Review lapte demachiant cu trandafir salbatic Alverde

Am cumparat acest pordus dupa ce mi s-a consumat demachinatul de la Bioten. Tot pe acesta din urma intentionam sa il cumpar, dar nu l-am mai gasit niciunde (probabil in Kaufland il voi gasi, in rest, in Dm-uri rafturile erau GOALE!).

Acum aproximativ un an am avut din aceeasi gama servetele demachiante si  apa de fata , pentru ca am fost multumita de ele, am zis sa imi cumpar un demachiant de la Alverde cu aceeasi aroma. Flaconul are 150 de ml si a costat in jur de 10 ron. Il am de ceva vreme si l-am folosit aproape zilnic. Ca si consistenta se prezinta ca o crema densa, opulenta, care se intinde destul de greu pe fata.


Plusuri:
-formula delicata, nu irita ochii si nu ustura in zonele sensibile- partile laterale ale nasului;
-aroma discreta de trandafiri;
-certificat BDIH pentru ingredientele sale naturale;
-se consuma foarte greu pentru ca este dens;
-nu usuca pielea;
-are un pret foarte bun si un ambalaj dragut.

Minusuri:
-lasa o pelicuta pe fata dupa demachiere;
-recomandat tenurilor uscate;
-fata trebuie clatita cu apa dupa demachiere, mai ales daca aveti tenul mixt/gras;
-desi curata bine machiajul ochilor, la capitolul fond de ten nu prea face fata.


Cineva se plangea pe forumul Elle ca i s-a iritat fata de la folosirea acestei game. Eu nu am sesizat niciun fel de eruptie/ iritatie in urma utilizarii celor 3 produse de-a lungul timpului, dar aveti grija daca stiti ca aveti un ten foarte sensibil sau daca suferiti de alergii.
In concluzie este un demachiant bun, dar nu il voi mai cumpara deoarece nu se ridica la nivelul celui de la Bioten. In schimb cred ca voi cumpara din nou apa de fata, pentru ca era revigoranta si parfuma discret pielea fetei!


Comentarii

Unknown a spus…
Am vazut gama Alverde in magazinul dm.Ma tentau fardurile de pleaoape la un moment dat,insa imi impun mereu ca trebuie sa folosesc ceea ce am deja.
Legat de acest demachiant,faptul ca trebuie sa iti clatesti fata cu apa dupa,e un aspect general.Dupa orice demachiant,tenul trebuie clatit.Eu folosesc apa termala,m-am ``lasat`` de tonice.
Pupici!
Toma Aurora a spus…
Endre,

De fiecare data cand ma demachiam cu un lapte/ crema ma clateam dupa, dar parca acesta "implora" clatire dupa folosire. Cel de la Bioten era mult mai fluid si puteam sa renunt la partea cu tonifierea daca eram prea obosita si vroiam sa ma culc :)