Roz de primavara

Astazi a fost o zi mohorata, a plouat marunt de dimineata, iar somnul meu s-a prelungit pana la orele pranzului.
Scurta mea astenie a fost imediat inlaturata de un set de draperii cu zane si o carte cu o coperta superba (am luat-o cu gandul de a-mi exersa un pic engleza, pentru ca nu am mai studiat aceasta limba de 4 ani si sper sa nu o uit!).

Draperiile imi zambeau galese din vitrina unui magazin in care ma tot uitam la un ursulet bagat intr-o casuta-carticica! Mi-am tot imaginat cum or sa arate in camera mea si mi-am dat seama ca nu se potrivesc cu nimic, dar cum la vara am hotarat sa fac o redecorare poate se vor integra in noua incapere.
Draperiile sunt in carouri roz pal si au numai intr-o parte cate o zanuta  cu bagheta fermecata! Miss Fairy e plina de paiete si margelute dupa cum se poate observa, are aripioare si danseaza intr-o ploaie de floricele si fluturasi brodati!
Cartea Sophiei Kinsella este varianta in limba engleza a volumului "La cumapraturi cu bebe" din colectia Chic de la Polirom. De curand, tocmai ii marturiseam cuiva ca nu imi place deloc aceasta colectie, ca mi se pare ieftina si de duzina. Persoana respectiva a fost de acord, dar mi-a expicat ca aceste carti o relaxeaza. Sunt curioasa daca aceasta carte va avea un asemenea efect asupra mea!
Pana atunci  ramane sa ma relaxez privind rozul florilor de piersica pe geam...pe geamul care va fi invaluit in curand in draperiile vesele!

Comentarii