luni, 23 aprilie 2012

O surpriza minunata!


In urma cu ceva timp Marra m-a rugat sa ii trimit datele mele pentru a-mi expedia ceva! Instant m-am gandit ca o fi vorba de o campanie de testare si sicera sa fiu nu eram foarte incantata sa ma mai inscriu din nou in asa ceva. Acum 3 saptamani am primit mostre de la Farmec, fara a le comanda, probabil datorita comenzii plasate pe site in luna martie. Nu am scris nimic despre ele pentru ca nu mi-au pacut in mod deosebit, dar nici nu mi-au cauzat vreo problema. Pur si simplu nu stiam ce sa scriu despre ele, mai ales ca le-am consumat in doua zile si era foarte greu sa trag o concluzie legata de eficienta produselor.

Apoi, am realizat ca Marra nu este nici ea fana a testarilor si a campaniilor si m-am gandit ca trebuie sa fie un accesoriu, ceva. Si nu m-am inselat: am primit doua esarfe imbulinate, superbe! Marra mi-a zis ca atunci cand le-a vazut s-a gandit la mine, iar eu (nu stiu de ce :D) cand le-am vazut nu m-am gandit numai la mine, ci si la Carmen Tobias, o mare fana a bulinelor!


Desi imi plac ambele esarfe, pentru ca sunt din voal, usoare si placute la atingere, cea cu buline roz pal este atat de frumoasa, incat a devenit preferata mea. Imi place ca este lunga (nu are forma patrata) si o sa pot sa o folosesc si ca esarfa si la prins moțul!


Esarfa cu buline rosie este de dimensiune mai mica si ma gandesc numai la bomboane cand o vad.  Este tare simpatica si o sa o folosesc exclusiv pentru moț. Nu de alta, dar am un mod asa de aiurit de a purta esarfe, incat am nevoie numai de exemplare lungi, care sa nu imi alunece si pe care sa le infasor de 2-3 ori in jurul gatului.


Iti multumesc Marra, pentru aceasta surpriza deosebita si iti promit ca o sa ma revansez cumva, intr-un moment potrivit!

La final, va informez ca cei de la Alegecartea.net au 35 % reducere pe site, in intervalul 23-28 aprilie! Consider ca promotia este foarte buna si astfel ne putem mari numarul de carti din biblioteca. La comenzi de peste 65 de lei transportul este gratuit!

22 de comentarii:

  1. Sunt foarte frumoase! Sa le porti cu placere! Dar cel mai frumos..este gestul celei care ti le-a trimis.Foarte frumos din partea ei, lucrurile acestea nu au cum sa nu ne bucure. Cum sa nu te bucuri cand cineva se gandeste la tine? pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raluca, gestul ei a fost cu adevarat deosebit! Am fost impresionata de acest lucru si amavut o stare de spirit foarte buna toata ziua din acest motiv!

      Ștergere
  2. Mi-am comandat si eu mostrele de la Farmec insa nu am ajuns :)) si nu cred ca mai vin.
    Foarte frumoasa surpriza, ador sa port esarfe din voal dimineata, primavara si toamna.
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina, nu fii suparata, nu ai pierdut nimic spectaculos. Crema de curatare mi s-a parut cea mai interesanta, dar produsele pentru hidratare nu mi s-au parut eficiente pentru tipul meu de ten, fiind mult prea uleioase.

      Ștergere
  3. Awww, ce ma bucur ca te-ai gandit la mine cand le-ai vazut! Eu am tresaltat tare cand am zarit poza in reader! :))

    Sunt superbe esarfele, sa stii! :) Uff, zilele astea iar mi-am luat ceva imbulinat :)) Nu ma pot abtine...

    Sa le porti cu drag! Puszi :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, cum sa nu ma gandesc, cand am vazut atatea poze cu lucrusoare imbulinate pe blogul tau? :D

      Multumesc mult pentru urare!

      Ștergere
  4. Sunt foarte dragute esarfele :) Nu stiu de ce , dar si eu m-am gandit ca ti se potrivesc atunci cand am vazut pozele . Sa te bucuri de ele . te pup :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Oana! Chiar mi se potrivesc ca stil si am fost foarte surprinsa de cadoul Marrei!

      Ștergere
  5. Aurora, mi-a fost dor de tine!:)
    Foarte dragalase esarfele si minunat gestul Marei! Sa le porti sanatoasa!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase >:D< sa le porti cu placere >:D< Felicitari Marrei pentru gest >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa le porti cu placere Aurora, sunt frumoase in special cea roz cu buline mari albe.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt superbe! sa le porti cu placere! Eu sunt un mare fan al bulinelor :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa le porti cu mare placere si sa iti bucure inima!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai patit ceva in genul meu cu cadoul surpriza :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa le porti cu mare drag! Foarte frumos gestul! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt drăguţe foc! să le porţi cu plăcere :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma bucur mult ca ti-au placut Aurora>:D< Eu abia ieri am ajuns acasa dupa 10 zile de umblat prin tara si chiar ma gandeam daca au ajuns cu bine esarfele.Sper sa le porti cu placere :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  14. heeei. vreau si eu exact ca cea cu roz asa deschis... nu cu bulinelele alea rosii. de unde as putea sa fac rost de una exact ca aceasta???:(((

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...