Lotiune de corp Mom&Baby Care de la SABON


Lotiunea de corp de la Sabon este dedicata in special bebelusilor, dar poate fi folosita si de persoanele care au pielea foarte sensibila. Eu o folosesc de fiecare data cand ma epilez, pentru ca atunci imi simt pielea usor iritata si simt nevoia unei creme bogate, care sa o calmeze.

Pe ambalajul acestei creme de corp este mentionat "bazat de ingrediente naturale", dar pe lista de ingrediente am descoperit si doi mici parabeni. V-am mai spus ca nu ma pricep la ingrediente&Co. asa ca dupa denumire, ingredientele care imi suna mie ca fiind naturale, de pe eticheta produsului sunt urmatoarele: Aqua, Mineral Oil si Limonene.


Pompa flaconului face lotiunea usor de folosit, desi la inceput mi-a dat mari dureri de cap pentru ca nu se rotea si nu puteam sa apas pe ea. Dupa ce am desfacut de tot pompa, am reusit sa o sucesc cum vreau.  Acum reusesc sa o deschid si sa o inchid foarte usor.
Ca si consistenta, aceasta crema este groasa, duce putin catre un unt de corp. Este mai consistenta decat lotiunea BedTime de la Johnson's Baby, dar mai fluida decat crema de corp Babylove din DM.

Produsul se intinde normal, nu face scame si nu lasa senzatia de gras pe piele. In momentul masarii se simte uleiul din compozitie. Acesta de altfel ramane usor la suprafata pielii. Cu toate acestea, senzatia lasata nu este una lipicioasa, neplacuta, ci din contra, pielea se simte mai catifelata si foarte hidratata.

Dupa epilat, este solutia perfecta pentru mine! Calmeaza iritatiile si a doua zi pielea nu mai este inrosita si umflata.
Ca si miros o aseman cu crema de uz general Nivea, nu are vreo aroma speciala, spectaculoasa.
Pretul sau este de 45 de ron, iar flaconul are 250 ml.

Ca o varianta low-budget a acestei creme, recomand lotiunile de la Johnson's Baby. Eu am fost foarte incantata de ele, mi s-au parut foarte delicate, dar eficiente in acelasi timp. Spumantele si gelurile de dus de la aceeasi firma sunt de asemenea grozave.

Eu cu gama BedTime m-am impacat de minune! Pe langa hidratare si confort, aceste produse ma relaxau total si dormeam ca un bebelus. In plus au un miros grozav, cred ca a levantica!

Comentarii