Sweet Avon 2006 !!!


Astazi am gasit in pod un catalog Avon din februarie 2006!!!
Prima data cand m-am inscris cred ca era iulie 2004, dar nu am mai gasit catalog de pe vremea aceea, pentru ca mereu le aruncam. Am zis sa nu tin totul pentru mine si sa va delectez si pe voi cu cateva poze de atunci....Sa incercam sa ne amintim!
 Gama Color Trend!

Minunatele produse SSS! Pe care le-au inlocuit cu altele mult mai proaste!

Produsele Planet Spa. In prima poza avem produsele cu cactus- Arizona Hot Sands, care miroseau superb. Mi-am amintit si de produsele cu extracte din padurea tropicala a Braziliei si cosmeticele cu alge!
Rimelul Multiefect- cel mai bun rimel de la Avon: avea o periuta precisa, foooarte mica! Rujul My lip miracle- ce nuante placute, stralucitoare avea!
 Alte produse de machiaj: fardurile nu erau foarte pigmentate, dar erau cremoase si se vedeau frumos pe pleoapa. Cu fardul spuma ma dadeam pe obraji :))
Mai tineti minte cat de buna era crema corectoare?! Si ce persistenta era...


Produsele Solutions, pentru ten mixt si uscat. Regret ca nu am cumparat niciodata pudra matifianta:(
Cosmeticele anticelulitice si autobronzantele. Spuma pentru piele inchisa era splendida!
Mult regretatele geluri de du si lotiuni din gamele parfumurilor:(( Si ce ieftine erau !
Produsele Senses: aflate atunci la debut!

Spumantele de baie: cu piersica, cu ciocolata, cu mandarine si fructe de padure. Miam-miam!
Deodorantele Active!

Produsele Advance Tehniques.

Se poate observa gelul de dus cu floare de portocal, cu capacel agatator. Ce ambalaje dragute aveau!
Luciul de buze in forma de mingiuta il imparteam cu toate prietenele mele din liceu. S-a consumat in cateva zile...
Cat am iubit ceasul! M-a tinut ani buni, pana in 2009, cand desteptul meu tata l-a pierdut in Anglia :)).Ce frumoasa era si borsetuta si nici setul de bijuterii nu era de lasat.

Ce vremuri apuse si incantatoare!

Comentarii

Ionny a spus…
Ce vremuri.. tin minte ca aveam un spray de corp din gama Naturals cu aroma de ceai verde.. era divin, si persista mult timp..Eram prin clasa a 5 a ;))
Toma Aurora a spus…
OOO, Ionny, ai fost precoce. Eu abia in clasa a 8-a am avut primul produs de la Avon. A fost un sampon Advance T.
Anda Zelenca a spus…
Ahhh, cate am de spus...eu nu inteleg de ce scot produsele atat de bune!x(

- gama SSS era mult mai misto pe atunci (nu inteleg nici acum de ce au scos-o pe cea roz) si imi placeau mai mult si ambalajele!

- Planet Spa imi place si acum, dar era misto sa fi pastrat toate gamele, sa fie cat mai multe;

- rujul My lip miracle a fost preferatul meu, am avut Champagne Shimmer si inca mai am Twilight Twig (expira la anul, l-am prins in of de reps mai demult). Le-am adorat, nu alta!!!

- la fardurile trio am avut ultima nuanta de acolo, iar in mijloc era un rosu-visiniu-bordo amaaaazing! E singurul fard pe care l-am terminat vreodata. :))

- nici nu stiam ca au avut pudra matifianta la Solutions...ce tare!:X

- si poate cel mai mare regret...mi se par extrem de tampiti (scuza-mi expresia) pentru ca au scos gelurile de dus si lotiunile cu miros de parfum. Sunt extrem de cautate!:(
Toma Aurora a spus…
Anda, sunt de acord cu tot ce ai spus in comentariul tau. Eu mereu vanez prin oferta pentru rep. produse scoase din brosura (si care, culmea, in alte tari se gasesc in continuare).Poate ca se va mai schimba ceva la Avon si vor baga macar gelurile de dus si lotiunile parfumate. Eu mereu astept clipa in care vor anunta "Si la cererea clientilor reintroducem...bla- bla!"
punKy a spus…
tocmai de asta m`am exat pe Oriflame,crema de corp divine e minunata. Mi e dor de parfumul Dreamlife de la avon, ce parfum era :(
Toma Aurora a spus…
Punky, sora mea a avut Dreamlife si era innebunita dupa el.
Pacat, au scos multe lucruri interesante si foarte iubite de clienti!
Anonim a spus…
Anda, eu mai am si acum pudra aia matifianta :))) Asa de "buna" a fost :))) O porcarie, te faceai ca o fantoma pt ca este alba si usca ingrozitor, ti se curata fata foita cu foita :)). Nu-ti spun ca iti apareau multe cosuri dupa ce incepeai sa o folosesti! Delia, Cluj