.o ora de la aplicare. Usoara senzatie de arsura dupa aplicare, confortabil suportabila.Atentie, nu e bine sa fie folosita in doza mare, pericol de generare efect alergic. O recomand pentru folosire pe perioada lunga, un strat subtire, o singura data zilnic, preferabil seara, deoarece e grasa.
Unknown a spus…
Adica la varsta mea - 28 de ani - nu ar fi recomandata?
Toma Aurora a spus…
Lavinia, pentru un ten mai tânăr, sub 30 ani, eu consider că serul cu venin este mai indicat. Are o formulă mai ușoară și senzația de arsură e mai blândă decât în cazul cremei.
rocsana a spus…
buna! am vazut din commenturile tale de mai sus ca ai castigat la o campanie desfasurata de Apimond ,privilegiul de a incerca anumite produse. as vrea sa te intreb despre mierea de zmeur de la Apimond daca ai incercat-o si daca se cristalizeaza, asa cum e normal sa se cristalizeze mierea naturala. astept raspuns ;) iar in legatura cu cremele si eu sint nebuma dupa ele.. apropo crema pentru conturul ochilor tot de la Apimond cea cu colagen si laptisor de matca ai incercat-o ?;) daca da sa ne spui parerea ta. mersi :)
Toma Aurora a spus…
Bună, Rocsana!
Toate sortimentele de miere pe care le-am încercat de la Apimond s-au cristalizat. Unele dintre ele foarte rapid (cea de pădure și cea de zmeură). Cea de cimbrișor și cea de salcâm s-au cristalizat mai greu. Sortimentul cu flori de zmeur e foarte aromat, dar nu excesiv de dulce.Eu l-am găsit a fi perfect echilibrat spre deosebire de cel cu baton de vanilie (favoritul meu), care este extrem de dulce și probabil nu i-ar încânta pe unii.
Crema pentru ochi nu am testat-o, din păcate!
rocsana a spus…
Multumesc, Aurora pentru raspuns si promptitudine ! :) cu siguranta o sa comand si eu de pe site-ul firmei Apimond.. stiu doar ca cei care au implementat firma , sint apicultori din tata in fiu ,cu dragoste si pasiune pentru albine poti face produse exceptionale . de asemenea m-am documentat au un certificat de calitate renumit din Austria , Lacon Qualitat. o sa i-mi achizitionez produse de la ei ,motivata si de raspunsul tau de mai sus !:)multumesc si te asteptam cu noi review-uri despre produsele Apimond !
Anonim a spus…
Buna fetelor!! Citind cele scrise, am ajuns la raspunsul Aurei Toma din 15 sept. 2013 02:53, si am ramas mirata cand am citit ca mierea de salcam s-a cristalizat mai greu.Ei bine mierea de salcam curata nu cristalizeaza si spun asta din experienta anilor de practica apicola din generatie in generatie...
Intradevar produsele apicole sunt foarte bune si merita incercate....de la simplul consum de miere zilnic pana la terapia cu venin de albine. Si inca ceva, albine folosite in terapia cu venin nu sunt sacrificate(nu mor), insa cel care face terapia trebuie sa stie ce face.
Toma Aurora a spus…
Bună!
Eu nu te contrazic, dar am citit multe articole de specialitate în care se afirmă că orice tip de miere se cristalizează, inclusiv ce a de salcâm (ex: http://www.apicole.eu/articol/cristalizarea-mierii ) .
Iar albinele de la care se colectează veninul nu mor, așa cum ai spus, doar sunt puțin electrocutate sau cel puțin așa afirmă producătorii de cosmetice ce utilizează acest ingredient. Probabil există mai multe metode de colectare.
Anonim a spus…
buna! imi poate spune cineva de la ce varsta poate fi folosita aceasta crema? multumesc!
Toma Aurora a spus…
Bună! Poate fi folosită de la apariția primelor riduri, însă mai multe persoane mi-au spus că utilizată de persoanele cu vârsta de peste 50 ani își arată adevărata putere de regenerare a pielii.
Unknown a spus…
Ma intreb, oare, cum va arata tenul celor care au folosit orice produs pe baza de venin de albine, la ceva timp dupa ce nu s-ar mai folosi produsul? Nu stiu cate persoane au inteles exact actiunea lor asupra tenului :pielea "se umfla"/ "intinde " pentru ca este agresata ; este mecanismul ei de aparare. Ridurile dispar doar vizual; nu este inlaturata cauza reala a lor si nu se "lucreaza" la regenerarea tenului in adevaratul sens iar dupa ce nu se va mai aplica produsul pe fata, tenul nemai fiind agresat, incepe sa-si revina, sa se vindece si ghiciti ce ? pielea se destinde sau "se lasa" iar ridurile vor fi si mai adanci ca inainte. Ca si cand v-ati arde si pielea se umfla si se inroseste. Din pacate, asta este efectul multor produse "wow" ceea ce presupune si impune utilizarea lor continua, altfel, riscati sa aratati mai rau ca inainte. Comparatia u botox-ul nu-si are sensul; sunt 2 produse diferite care fac lucruri diferite. Daca vreti sa aratati bine pe moent , probabil este ok, dar pentru viitor ...Mare grija! Numai bine va doresc :)
Anonim a spus…
Pielea se lasa daca organismul imbatraneste, daca este bolnav, daca necesita anumite minerale si vitamine. Daca folosesti o crema nu este ca si cum te trage cineva de piele si se extinde apoi cand ii dai drumul ramane extinsa. Pielea sanatoasa este elastica si isi va revenii. Pielea in exces are alta poveste, aceasta crema nu va ajuta la acest capitol, se merge la un doctor estetician. Daca suntem sanatosi si folosim o crema dupa ce renuntam la ea pielea va arata conform starii noastre de sanatate si in functie de varsta la care ne aflam. Nu este cazul sa ne panicam, este o crema naturala nu ne va afecta ca o crema antirid din cine stie ce substante care nu stim ce efect au in timpul utilizarii si dupa utilizare. Orice produs folosim are rezultate diferite de la caz la caz si depinzand de varsta si sanatatea noastra. Sa ne gandim pe noi individual cu ce ne ajuta in plus, ca poate avem nevoie de altceva fata de alti oameni.
Unknown a spus…
Am 47 ani si folosesc aceasta crema de o luna.Mirosul e tare neplacut,dar dureaza pana la absorbtia cremei.Inca de la prima folosire lasa tenul foarte hidratat.Eu nu o pot folosi decat pe timp de noapte
avand tenul mixt.Daca o folosesc ziua si e putin soare imi transpira fata.Dupa o luna de folosinta nu observat sa dispara vreun rid,doar o buna hidratare.Deci nu va asteptati la minuni.