Avon Day :)


Ieri am primit comanda la Avon si m-am grabit sa testez repede toate produsele, ca sa va impartasesc impresii despre ele. Inainte de a trece la treaba, vreau sa va marturisesc ca sunt foarte incantata de produsele noi din viitoarele cataloage. Mi se pare ca Avon si-a imbunatatit foarte bine gamele in ultimul timp si ca in sfarsit pare sa dea semne de inlocuire a gamei SSS (eu sper ca vor introduce vechiul miros al gamei)... astept ca o fata care este trendsetter sa ma anunte daca stie ceva! Aceasta este vechea gama, pe care sunt sigura ca multe dintre voi o iubeau in trecut:


Intorcandu-ma la ultimele produse cumparate de la Avon, primele pareri ar fi urmatoarele:

1.Lotiune dupa plaja stralucitoare- v-am povestit despre ea ca imi place. Prima data am testat-o la sora mea, iar apoi am fost convinsa ca trebuie sa o am si eu. Din cate am observat, in curand nu va mai exista in catalog. Pret: 16 lei.

2.Ulei de par cu masline- am luat 2 sticlute, pentru ca erau la oferta la 3,5 lei/ bucata. Ieri l-am folosit pentru prima data si mi se pare ca lasa parul foarte hidratat. Apreciez faptul ca se clateste repede si ca o sticluta iti ajunge pentru 5-6 utilizari. Poate fi un bun inlocuitor al balsamului de par, mai ales ca se aplica pe parul uscat, inainte de spalare. Astfel, nu mai sunt obligata sa stau 5 minute cu balsamul in cap dupa samponare.

3.Crema de fata pentru matifiere Avon Solutions- dupa o prima folosire nu stiu excat ce sa spun...parca machiajul a rezistat mai bine cu toate ca nu mi-am mai dat cu pudra peste fondul de ten. Am folosit-o si aseara si momentan nu imi simt fata lucioasa, desi inca nu mi-am facut demachierea de dimineata. Eu am incredere in ea si sper sa nu ma dezamageasca. Luna trecuta mi-am luat lotiunea tonica din aceasta gama, pe care o folosesc cu mare drag- mi se pare foarte eficienta si delicata cu tenul in acelasi timp.

4.Ulei pentru accentuarea bronzului- imaginati-va urmatorul amestec: cioclata, migdale, putin cocos....exact aceasta este aroma uleiului din imagine, un adevarat deliciu!!! Produsul se aplica pe piele inainte de expunerea la soare. Dupa aplicare, este necesar sa ne masam cu un produs de protectie solara, peste ulei. Nu aveti nicio grija, uleiul nu face nicio scamuta....este emolient si se intinde uniform. Acest produs are calitatea de a maximiza procesul de bronzare, iar acest lucru il confirm....ieri m-am bronzat destul de tare in doar 30 de minute. Imi place ca lasa pielea foarte hidratata si ca este total diferit de alte uleiuri de corp pe care le-am incercat. In gama Avon Sun  cred ca am descoperit cele mai bune cosmetice pentru ingrijirea corpului si nu inteleg de ce nu folosesc aceleasi formule si in cazul altor produse.


Acum sa va povestesc despre ce am regasit in ultima oferta pentru reprezentanti primita:

Gel de dus Pur Blanca- imi aminteste de vremurile in care gaseam si la noi in catalog, lotiunile si gelurile de dus din categoria parfumurilor. Astazi numai aromele prestige se bucura de un set complet. In oferta pentru reprezentanti, acest gel de dus costa 9,99 lei. Sora mea l-a avut in trecut si a fost incantata de el, desi nu suporta parfumul Pur Blanca.
Lotiune de corp Today- abia astept sa o am, sa o folosesc inainte de a-mi aplica parfumul Today (care este atat de placut mirositor). Ma bucur cand regasesc produse vechi in oferta...mi se pare un privilegiu pentru clienti si reprezentanti sa se bucure de ele.

Comentarii