Review: Gel anticelulitic Supliform de la Hofigal


   Ieri s-a incheiat campania realizata cu sprijinul Magazinului Dacic Cool si abia am asteptat sa incep sa postez primele impresii legate de produsele primite pentru testare. Intrucat aceste reviewuri nu au niciun impact asupra conditiilor valabile in timpul campaniei, pot fi absolut sincera cu voi.

   Primul post il voi dedica gelului de intretinere coroprala anticelulitic Supliform, un produs pe care l-am inclus si in ultima mea comanda de pe site-ul Dacic Cool (colet pe care il voi ridica maine dimineata de la posta si o sa va povestesc tot atunci mai multe despre comanda plasata). Daca am fost atat de nerabdatoare incat sa il cumpar asa rapid, va puteti imagina ca are niste proprietati deosebite, care m-au convins ca merita sa trec la un al doilea tub.

   De cand ma stiu am fost absolut fermecata de lotiunile ce promiteau reducerea celulitei. Am incercat Goodbye Celluite (Nivea), Lipometric( Vichy), Minceur Cafe Vert (Yves Rocher), plus multe altele de la Avon, Oriflame, Elmiplant, etc. Rezultate formidabile nu am vazut in cazul niciuneia dintre ele, ba multe nu mi-au fost de folos nici macar pe post de hidratant, pentru ca lasau urme pe piele sau faceau scame.
Despre Supliform mai citisem multe reviews-uri, dar m-am lasat pacalita de ambalajul neatragator, de pretul mic (suspect de mic) si de firma care nu imi suna deloc cunoscut.

   Un flacon contine 75 de ml de produs, adica aproape jumatate din cat se afla intr-un tub full-size de anticelulitic apartinand firmelor enumerate mai sus (150-200 ml). Pretul sau este de 7,8 lei in magazinul online sus mentionat si un flacon m-a tinut 7 zile, in conditiile in care l-am aplicat de doua ori pe zi.
Instructiunile sale spun ca trebuie folosit de 1-3 ori/zilnic, prin masaj de 10-15 minute, iar dupa aplicare zonele masate trebuie protejate cu caldura pret de o jumatate de ceas. Eu nici nu m-am masat mai mult de 1 minut si singura sursa de caldura pe care am folosit-o au fost pantalonii, dar rezultatele nu au intarziat sa apara.

   Gelul mentolat se intide foarte usor pe piele, se absoarbe rapid si catifeleaza si netezeste intens. Aplicare dupa aplicare, pielea de pe picioare a devenit tot mai ferma, moale si elastica. Am observat si o usoara diminuare a vergeturilor si o senzatie de eliberare,de detensionare a picioarelor. Multe persoane au confirmat faptul ca acest gel este un miracol pentru microcirculatia la nivelul articulatiilor.
Cura trebuie sa dureze cel putin 10-12 zile, de aceea am simtit nevoia sa cumpar un tub nou.

  Concluzionand, foarte surpinsa am fost de calitatile acestui produs anticeluluitic, in ambalaj simplu si neatragator, dar atat de eficient si placut la utilizare! Dupa numai 7 zile celulita s-a diminuat vizibil si in stilul acesta chiar presimt ca imi voi lua cu adevarat adio de la ea. Va las si o lista cu ingredientele sale, pentru ca stiu ca existe persoane interesate de compozitia cosmeticelor de pe piata.


Comentarii

Alina a spus…
am auzit multe lucruri despre supliform, dar eu inca nu l-am incercat.
singura crema care mi-a fost de folos a a fost Revicel.
Coconut a spus…
L-am avut si eu la un moment dat, acum vreo 3 ani cred. Nu mai stiu cat m-a ajutat cu celulita, nici nu prea aveam la momentul respectiv, dar stiu sigur ca pielea a devenit mai ferma si iritatiile aparute in urma epilarii au disparut foarte repede, de fapt asta mi-a placut cel mai mult la el. Pe urma nu stiu ce s-a intamplat de nu l-am mai cumparat, dar vreau sa-l iau din nou.
Eu l-am folosit numai o data atrasa find de mirosul sau de menta proaspata, deloc sintetic.Imi place ca parfumeaza discret si fresh pielea insa dupa o folosire nu pot sa zic inca nimic despre el.Ii voi face un review si eu mai incolo dupa ce il folosesc.
Ma bucur ca la tine a functionat si te-ai inteles cu el!
Te pup!:*
Ioana Anca a spus…
Neaparat o sa il comand si eu!
Unknown a spus…
l-am folosit si eu in trecut si nu am fost foarte impresionata de efectele lui...am descoperit ca cel mai important in diminuarea celulitei este reteta compusa din : sport+masaj cu ulei de masline+ 2 l de apa pe zi
Blue Lady a spus…
eu l-am folosit si il mai folosesc si in prezent, l-am luat la 50 de ml cu maxim 40 de lei, sunt foarte multumita de el, in prima luna dadusem cm buni.
Unknown a spus…
Nu am auzit pana acum de crema aceasta si sincera sa fiu, ( chiar daca de multe ori am vrut), nu am folosit niciodata o crema anticelulitica... O voi incerca si eu pe aceasta, mai ales ca la acest pret, nu prea am ce pierde
Toma Aurora a spus…
Alina, am auzit si eu de bine despre Revicel. Inca nu mi-a ajuns in maini,dar sunt foarte incantata de acesta.
Toma Aurora a spus…
Coconut, eu recunosc ca am avut. Si nu doar din aceea care se vedea la strangerea pielii.Era destul de vizibila.Acum chiar nu se mai vede, de aceea am fost impresionata de el. Si pielea esta asa de intinsa si are un aspect neted, curat.
Toma Aurora a spus…
Cleo, mirosul este intradevar natural. Eu m-am tinut de capul ei, n-am ce zice. Din calculele mele un tub imi ajunge 7 zile pentru picioare, folosit de doua ori/zi.
Alt gel anticelulitic ma tinea 2 saptamani, dar cantitatea era dubla. Deci e cam aceeasi chestie,doar ca Supliform este mult mai ieftin si cu adevarat mai eficient.
Toma Aurora a spus…
Ioana, iti spun ca merita. Si nu numai eu am spus acest lucru :)
Toma Aurora a spus…
Alexandra, eu beau zilnic 2 litri de apa, alerg in fiecare zi (nu mult ce-i drept, dar fac putina miscare), nu am nici multe kilograme, dar celulita tot mai am. Cunosc persoane cu 10 kg mai mult ca mine care nu au deloc si persoane foarte foarte slabe, care au mai multa decat mine. O data ce s-a format e greu de scapat de ea (mai ales daca se datoreaza si vreunei probleme hormonale). Eu pot spune ca in 7 zile am obtinut mai mult decat in cazul folosirii oricarei alte creme (le-am mentionat mai sus). Sportul este sigur mai eficient, dar nu sunt o persoana foarte activa :(
Toma Aurora a spus…
Ramo, pe site inca nu e disponibila varianta mare,ca m-am uitat dupa ea (citisem intr-un catalog ca exista si la gramaj mai mare). Inainte de Supliform am folosit 4 tuburi de Cafe Minceur de la Yves Rocher si nu am observat nicio imbunatatire :( Nu a fost chiar asa de uleios si scamos ca cel de la Vichy, dar nici nu l-as mai cumpara vreodata.
Toma Aurora a spus…
Ai dreptate.Pretul este mic. Pentru maxim 8 lei merita macar incercata. Eu auzisem, dar cum nu calc prea des in Plafar nu am fost tentata sa o cumpar.
Mihaela Pojogu a spus…
Aurora spune-mi te rog daca are vreun efect termic, de inferbinteala sau racorire, multumesc.
Eu am tenul mai sensibil si imi pot aparea vinisoare/vase de sange sparte in partea de deasupra genunchiului..
Toma Aurora a spus…
Miha.ela, in cazul meu nu aavut niciun efect termic. Poate doar daca pui si o sursa de caldura (gen o centura electrica) are loc un efect de incalzire.Te pup!
Toma Aurora a spus…
Bună, Andr Eea! Foarte bun sfatul tău! Am încercat și eu împachetările gel anticelulitic și folie, iar apoi făceam sport așa „înfoliată” :D Pielea rămânea foarte, foarte netedă, motiv pentru care voi relua și eu programul din seara aceasta.
Dumitrascu Ada a spus…
Heii :) Pot incerca si eu produsul chiar daca nu am celulita? Ma tem sa nu apara "consecinte" daca il folosesc :))
Unknown a spus…
Buna, recent mi l-am achiziționat si eu, pot spune ca mai mult de 1 minut nu il masez, dupa ce aplic gelul am ales sa imi înfolie picioarele cu folie de plastic si stau asa câteva ore bune, repet, l-am cumparat recent, inca nu ma pot pronunța daca va da vrei rezultat, eu asa sper!!