Păreri despre fondul de ten Clinique Even Better



    Produsul meu preferat de make-up este fără doar şi poate fondul de ten. Îl consider baza unui machiaj şi de aceea sunt dispusă să plătesc un preţ mai mare pentru unul de calitate. Peste un fond de ten de calitate orice fard se aşează mai bine, aşa consider! Astăzi vă scriu părerile mele despre fondul de ten Even Better de la Clinique, unul dintre cele mai bine vândute şi cotate produse din industrie.

   Menţionez încă o dată că am un ten foarte gras, fără imperfecţiuni majore, cu pori dilataţi în zona T. Fondul de ten ideal pentru mine trebuie să aibă o textură lejeră şi să reziste ok pe piele, de preferat 10-12 ore.

    Even Better de la Clinique este un fond de ten cu textură lichidă, uşoară. Se aplică foarte bine atât cu degetele cât şi cu pensula. Se comportă bine atunci când îl aplic peste crema de faţă cu factor de protecţie solară sau peste un produs hidratant. Nu se usucă repede aşa că pot lucra în tihnă cu el.
    Acoperirea oferită este medie spre mare. Maschează bine urmele lăsate de acnee şi m-a ajutat în perioada în care am avut probleme cu petele pigmentare. Are efect de blur în zonele cu pori dilataţi.
    Îmi place culoarea sa neutră, cu subton uşor gălbui şi faptul că se adaptează nuanţei tenului. 

    Legat de rezistenţă, Even Better se păstrează fresh pe tenul meu preţ de 7-8 ore, după care trebuie să-mi pudrez din nou pielea. Este un fond de ten ce necesită fixare. Eu recomand o pudră lejeră, aproape translucidă. Preferata mea în această perioadă este cea de la Rimmel, probabil una dintre cele mai ieftine şi celebre pudre existente pe piaţă. O găsiţi AICI la doar 23 lei.
    Apreciez faptul că acest produs oferă pielii un aspect foarte proaspăt, natural şi-l consider un fond de ten potrivit inclusiv pentru pielea matură. Îmi place că nu usucă pielea din jurul ochilor, acolo unde am linii de expresie. 
    Alte plusuri primeşte pentru mirosul discret şi pentru ambalajul deosebit de uşor şi de practic.


    Din punctul meu de vedere, Even Better este un fond de ten care face cu adevărat ca tenul să arate mult mai bine şi de aceea primeşte toate laudele din partea mea. Pielea arată proaspătă şi luceşte sănătos. Singurul minus este legat de rezistenţă, la acest capitol stă bine dar nu îl depăşeşte pe Double Wear de la Estee Lauder. Textura uşoră, precum cea a unui bb cream, îl face potrivit inclusiv pentru vară.

    Fondul de ten se găseşte în magazinele Sephora la preţul de 170 lei sau online AICI la 125 lei. 



Comentarii