Măşti detoxifiante pe care le iubesc


   Îmi place să mă răsfăţ cu o mască pentru faţă, iar preferatele mele sunt cele detoxifiante, pe bază de argilă sau cu antioxidanţi în compoziţie. Le aplic de 2-3 ori pe săptămână. În trecut preferam să le folosesc seara, dar în prezent prefer să o fac dimineaţa. Las masca să acţioneze cât timp prepar micul dejun şi astfel fac economie de timp. 
   Astăzi vă scriu despre nişte măşti de curăţare, detoxifiante, pe care le folosesc de luni bune şi care îmi plac foarte tare. Una dintre ele este de tip şerveţel, iar restul sunt clasice.

    Pineapple face mask de la Sephora este o mască de tip şerveţel. Este concepută pentru tenul normal sau gras, promiţând să cureţe pielea în profunzime şi să minimizeze aspectul porilor. 
    O las să acţioneze 15 minute , apoi o îndepărtez, după care clătesc pielea. Pe ambalaj ni se spune să masăm în piele excesul, însă mie mi se pare lipicios gelul rămas.
   Îmi place cum acţionează asupra pielii mele, o lasă fină şi mai curată, dar mai ales apreciez momentul de răsfăţ oferit de ritualul în sine al unei măşti tip şerveţel.
   Preţ: 20 lei/ bucată, în magazinele Sephora

    Masca cu dovleac de la Apivita este un produs de tip argilă (clay mask), mult mai eficientă decât cea de la Sephora la capitolul curăţare. Eu o văd potrivită doar pentru tenul gras.
    Este o mască de culoare albă, cu miros discret, foarte densă. O las să acţioneze 10-15 minute, după care o clătesc cu apă călduţă. Tenul rămâne extrem de curat iar porii sunt vizibil reduşi. Un pliculeţ este suficient pentru 2 utilizări. Nu se găseşte sub formă de tub.
    Preţ: 23 lei un set de 2 pliculeţe, în farmaciile Sensiblu sau online AICI
    

   Madara Smart Mask este un produs pe care l-am cumpărat din Marea Britanie şi pe care îl găsiţi şi la noi, în anumite magazine online (BioOrganicBubu, BioDiva, etc.). Este o mască cu nămol şi cărbune, de culoare gri închis, cu proprietăţi de curăţare şi anti-poluare.
   O aplic pe tenul curat, o las să acţioneze 10 minute şi apoi o clătesc cu apă călduţă. Tenul rămâne curat şi se păstrează mat pentru mai mult timp.
   Preţ: 130-135 lei

    Cucumber Gel Mask de la Peter Thomas Roth este o mască detoxifiantă, potrivită inclusiv pentru tenul uscat sau sensibil, nu doar pentru cel gras. Este o mască mai scumpă, pe care eu o am în versiunea mini. 
    O aplic în strat gros şi o las să-şi facă treaba vreme de 10 minute. În acest timp se absoarbe aproape complet în piele. Ce rămâne, clătesc cu apă rece. Pielea arată mai curată şi complet revigorată. Ideală pentru a fi folosită dimineaţa, înainte de o zi lungă de lucru.
    Preţ: între 10 şi 50 euro, în funcţie de gramaj, în afara ţării. 
    În România, produsele Peter Thomas Roth se găsesc AICI.




Comentarii

mada a spus…
nu am folosit masti de fata insa cred ca am inceput sa am nevoie, oboseala incepe sa se vada pe chip si sfaturile tale chiar imi prind bine.
Toma Aurora a spus…
Mă bucur că ţi-am putut fi de folos, Mada!