joi, 1 martie 2012

Favoritele lunii februarie


Vine, vine, primavaraaaaaa!

.....si o data cu ea sper sa reincep sa folosesc intens cat mai multe produse cosmetice, altfel nu vad cum as putea sa le mai consum!

Produsul lunii februarie (chiar daca a fost descoperit de curand) este uleiul de dus Sabon Fruity Vanilla. Este un produs foarte dens, care se consuma greu si care miroase total diferit in momentul baii fata de aroma pe care o percepusem initial, desfacand sticluta. Dupa parerea mea seamana ca si aroma cu Angel- Th. Mugler, asadar pentru pasionatii de iasomie si vanilie cred ca este un fel de Holy Grail!

Am folosit pentru ingrijirea corpului gelul exfoliant Planet Spa, crema de corp Sabon cu trandafiri, lotiunea Yves Rocher cu migdale, crema anticelulitica Yves Rocher (foarte rar si trebuie sa remediez acest lucru) si deodorantul Adidas, in ambalaj portocaliu!


Parul a fost mult mai rasfatat decat pielea corpului  si aproape la fiecare baie am aplicat balsam, masti si tratamente leave-in. Cu toate acestea inca nu am reusit sa impiedic ruperea varfurilor si ma gandesc ca astenia de primavara incepe sa isi intre in rol! Tot in aceasta perioada ma confrunt si cu o piele uscata (mai ales pe picioare) si cu maini si picioare foarte reci!

 De asemenea am o bila neagra pentru ca am renuntat la uleiul de cocos luna trecuta! O bila foarte neagra :D

Surpriza placuta a lunii a constituit-o gama Superstar Volume de la Tigi (sampon, balsam si ser pentru volum), iar in completarea lor am utilizat masca Anian, keratina lichida Byphasse si tratamentul reparator Kerastase.


In privinta ingrijirii tenului, noutatile lunii au fost : gelul spumant Effaclar LRP si setul hidratant cu orez si sake de la Planet Spa (format din ser de fata si crema de ochi- ambele cu o consistenta light, absortie rapida si parfum foarte placut).
Pentru indepartarea machiajului am folosit doua produse de la Yves Rocher, din gama cu extract din 3 tipuri de ceai- lotiunea micelara si laptele demachiant. Imi place foarte tare aroma lor naturala si ambalajele clasice si simple.

Singura masca pe care am folosit-o in februarie a fost cea cu namol de la Sabon, pe care am aplicat-o doar de doua ori. Am fost destul de lenesa, dupa cum se vede, dar o sa recuperez in luna nou inceputa!


La capitolul make-up, am folosit doar ce vedeti in fotografie si foarte rar mascara. Fondul de ten de la Lóreal este in varianta mini (mai am cateva tubulete la fel) si pana in prezent l-am folosit de 10 ori. Imi place ca se intinde foarte bine si nu se strange in ridurile de expresie. Dupa ce il aplic, il fixez cu putin fond de ten mineral YR si apoi imi aplic  un ruj foarte usor si stralucitor- Maybelline Watershine.

 ****************************************************************************

 Am citit luna trecuta, intr-un almanah din 1980 despre o actita renumita, pe care eu una nu o cunosteam. Se scria in respectivul articol ca aceasta femeie era atat de frumoasa si isi conservase atat de bine frumusetea, incat toti dieticienii si esteticienii vremii afirmau ca arata ireal pentru varsta sa (era trecuta de prima tinerete in anii 80). Actrita respectiva se numeste Rachel Welch, s-a nascut in Bolivia in 1940 si arata si in ziua de astazi exceptional pentru varsta sa inaintata, de 72 de ani! V-am pus in final si o poza facuta in 2011 pentru a va arata ca frumusetea nu este intotdeauna trecatoare! Pentru modul in care a stiut sa isi conserve frumusetea exterioara o declar favorita lunii februarie si va las sa va delectati cu fotografiile unei adevarate nimfe!






7 comentarii:

  1. ooo..nu ai vazut primul James Bond din 1965 ? nu ai vazut renumitul costum de baie ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Coco, nu l-am vazut!!!!! Acum il caut pe Google! Eu am vazut variantele acestea mai noi (quantum of solace), pe cele vechi nu le-am vizionat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac produsele tale :) deabia astept sa imi vina si mie gelul exfoliant planet spa insa pe cel cu portocale l-am luat eu.. te pup si iti doresc cea mai frumoasa primavara :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina, chiar astept sa ne impartasesti parerile tale despre cel cu masline si portocale! Sper sa fie bun ca sa il pot comanda si pe acela pentru ca aroma sa pare foarte tentanta! Pupici!


      Sa ai grija de parul tau de siren si sa nu il tai!

      Ștergere
  4. intotdeauna astept cu nerabdare postarile cu favoritele lunii! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. OMG! Nu pot sa cred ca tipa are 72 de ani!!! I google it and it's true :))
    Arata atat de bine!
    O primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. rachel welch e o minune a naturii. dar cred ca tine si de genetica, pe langa ingrijirea constanta

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...