Review: Fond de ten+ Corector Giordani Gold Mineral Therapy


   De cand am cumparat aceste produse le-am folosit zilnic si le-am purtat pe fata de dimineata pana seara, pentru a le testa calitatile. Sunt produse pe care nu le-am mai incercat si despre care auzisem numai lucruri pozitive. Trebuie sa recunosc ca eram foarte curioasa daca isi merita laudele atribuite!

   Fondul de ten Mineral Therapy vine ambalat precum toate produsele de acest gen, din gama Giordani Gold: recipient de sticla+ pompita pentru dozare. Nu are capac, dar popita se blocheaza prin insurubare si astfel aerul nu mai intra in interiorul flaconului si nici nu exista riscul ca produsul sa curga.

   Textura fondului de ten este densa, dar foarte aerata. Se intinde foarte usor pe piele si nu aveti nevoie de mult produs pentru o aplicare. Nu lasa pete pe fata si are un aspect natural, nici prea lucios, nici pudrat.

   Dupa cateva minute de la aplicare se usuca usor pe fata (am simtit acest lucru la atingere), dar fara sa se stranga sau sa aiba aspect de masca. Din aceasta cauza mi s-a parut mai rezistent decat fondul de ten anti-imbatranire din aceeasi gama. Acesta din urma este mai lucios si nu se fixeaza la fel de bine, dar aspectul sau pe piele este absolut radiant!

Revenind la fondul de ten Mineral Therapy, este cu siguranta o varianta potrivita si pentru tenurile mixte/grase, pentru ca matifiaza usor pielea. Pe pielea uscata/normala se vede la fel de frumos si rezista si mai bine (am testat pe sora mea), dar eu zic ca este suficient de bun si pentru tenurile cu tendinta de ingrasare. Pe fata mea rezista toata ziua, indiferent daca este soare, ploaie sau vant puternic. Am observat ca in contactul cu apa nu devine alb ca alte fonduri de ten si poate fi usor retusat, masand cu degetele zona umeda. Nu am mai fost nevoie de pudra pentru a-l fixa, ceea ce m-a bucurat, pentru ca nu imi place sa ma pudrez pe timpul verii.

fara fond de ten
cu fond de ten (un singur strat), nuanta Golden Beige

   Acoperirea acestui fond de ten este medie, dar daca aplicati doua straturi obtineti o camuflare perfecta.  Poate ca nu este fondul de ten cu cea mai mare putere de acoperire pe care l-am incercat, dar cu siguranta este printre putinele care arata foarte natural pe fata, care ilumineaza usor tenul fara sa il faca lucios si care nu se strange deloc in liniile de expresie. 
   Cu siguranta acest fond de ten va fi cumparat si pe viitor, mai ales ca are si un pret foarte accesibil (39 lei pret intreg/ 30 de lei pret redus sau chiar mai putin). Imi este dor si de „fratele” sau cu proprietati anti-ageing, pe care l-am vazut relansat in catalogul urmator!


   Iar acum sa vorbim despre o mica comoara pentru iluminarea zonei de sub ochi si ascunderea imperfectiunilor de pe fata: corectorul Mineral Therapy! Acest produs vine ambalat intr-un tub micut si este prevazut cu pensula la capat. Tubul trebuie rasucit pentru ca produsul sa iasa pe pensula.

   Este disponibil in doua variante: light/medium (pentru tenurile deschise) si medium/dark (pentru tenurile mai inchise). Eu am ales varianta a doua. Acest produs este atat de laudat, incat ma asteptam sa imi fie pe plac. Dar nu numai ca mi-a fost pe plac,dar....mi-a cazut cu tronc! Serios va spun ca mi-a intrecut orice asteptari.

   Eu nu am o experienta vasta cu anticearcanele si va enumar ce am folosit de-a lungul anilor: MaxFactor MasterTouch ( putere mica de acoperire, dar nu se strangea in riduri si oferea luminozitate zonei unde il aplicam), Infallible Concealer (putere mare de acoperire, dar se intindea greu si se strangea in riduri),  Touche Maqique Loreal (mai fluid decat Infailibble, dar nu mi-am gasit o nuanta potrivita), Manhattan Wake-up Concealer (textura buna, nu se strangea in pliurile pleoapei), Essence Stay Natural (aspect natural, dar se strangea in liniile de expresie si se lua usor de pe piele). In afara de acestea am mai incercat cateva corectoare de la Avon si Oriflame si probabil si altele mai ieftine de care nu imi mai amintesc. Cu toate acestea am facut comparatie atunci cand am folosit Mineral Therapy Concealer.

Textura corectorului este usoara, nici foarte densa, dar nici lichida. Se intinde foarte usor si parca se topeste in contactul cu pielea. Din acest punct de vedere seamana foarte tare cu Mastertouch. Puterea sa de acoperire este mare si ilumineaza instant pielea. Nu contine sclipici si nici alte particule stralucitoare, dar face pielea radianta, luminoasa. In plus, acest corector nu se strange deloc in ridurile de expresie si sta la locul lui de dimineata pana seara.

                                                                  fara corector

                                                   +corector Giordani Gold Mineral Therapy

Se poate observa cat de bine este camuflata toata zona inrosita din zona ochiului, precum si pistruii si petele pe care le am in acea zona. Opt ore mai tarziu, dupa mers prin soare si vant  si asteptat autobuzul o ora fix in bataia soarelui (fara ochelari), corectorul a stat la locul lui si nu a fost nevoie sa il intind din nou cu degetele sau sa il reaplic.


   Pentru mine acest corector este absolut divin. De mic copil am acele riduri de expresie sub ochi si inca din adolescenta m-am confruntat cu fonduri de ten si corectoare care se strangeau fix in ele si pe care trebuia sa le intind iar si iar, din ora in ora. Chiar devenise un obicei acest lucru si tot timpul aveam grija sa mai masez putin zonele respective, mai ales daca nu aveam o oglinda in apropiere.
   Acum ca am descoperit acest super-corector ma declar fana sa infocata si pot afirma ca isi merita toate laudele primite. Cu siguranta il voi cumpara pe viitor si nu ma tenteaza gandul de a incerca un alt produs similar. Este exact ceea ce mi-am dorit si nu caut nimic in plus de la un alt corector.
Pretul sau variaza intre 22 si 36 de lei, in functie de catalog si produsul are 2.75 ml. Un gramaj mic, dar o calitate foarte buna. Poate fi folosit si pentru pete sau cosuri si se amesteca usor cu fondul de ten, fara a lasa tenul pătat.





Comentarii

Oanna Maria a spus…
Cum se face ca pe tenul tau toate fondurile de ten arata perfect?:| :)) Nu-i corect.
Gina Cristiana a spus…
Arata foarte bine pe tenul tau fondul de ten. Le voi lua si eu pentru toamna asta.
pupici
Miuri a spus…
pff, am fost mare fana Giordani, dar apoi mi s-a obisnuit tenul si nu-mi mai placea fdt-ul. Dar rimelul era de vis :)
Irina a spus…
Foarte frumosa descrierea produselor, m-i convins sa-mi iau si eu corectorul.In prezent am unul de la Flormar dar e fff uscat si cum si eu am de mica niste cearcane pronuntate in jurul ochilor cred ca mi-r prinde foarte bine :)
Un weekend placut sa ai :)
Criss a spus…
Si eu iubesc acest fond de ten :P Dar corectorul nu l-am incercat pana acum. O sa-l incerc cu siguranta pentru ca am auzit numai laude :P Te pup :*
Simona Tucu a spus…
Chiar ca m-ai convis sa incerc macar unul dintre aceste doua produse, cred ca fondul de ten o sa fie lista la urmatoarea comanda Oriflame, arata superb pe fata ta... :)
Multumesc pentru cele doua review-uri! :)
Hannelore Gurbet a spus…
m-ai convins....am auzit numai de bine despre aceste doua produse, dar chiar nu am crezut:)
Dorina a spus…
Wow! Pe mine m-ai convins :) Par super bune.
Sigur o sa imi cumpar corectorul, ca fonduri de ten am deja prea multe.
Si eu am niste ridulete:) sub ochi, ca si tine si e stresant sa folosesti produse care se strang acolo. Uneori mi se intampla asta si cu fondurile de ten. Abia astept sa vad cum o sa reactioneze in cazul meu...
Toma Aurora a spus…
Fetelor, nu arata chiar toate bine. Unele se vad frumos pe moment si in cateva ore dispar de la fata, se scurg sau se strang in pete.:D
Toma Aurora a spus…
Gina, ti le recomand.Eu vreau sa incerc si fondul de ten anti-imbaranire, in formula noua, sa vedem cum se mai comporta. Nu l-am mai avut de cativa ani...nici nu stiu cum am uitat de el.
Toma Aurora a spus…
Miuri, nu amincercat inca rimelul, dar in general mascara de la Oriflame este foarte buna. Nu stiu ce formule au dar rezista cu brio pe gene, nu se scutura absolut deloc si fac si genele frumoase.
Toma Aurora a spus…
Irina, este foarte bun corectorul. Deja il pandesc in urmatoarele brosuri. E deranjant putin faptul ca produsele nu se gasesc luna de luna in catalog, dar merita asteptarea.
Toma Aurora a spus…
Criss, si eu am ajuns sa il iubesc. Acum sunt intr-o euforie a produselor Oriflame si imi doresc sa incerc cat mai multe produse din gama. Pupicei!
Toma Aurora a spus…
Simona, se deosebeste de alte fonduri de ten incercate. Arata foarte natural, aproape este indetectabil pe fata, ilumineaza pielea si ma simt foarte comfortabil cu el pe ten. Parca n-as purta nimic, dar in acelasi timp ma bucur de o putere buna de acoperire si de uniformizare.
Toma Aurora a spus…
Nici eu nu ma asteptam sa fie atat de bune avand in vedere pretul scazut.
Toma Aurora a spus…
Dorina, foarte enervante acele ridulete. Nici nu cred ca avem cum sa scapam de ele pentru ca se afla fix peste partea interioara a ochiului. Forma ochiului este cel mai probabil de vina. Presimt ca o sa iti placa acest corector,mai ales ca nu se strange si acopera foarte frumos micile defecte.
Ela a spus…
Arata chiar bine fondul de ten dar cel mai mult imi place corectorul caci eu sunt posesoarea unor cearcane inchise si este foarte important pentru mine sa maschez acest defect.

Te pup!
Anda Zelenca a spus…
Mie din pacate nu mi-a placut deloc fondul de ten Mineral Therapy de la Giordani, mi s-a parut atat de apos. :( Probabil nu se potriveste cu tenul meu gras, cine stie. :-??

Te pup!
Bianca a spus…
Hey :) Ma tenteaza si pe mine,dar fiindca am ceva probleme ale tenului si pt ca am vazut ca ai zis ca sunt alte produse cu o acoperire mai mare decat a acestui fdt sunt curioasa care..si inca o intrebare:tenul tau este gras ? multumesc anticipat :D
Toma Aurora a spus…
Buna, Bianca!
Fonduri de ten cu acoperire foarte mare sunt Infaillible, Colorstay,Double Wear-EsteeLauder, doar ca pe pielea mea arata foarte artificial. Eu am tenul gras si pielea foarte subtire si de aceea am nevoie de formule mai diluate, care sa nu iasa la suprafata pielii atunci cand sebumul iese din piele. Am observat si faptul ca fondurile de ten cu acoperire foarte mare nu reusesc sa uniformizeze aspectul tenului si dupa cateva ore fie se strang in liniile de expresie sau in riduri, fie incep sa se scurga de pa fata.
Un alt fond de ten care mi-a placut a fost Mac Select SPF 15. Avea acoperire medie, dar arata naturalsi aplicat in mai multe straturi acoperea perfect si nu se strangea. Dar ai grija la fondurile MAC depe internet. Eu am nimerit un produs-replica si l-am returnat vanzatorului.
Raluca a spus…
Buna Aurora, imi poti spune care e diferenta intre acest fond de ten cu minerale si cel cu proprietati adaptabile? As vrea sa aleg unul dintre ele dar am mostra doar de cel Adaptive. Mersi, astept raspunsul tau! :*
Raluca a spus…
Si inca o intrebare, eu am tenul foarte uscat, mi-ai putea recomanda un fond de ten de la Oriflame?
Toma Aurora a spus…
Bună!
Mie dintre toate fondurile de ten de la Oriflame cel mai mult mi-a plăcut cel anti îmbătrânire, urmat de cel mineral. Cel cu proprietăți adaptabile nu mi s-a părut a avea un aspect foarte natural pe ten și nici acoperirea nu era mare.
Dacă ai tenul uscat și găsești în catalog varianta anti-ageing, nu ezita să o alegi. Dacă nu, eu te sfătuiesc să-l iei pe cel mineral. Dar asta e doar o recomandare personală, căci eu una nu m-am înțeles prea bine cu cel Adaptive. O zi frumoasă să ai!
Raluca a spus…
Mersi de raspuns, la fel!
Raluca a spus…
Doamne, ti-am rasfoit blogul e si il ador, ai foarte multe review-uri, nenumarate as putea spune! :)
Ce pot sa zic, orice fata si-ar dori sa aiba posibilitatea sa-si cumpere atatea lucruri frumoase, si hainite, si produse de machiaj si ingrijire, parfumuri... Trebuie sa fie minunat sa iti permiti aproape tot ce iti pofteste inimioara. :)
Plec pentru ca raman cu nasucul lipit de monitor...
Toma Aurora a spus…
Rallara, să știi că sunt o persoană cu posibilități financiare modeste, dar am muncit mult timp cu blogul pentru a-mi permite să economisesc la capitolul haine și cosmetice. Cu multe site-uri am avut colaborări ori sponsorizări și recunosc că uneori am primit și bani, dar nu pentru reclamă ci pentru prezentarea sinceră a produsului. Cei mai mulți bani i-am primit pentru un review destul de dur la adresa unui produs, dar bine argumentat. Te pup și-ți mulțumesc!
Raluca a spus…
Aurora imi dai o adresa de facebook? Ai in dreapta "urmariti-ma si pe facebook" dar... nu gasesc vreun link si nu te-am gasit nici pe facebook la search.
Anonim a spus…
Am tenul normal, usor mixt, sensibil.
Imi recomanzi fdt? :)
Toma Aurora a spus…
Bună!
Cam așa este și tenul meu. Eu îl recomand mai degrabă pe cel antiîmbătrânire, tot de la Oriflame. Dar și de cel cu minerale am fost mulțumită și mi s-a părut potrivit unui ten cu tendințe de îngrășare.
Anonim a spus…
Am 21 de ani. Crezi ca e ok cel antiimbatranire? Mersi pentru raspuns.
Anna
Toma Aurora a spus…
Nu contează vârsta foarte mult, căci nu are ingrediente cu rol puternic împotriva îmbătrrânirii. Eu l-am folosit prima oară când eram în liceu. Multe colege erau fane și așa l-am descoperit și eu.