Comanda Asos


Azi am primit la posta comanda de pe Asos pe care am facut-o in urma cu 5 zile lucratoare. De data aceasta produsele nu au mai venit ambalate in saculet gri, ci in cutie mare de carton, ceea ce a bucurat-o foarte mult pe sora mea (care este innebunita dupa cutii, pungi, ambalaje).

Rochita este obiectul care imi place cel mai tare din aceasta comanda. Arata foarte bine in realitate, mult mai frumoasa decat pe site si florile sunt foarte frumos lucrate. Este si dublata pe interior si a meritat pe deplin banii.


Imi place ca are fermoar pe spate si ca poate strange in talie cu panglici, sub forma unei funde, in spate. Culoarea este foarte placuta, in tendinte si cred eu ca aceasta nuanta avantajeaza foarte bine pielea bronzata, asa ca va fi excelenta la vara.


Pe locul doi in topul preferintelor se afla inelul primit, sub forma unei maini care strange intre degete o perla. Eu nu suport inelele, am senzatia ca ma sufoc atunci cand le port, dar pe acesta nu cred ca il voi da jos de la mana. Ma rog sa nu se decoloreze stratul auriu prea repede, pentru ca imi place foarte tare modelul si nu as vrea sa il arunc prea curand.


Desi sandalele arata exceptional sunt extrem de inalte. Atat de inalte incat abia pot sa merg pe ele prin casa. Eu nu mai sunt obisnuita cu tocurile, probabil in timp voi reinvata sa merg pe ele! Pana atunci vor sta cuminti in cutiuta. Aspectul lor este de piele intoarsa, sunt extrem de frumoase si in trend (block colours) dar nu le gasesc utilitate momentan.


Pe ultimul loc am considerat ca si merita pozitia ochelarii. Sunt frumosi, luciosi, in degrade roz....dar sunt Made in China si pe mine acest lucru m-a deranjat. Nu m-a deranjat calitatea lor (pentru ca arata foarte bine) ci pretul (50 de lei) pe care eu una nu il justific. Singura diferenta intre ei si cei de la tarabele de la metrou (unde costa 5-15 lei) este culoarea, pana si pe rame este inscriptionata tara de origine. Ma asteptam sa gasesc macar sigla Asos pe undeva trecuta, dar ea apare numai pe etui. Un  punct forte este filtrul de protectie UV, nivel 3. 

Consider ca am platit mai mult pentru a-mi satisface un moft (deoarece nu sufar ochelarii negri, imi plac cei fumurii, mov inchis sau roz inchis) si macar m-am ales cu inca o pereche de ochelari. Eu nu port ochelari decat foarte rar, pentru ca nu ii suport si am o singura pereche, roz inchis de la Augenoptik, cu un filtru de protectie foarte ridicat.


Acestea au fost asadar cumparaturile mele si v-am expus atat partile pe care le-am apreciat la noile achizitii cat si punctele mai slabe (din punctul meu de vedere). Acum ma pregatesc sa imi fac un nou wishlist, de data aceasta mult mai cuminte din punct de vedere financiar!

Comentarii

Descude a spus…
Rochia este cu adevarat superba si sandalutele imi plac mult de tot!
Sa le porti cu drag!
Iti admir talentul de a-ti cumpara asemenea "bijuterii",cred ca te simti ca o adevarata printesica imbracata in ele!
Katyna a spus…
Tin sa precizez ca m-am abtinut multa vreme sa intru pe Asos, desi imi facusem candva cont, dar de cand cu postarile tale...ma declar invinsa! :))
Gina Cristiana a spus…
:) rochita este superba, sandalele le-as purta la cea mai deosebita petrecere pentru ca ma simt ciudata sa atrag atentia in cursul zile, ochelarii sa zici ca isi merita pretul pentru protectia UV. sa le folosesti cu cea mai mare placere.
:*
Simona Tucu a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Simona Tucu a spus…
Imi plac sandalele mult de tot, precum am mai spus :P
Si rochita este superba!
Sa le porti cu placere!
Liliana a spus…
Sa le porti sanatoasa!

Avand in vedere salariile celor din UK, ochelarii au avut un pret mic :-).
Blue Lady a spus…
rochita este de a dreptul superba, atat culoare cat si micile detalii care o fac mai deosebita decat altele. Sa o porti cu placere si sa atragi toate privirile:))). Desi sunt convinsa ca asa va fi.
ilda76 a spus…
Este o minunatie rochita! Si sandalele imi plac...M-as bucura daca ne-ai prezenta un outfit cu ele!:)
Sa le porti sanatoasa, Aurora!
Pupicei!:)
Rochita e superba! Imi plac mult si sandalele.
Sa porti toate achizitiile cu placere! :)

Te pup!
Toma Aurora a spus…
Merci, Descude! Imi plac si mie sandalale, dar imi pare rau ca sunt asa de inalte!
Toma Aurora a spus…
Si eu aveam cont pe asos cu un an inainte sa fac prima comanda. Asta pana mi-am luat inima in dinti si de atunci am devenit fana!
Toma Aurora a spus…
Gina si eu m-as simti aiurea cu sandalele pe strada, mai ales ca as sta tot timpul teapana ca sa nu imi scrantesc vreun picior :))
Toma Aurora a spus…
Simona pe tine te-as vedea incaltata cu ele, pentru ca porti deseori tocuri si te prind incaltarile inalte!

Multumesc pentru urari!
Toma Aurora a spus…
Da, pentru ei 10 lire e o valoare foarte mica si nici pentru noi, romanii, nu e mare lucru, doar ca nu imi place sa arunc banii pe ceva foarte ieftin. Consider ca pretul lor a fost supraevaluat si de aceea nu am fost foarte incantata de faptul ca i-am cumparat!
Toma Aurora a spus…
Ramo, multumesc! Abia astept sa o port!:*
Toma Aurora a spus…
Ilda, as prezenta un outfit, dar nu am cum sa fac poze :(. De aceea am si pozat hainele liber, pentru ca eu eram singurul "fotograf" din casa.

Multumesc! Pupici!:*
Toma Aurora a spus…
Multumesc, Gabrielle! Abia astept sa se mai incalzeasca putin afara, sa scot rochita la plimbare!
Just_Me a spus…
Rochita si sandalele sunt..."to die for". Ma innebunesti cu rochitele tale de pe asos. Vreau si eu! :))
Kisstyana a spus…
Sandalele sunt fenomenale , ador sa vad o femeie incaltata cu asa ceva :)) si o si admir totodata, eu una nu as putea merge pe asemenea tocuri.
Sa le porti iubita!
Anonim a spus…
Buna. Te urmaresc de ceva timp si recunosc ca hainutele de pe Assos sunt ff frumoase si f tentante. Pentru ca nu am mai comandat de pe net, nimic, deoarece merg pe principiul vazut, simtit si apoi cumparat, am o nedumerire: cum reusesti sa nimeresti marimile? Eu de ex, la bust port un 42, iar la pantaloni/fuste un 40. Cum stiu care e marimea potrivita?
O zi minunata iti doresc!
Mihaela.
Toma Aurora a spus…
Buna Mihaela,


In dreptul fiecarui produs exista un tabel de conversiune al marimilor.

http://www.asos.com/infopages/SizeGuide/pgesizechart.aspx

Accesand acest link iti poti da seama care este masura perfecta pentru tine in functie de cati centimentri masori in zona bustului, taliei, soldurilor. In cazul hainelor care se muleaza iti recomand sa iti alegi produse cu o masura mai mare, iar in cazul celor ample mai mici cu o masura.

Pupici!
Toma Aurora a spus…
Si eu admir fetele care reusesc sa poarte asa ceva cu lejeritate. Eu nu stiu daca o sa ma cocot vreodata pe ele, dar traiesc cu speranta! Multumesc pentru urari!Pup
Toma Aurora a spus…
Just_me, nu mai sta pe gnduri si treci la actiune :D
Anonim a spus…
Multumesc frumos pentru raspuns.
O zi vesela sa ai!
Mihaela.