Avon Day :)


De curand am primit comanda de la Avon, dar am zis sa nu fac o postare imediat ce o primesc, ci abia dupa ce testez produsele. In comanda am avut urmatoarele produse:

-Gel dupa plaja cu sclipici pentru copii-  are o textura usoara, de gel, intra imediat in piele, miroase demential- foooarte fructat, are un sclipici mare, care se ia repede de pe piele.

-Lotiune dupa plaja aurie- are o textura lejere si este colorata auriu-sidefat. Se intinde foarte bine si nu lasa pete. Eu am avut-o si in anii trecuti, in ambalaje diverse si am fost de fiecare data multumita de ea. Are un miros fructat, discret.

-Gel de protectie solara SPF 10- mi-am mai luat unul in comanda trecuta, ceea ce inseamna ca sunt incantata de el. Imi place ca nu se simte deloc pe piele si ca aceasta ramane perfect uscata in urma aplicarii. L-as asemana din acest punct de vedere cu spray-ul usor de portectie solara SPF 15 de la Garnier (care este de 2-3 ori mai scump).


-Crema depilatoare pentru zona inghinala- din pacate m-am iritat pe o suprafata de 2-3 cm in urma utilizarii ei, fix in zona unde sta marginea slipului. Ma gandesc ca din cauza frecarii dintre pielea proaspat epilata si lenjerie s-a produs aceasta mica iritatie.In rest nu am avut probleme. Imi place spatula care este inclusa in cutie, este foarte practica.

-Gel de ras -e prima data cand il am in aceasta varianta. Ce pot sa spun este ca se aseamana intru-totul vechiului gel de ras de la SSS, care mi-a placut la nebunie. Imi place ca este usor, dar nu foarte lichid si nu se prelinge de pe pielea umeda.

-Pernute pentru talpi- sunt foarte moi si confortabile. Imi vor fi de mare ajutor in vara aceasta cand voi merge in pantofi/ sandale cu platforma. Ma intreb de ce nu le-am comandat pana acum?!


Concluzionand, sunt foarte multumita de produse, nu stiu de ce dar multe produse de la Avon mi se par net superioare unor branduri mai scumpe (The body Shop, Boots) . Probabil este de vina si slabiciunea mea pentru aceasta firma pe care am indragit-o din clasele gimnaziale. Niciodata nu am vazut Avon-ul ca pe o afacere- de regula singurii mei clienti sunt eu si sora mea si ocazional cate o prietena. Din cauza asta tind sa afirm ca este vorba de dragoste adevarata, de o sincera recunostinta pe care o port unui brand care mereu te surprinde prin produse noi, oferte noi, reduceri substantiale.

Comentarii