Ultimele achizitii




Foarte mult mi-am dorit parfumul Candy de la Prada, mi se parea parfumul visurilor mele: caramel, muuult zahăr, vanilie. In realitate este cu adevarat ca o bomboana fondata, jucaus si dulce! Dar nu este foarte greoi si nici pretentios asa ca poate fi folosit zi de zi, fie vara fie iarna. Este persistent si nu il recomand decat amatorilor de arome dulci. Altfel, s-ar putea sa va dea dureri de cap si chiar sa vi se faca greata mirosindu-l (l-am testat pe sora mea, deci e clara situatia :D). 
Spuneam ca nu este sofisticat. Chiar nu il vad purtat de o femeie eleganta, de o doamna. Este mai degraba un parfum petru fetele tinere, pentru tinute fara pretentii, chiar si pentru fetitele din scoala primara. Eu il vad ca pe un simbol al copilariei, al vitrinelor din cofetarii si al vatei pe bat din parcurile de distractii.

Dintr-un magazinel vitage mi-am luat blugi menta, pe care i-am gasit perfecti ca masura, dar cam lungi. I-am scurtat de mana si au devenit preferatii mei. Materialul este foarte bun (cum se faceau blugii odinioara) si croiala este dreapta, cu  talie medie. 


Din acelasi loc am cumparat un top cu broderie, din matase. Pentru ca este foarte decoltat eu il port cu un alt top alb, simplu, pe dedesubt. Imi place in mod deosebit insertia de dantela!


Am gasit si o rochita mentolata cu pasari imprimate. Din pacate nu am apucat sa o calc, pentru ca nu o spalasem inca. Este vaporoasa, confectionata dintr-un material subtire, dar opac (ca cel al esarfelor). Si pe spate are cateva pasarele negre.


Ultima achizitie din respectivul magazin a fost aceasta vestuta de denim (de la Mango). Eu nu sunt mare fana a vestutelor, dar am luat-o pentru a o purta cu rochite albe. Mi-a placut si materialul si culoarea si nu am ezitat sa o cumpar.


De curand am cumparat Marie Claire impreuna cu laptele pentru corp cu aroma de smochine. Miroase placut si are si o consistenta usoara, care se absoarbe repede. Produsul expira in decembrie 2013, asa ca nu va faceti griji in privinta cadourilor Marie Claire din aceasta luna. Uneori, revistele au prostul obicei de a oferi cadouri in prag de expirare, dar de data aceasta nu este cazul.


Cu ajutorul Ildei am intrat in posesia mult ravnitului fond de ten Seventeen Time Plus. Ilda mi-a trimis si un luciu de buze sub forma de briosa, de la Nyx! Un gest foarte dragut din partea ei, pentru care ii multumesc! Fondul de ten l-am vazut in Bucuresti cu 62 de lei in Bucur Obor, la un stand Seventeen. Cand l-am zarit  printre ultimele achizitii ale Ildei, am rugat-o sa imi comunice pretul. 29 de lei a fost raspunsul sau, exact cat costa acest fond de ten odinioara, cand standurile oficiale nu umblasera inca la preturi. O sa revin cu un review in curand!

Comentarii

Abyukina a spus…
Sa le stapanesti, porti si folosesti cu placere! Iar in privinta fondului de ten sigur nu e peste tot atat de mult. L-am vazut cu 39 de lei in Cora la sectiunile cosmetice si in alte magazine de specialitate ;)Pretul tau a fost super ;)
Raluca a spus…
sa le porti cu placere! superbe hainute ai gasit, esti o norocoasa ..sa le porti sanatoasa!
Alina a spus…
ti-ai luat parfumul!! sa l folosesti cu placere, ca si pe celelalte lucrusoare.
Am rezistat eroic sa nu cumpar Marie Claire, dar ma crezi ca mi-a venit sa plang cand am vazut lotiunea aia??? :)) Nu stiu daca o sa rezist si n-o s-o cumpar, desi mi-am impus reguli stricte...
Oanna Maria a spus…
Sa le porti sanatoase! Mereu gasesti lucrusoare atat de frumoase :D (sunt putin geloasa :)) ).
Coconut a spus…
Ce achizitii frumoase!!! Rochita verde e preferata mea :). Weekend placut sa ai!
fuchsia a spus…
Toate sunt frumoase, insa rochia e de departe preferata mea, e adorabila! Sa le porti cu placere!

As vrea sa te intreb de unde iti iei parfumurile? Din magazin sau de pe net? Sunt curioasa daca este vreun site cu parfumuri de care esti multumita

Am si eu fondul de ten, eu una cu siguranta nu o sa-l mai achizitionez din nou. Miroase bine si acopera destul de bine, deci as putea zice ca isi face treaba, insa are niste minusuri care nu pot fi trecute cu vederea: culoarea mi se pare mult mai incisa fata de numele nuantei si fata de cum se vede prin tub, pateaza extraordinar de mult, se ia pe haine, pe servetele, pe mana, pe orice apropii de fata :)) ,se intinde cam greu avand o consistenta mai densa decat altele si tenul arata destul de incarcat... Am dat 32 de lei pe el, pentru suma asta nu-mi pare rau ca am facut o incercare, insa alta data o sa iau unul mai scump cu care "ma inteleg" mai bine !
Diana Tudor a spus…
Chiar ca mereu gasesti numai lucruri frumoase ! Ce-i drept eu nici nu prea intru prin astfel de magazine, dar la mine in oras nici nu sunt extraordinare. Rochita aia verde menta este foarte, foarte dragalsa, sa le porti pe toate cu placere !
gabyparasca a spus…
eu nu reusesc sa gasesc revista Marie Claire cu acelasi cadou luat de tine:(...si sufar!!!
Rochita e superba!!!
Miss Z a spus…
Vai, ce-mi place rochita!! Esti o norocoasa ...:D . Gasesti comori :)).
Toma Aurora a spus…
Aby, in provincie cred ca este peste tot sub 30 de lei, in magazinelele de cosmetice. Probabil si pe la metrou, pe undeva...nu m-am uitat cu atentie. Cand eram eu prin liceu costa cam 16-17 lei. Intre timp s-au mai modificat preturile :D
Toma Aurora a spus…
Multumesc, Raluca :*
Toma Aurora a spus…
Alina, eu nu am rezistat:)) Cum a aparut revista am dat fuga la inmedio dupa ea. Aveau doar cu lapte de corp si gel de dus Watson (cu masline). Mi-as fi dorit si un exfoliant...poate voi gasi in cele din urma!
Toma Aurora a spus…
Aminara, multumesc :D
Toma Aurora a spus…
Multumesc mult, Coconut!
Nu stiu cate de grozav o sa fie (sunt amestecata in alegerile de duminica) :(. Presimt mult timp pierdut si oboseala cat cuprinde!
Sper ca macar in cazul tau sa fie un weekend fabulos!:*
Toma Aurora a spus…
Fuchsia, merci mult!
Fizic nu am luat parfumuri decat din Sephora si online am comandat de pe mai multe (aoro, e-sun, perfumus). Eu una am fost multumita de cele comandate online, nu am avut probleme, dar probabil au existat si surprize in unele cazuri. Multa lume comanda de pe Starawberry, poate voi incerca si eu pe viitor!

Fondul de ten imi place cum se vede pe fata, dar fara pudra incepe sa luceasca si sa se ia pe telefon, maini, etc, dupa cum ai spus si tu. Eu am luat penultima nuanta (dark beige) si este deschisa pentru tenul meu, dar o amestec cu un fond de ten inchis si o rezolv. Eu sunt multumita de el, nu imi pare rau ca l-am luat. Ai avea vreo recomandare sa imi faci in ceea ce priveste fondul de ten? Eventual o varianta mai rezistenta :D
Toma Aurora a spus…
Diana, nici pe la mine nu sunt toate magazinele sh atragatoare. In unele cred ca nu au mai schimbat marfa de un an si in plus hainele au si un miros mai ciudat.Dar altele se situeaza la polul opus si nu se deosebesc prea mult de magazinele cu haine noi.
Toma Aurora a spus…
Gaby, eu am luat-o de la Inmedio (Universitate). Cred ca era penultima din raft,iar in rest mai aveau cateva zeci cu gelul de dus Watson. Mai incearca....poate vei gasi in cele din urma :*
Toma Aurora a spus…
Thanks, Miss Z!!!
Toata ziua as rascoli dupa ”comori” daca as putea :D
fuchsia a spus…
Eu am nuanta light beige si e super inchisa pentru mine.

Inca nu am gasit un fdt care sa ma multumeasca 100% din pacate.Eu am tenul gras si fara pudra orice fdt incepe sa luceasca pe fata mea dupa cateva ore, in zona nasului mai ales. Totusi, din ce am incercat, Normaderm de la Vichy mi s-a parut cel mai bun, mi-a placut foarte mult cum se vedea tenul cand il foloseam si il recomand si ptr puterea de acoperire si rezistenta. Singurul minus e ca la mine si acesta luceste dupa cateva ore(dar am tenul gras si ca baza de machiaj folosesc doar o crema de la Avon).
Loreal accord parfait mi se pare iarasi un fdt decent (nu se compara cu cel de la Vichy, care mi s-a parut cu mult mai bun). Cand voi mai avea bani as vrea sa incerc un fdt Revlon, am auzit lucruri bune :)(momentan am ramas fara dupa ce mi-am cumparat de pe asos bocancii inflorati de care iti zisesem zilele trecute)
Toma Aurora a spus…
Multumesc pentru raspuns!

Eu de la Revlon am avut Colorstay, dar nu m-am inteles deloc cu el si l-am pasat surorii mele. Tot ten gras am si eu si mi s-a parut ca imi incarca foarte tare fata, chiar daca aceasta ramanea mata multa vreme.

De la Vichy nu am avut fond de ten, dar voi cauta sa il testez. Nu stiu de ce dar mereu mi s-a parut foarte dens si greu de intins (a fost doar in mintea mea).

Ti-au venit bocancii de la Asos?
Alexandra Udrea a spus…
Vreau si eu briosica aceea!!! Serios Aurora, de unde pot lua si eu una?
fuchsia a spus…
Da, au venit bocancii,sunt frumosi si super comozi, usori :D (materialul nu e cine stie ce-dar e mai mult decat ok ptr 24 de lire cat am dat).

Uf, bine ca mi-ai spus de revlon, sa nu mai fac incercari...Mai bine imi iau tot Vichy ca si-asa nu mai am de mult si ii duc dorul. :)
Tu ce folosesti ca baza de machiaj? (eu am avut o crema Avon solutions, s-a terminat si am "imprumutat" una din gama Anew de la mama care e cam grasa, mai ales ca e vara, trebuie sa-mi iau alt produs)
Unknown a spus…
Hmm, mie imi plac parfumurile dulci doar iarna, de exemplu eu ador Alien de la Thiery Mugler, e un parfum ffff puternic, dar asta se intampla doar iarna, pentru ca vara il detest :)), imi provoaca greata, fiind mult prea puternic. Vara prefer J'adore de la Christian Dior sau D&G light Blue. Acum imi face cu ochiu Very iresistible de la Givenchy, sti ceva despre el, l-ai avut?M-ar interesa cam cat persista
Toma Aurora a spus…
Alexandra, nu cred ca se gaseste la noi in tara, dar stiu ca fetele o comanda de pe Cherryculture.com.
Toma Aurora a spus…
PreciousBourique, nu am avut Very Iresistible, dar l-am mirosit in Sephora si mi se pare prea usor pentru gusturile mele.La fel si Jadore (persista mult, dar miroase prea subtil).Este preferatul surorii mele si recunosc ca are o aroma tare eleganta.
De la Th.Mugler imi place Angel, Alien mi se pare putin masculin si mai lemnos. Si Angel este tare dulce, dar poate fi purtat mai usor.Cred ca toate parfumurile acestei case sunt vestite pentru persistenta deosebita. Chiar ma intreb care o fi secretul lor :)
Alexandra Udrea a spus…
Uuuuf... Trebuie sa fac si eu rost de ea pt ca pare foarte cute. Multumesc de informatie.
ilda76 a spus…
Tu stii bine ca-mi plac hainele pe care le alegi tu si ca, daca mi-as permite un stilist personal :)), m-as gandi la tine!
Sa le porti/sa le folosesti cu multa bucurie!
Referitor la fdt, eu am ramas la el, il folosesc zilnic, imi place cum acopera si cum se intinde (chiar "prea" usor am impresia cauzata, probabil, de faptul ca vin dupa multa vreme de ColorStay), insa imi displace si mie faptul ca se ia pe telefon si ca incepe sa luceasca dupa cateva ore - insa problema asta o rezolv cu niste servetele matifiante (precizez ca la astfel de temperaturi mie mi se intampla acelasi lucru si la cel de la Revlon)...
Pupicei!:)
Sa le porti vesela si iubita! Ma declar absolut incantata de toate hainutele, dar in special d topul cu insertii de dantela si de vestuta de blugi :) Am facut si eu putin SH shopping saptamana asta, si...as mai vrea :)))
Descude a spus…
Iar ti-ai cumparat hainute superbe...vestuta si rochita imi plac la nebunie!
Dorina a spus…
Foarte dragute hainutele. Sa le porti cu placere. De cand caut o vestuta de blugi si nu gasesc, mi-am luat doar o gecuta din denim:)
De unde ti le-ai luat? Din Buc sau de la tine din oras?
Gisca Mihaela a spus…
Rochita e absolut superba!!!! Tare mult mi-ar placea sa o vad intr-un OOTD deoarece sunt curioasa cu ce o vei asorta!!
Anonim a spus…
si mie imi place foarte mult rochia, dar si topul. felicitari, te-ai ales cu o multime de lucruri frumoase zilele astea :D
Anda Zelenca a spus…
I looooooooove Prada Candy!:X
Unknown a spus…
Super cumparaturi, fix pe placul meu.