Favoritele lunii februarie



     Salutare! Nu am mai dat de multă vreme un semn pe blog, însă am pregătit pentru voi un articol cu foarte multe noutăţi cosmetice. Corect ar fi fost să scriu despre mult mai multe produse, căci am încercat zeci de când mi-am luat bocceluţa şi am tăiat-o de pe blog. Plus un catralion de cărţi şi filme, dar de ce să mă scufund în nisipuri mişcătoare şi să nu o iau pe rând cu subiectele?!
     Articolul de astăzi nu este doar despre favoritele ci şi despre dezamăgirile lunii februarie. Dacă ar fi să fac o retrospectivă la sânge, sigur sunt mai multe dezamăgiri decât cele menţionate. Pe multe dintre ele nu le-am fotografiat, zac toate pe un raft în baie, dar treptat le voi menţiona. Toate sunt high end, lovituri rând pe rând în buget dar şi în încrederea pe care am acordat-o altora, căci le-am cumpărat după ce am urmărit fel şi fel de filmuleţe pe Youtube.


    Am să încep lista lunii precedente cu produsele de machiaj. Paleta de farduri de la MAC a fost descoperirea lunii. Eu am varianta Amber Times Nine, cu 9 nuanţe neutre, unele mate şi altele sidefate. Textura fardurilor este de vis, se aplică şi se amestecă între ele ca prin magie. Se vede că am abuzat de anumite nuanţe, aplicându-le zi de zi. Paleta este foarte mică, cât podul palmei şi a costat cam 160 lei. Eu am cumpărat-o de pe Asos.com, unde se vinde în mai multe variante. Am mers pe nuanţe neutre pentru că doar acestea îmi plac. Fardurile le aplic cu o pensulă Douglas de care sunt foarte încântată: Flat Eyshadow brush. Am primit-o de la sora mea, eu folosesc în general pensule pe la 10-20 lei luate de la Essence.

    Un alt produs pe care l-am folosit zilnic este gelul-rimel de sprâncene Gimme Brow de la Benefit. Nu pot spune că este ceva cu totul genial, dar cum necum am ajuns să fiu dependentă de el, fiind singurul produs pentru sprâncene pe care îl folosesc în prezent. Nuanţa mea este 4.5. Tubuleţul său e anemic, m-am uitat de două ori la el ca să mă conving că este full size. Gelul face sprâncenele să pară mult mai dese, fără ca machiajul să fie artificial. Dacă nu vă plac sprâncenele fardate sau creionate, mergeţi cu încredere pe o variantă gel cu fibre, ca aceasta. Se găseşte în Sephora la preţul de 130 lei. Pe viitor o să încerc şi variante drugstore, vă ţin la curent.
    Am cumpărat prin decembrie un kit de miniaturi Becca, din Sephora, mai precis vestitul kit în nuanţa Opal. Îmi plac produsele, sunt o investiţie bună, iar dacă nu abuzaţi, cantitatea lor este suficientă pentru o perioadă lungă. Preţul kit-ului este de 90 lei. Ca să fiu sinceră, parcă tot mai mult îmi place paleta iluminatoare de la Sleek, parcă aceea e de o calitate mai bună chiar dacă este mai ieftină.
     Ca bronzer am folosit când şi când duo-ul de la Artdeco. Mie îmi place acest brand, mi se pare că se ridică la nivelul unora mult mai pretenţioase. Nu mă dau eu cu bronzer prea des, fiind oricum măslinie la ten, dar atunci când o fac apelez la acesta. E foarte fain, e mat, îmi aminteşte de bronzerele Lancome. L-am cumpărat de AICI cu 82 lei.

     Două produse super mişto şi accesibile mi se par: creionul S-HE în nuanţa 006, un nude cu tentă rozalie potrivit pentru tenul închis şi corectorul Revolution, comparabil pe bună dreptate cu cel de la Tarte. Creionul a costat în jur de 10 lei, l-am luat din DM. Mi se pare fantastic, în final am găsit şi eu un produs pentru buze care să mi se potrivească la fix ca şi nuanţă şi care să reziste întrega zi. Corectorul l-am luat de AICI cu 25 lei. Corectorul oxidează uşor, vă recomand să vă alegeţi un produs cu un ton mai deschis. În rest, funcţionează brici, are acoperire mare şi este rezistent peste zi.


    Trecem la dezamăgiri şi voi începe cu fondul de ten All Nighter de la Urban Decay. Beneficiar al unui scor de 175 lei în magazinele Sephora, All Nighter cred că este cel mai nepotrivit fond de ten încercat de mine în ultimii 10 ani. Îmi e jenă de gestul meu de a alerga dintr-un mall în altul pentru a găsi nuanţa potrivită, când mă gândesc la dânsul. Deşi se prezintă ca un fond de ten cu rezistenţă bună, pe tenul meu gras arată ok cam în jur de o oră. Apoi, oxidează ca nimeni altul. Devine nu închis, ci foarte închis şi bate puternic în cărămiziu. Se vede foarte tare pe piele, arată ca o tencuială de aproape. Nu este deloc rezistent la transfer, se ia la cea mai mică atingere. Pe mine m-a cucerit iniţial prin puterea uriaşă de acoperire şi prin aspectul impecabil pe care îl oferă tenului într-o primă fază. De aceea l-am şi căutat peste tot, amărâtă că nu găseam o nuanţă potrivită. 

    O altă dezamăgire este rujul lichid din colecţia Les Chocolats de la L'Oreal. Nuanţa aleasă de mine, Candy Man, mi se pare că nu mă avantajează deloc, iar rujul usucă foarte tare pielea buzelor. I l-am dat surorii mele, dar nu i-a plăcut nici ei, din aceleaşi motive. Pe testate, rujul rezistă 24 de ore pe buze, însă usucă excesiv buzele.



   Voi trece la produsele de îngrijire şi am să încep invers, cu geluri/uleiuri de duş pe care regret că am dat banii. Primul este Japanese Cherry Blossom de la Bath&Body Works. Citisem despre gelurile de duş ale acestei mărci că ar avea nişte arome deosebite. Iniţial asta am crezut şi eu, dar după vreo câteva folosiri tot un fel de Palmolive au ajuns să mi se pară. N-a fost suficient că am dat 50 lei pe acest gel de duş, dar am mai dat 100 şi pe un parfum de maşină care nu a mirosit deloc (noroc că avea o formă drăguţă, de om de zăpadă). În urma unor cercetări am descoperit că în străinatate produsele astea sunt mult mai ieftine ca la noi, dar ăsta mi-a fost mie norocul.
    De Crăciun mi-am cumpărat uleiul de duş de la L'Occitane, pe cel cu migdale. Pentru o piele uscată sau foarte sensibilă probabil acest ulei este ceva nemaipomenit, dar pentru mine nu are absolut nicio întrebuinţare. Trebuie să mă spăl cu un alt gel de duş înainte de a-l folosi, pentru că nu-mi curăţă bine pielea. Ador mirosul lui, am şi crema de mâini din gama sa şi pe aceea categoric o voi cumpăra din nou. Uleiul de duş costă 86 lei. Este complet nepotrivit pentru tipul meu de piele.

    Produsul favorit din categoria de îngrijire este gelul de curăţare Rare Earth de la Kiehls. Potrivit doar pentru tenul gras, gelul acesta este un produs de curăţare şi simultan un exfoliant blând. Are consistenţa unei paste argiloase, dar este spumant. Sintetizând, este DIVIN! Curăţă pielea în profunzime, nu irită, pot să îl las pe piele să acţioneze şi ca mască. Eu am terminat deja un flacon, nu m-a ţinut foarte mult în ciuda cantităţii de 150 ml. Costă 99 lei, mi se pare mult pentru un gel de curăţare, dar este un produs de top.


    Când am folosit prima oară un şampon OGX eram în Germania şi am nimerit varianta pentru volum. Nu mi-a plăcut. Apoi am încercat varianta în ediţie limitată, Plum nu mai ştiu cum, care a fost ceva de poveste! După care am mai folosit încă 3 variante: pe cea cu cocos, pe cea cu biotină şi pe cea cu keratină. Nu ştiu să vă spun exact care mi-a plăcut cel mai mult, sunt obsedată de aceste şampoane. Le folosesc de vreo 2 ani şi de atunci părul meu este dublu ca şi desime şi nu-mi mai cade deloc. Balsam nu am încercat decât în varianta cu keratină şi, fără să exagerez, este fantastic. Când au apărut Nature Box am zis să le încerc şi pe ele, crezând că sunt vreun soi de alternativă la OGX (având acelaşi concept la bază şi fix acelaşi gramaj de 385 ml), dar nu-s similare nici pe departe. Dacă în vară am mers în Salonic special ca să-mi iau o sacoşă de şampoane OGX, trebuie să mă credeţi că sunt obsedată de aceste produse. Pentru că e penurie în baie, chiar am de gând să mă strecor pe la fraţii noştri, ungurii, ca să-mi refac rezervele. Preţul unui şampon e de vreo 6-8 euro şi tot atât costă şi un balsam.

    Favorit este şi balsamul fără clătire Botanicals, un produs fără silicon ce hrăneşte părul în profunzime. Ce nu-mi place la el este mirosul, este puternic şi nu neapărat pe gustul meu. L-am cumpărat din DM.
    De Crăciun am primit o perie Tangle Teezer. Eu am avut la viaţa mea doar replici ale acestei perii, din acelea care se rupeau după două săptămâni. E foarte bună, rezistentă şi practică peria aceasta, dacă vă interesează o găsiţi la un preţ foarte bun AICI.




   Voi încheia cu două tratamente de tip serum pentru faţă care-mi plac la nebunie. Unul dintre ele este Midnight Recovery de la Kiehl's, top seller-ul brandului. Merită fiecare bănuţ. Eu mi l-am cumpărat împreună cu crema de ochi cu avocado, alt produs pe care îl recomand. Cumpăr variantele mai micuţe, pe care ştiu sigur că le pot consuma înainte să expire. Crema de ochi, de exemplu, nu o pot consuma în 6 luni, nici măcar la cutie de 15 ml. Midnight Recovery este un serum uleios, care nu produce coşuri tenului mei gras, care îmi lasă pielea catifelată şi hidratată şi pe care îl aplic cu maaare plăcere seara. Are o textură plăcută şi unui miros deosebit de calmant. Varianta mea este de 15 ml şi a costat 110 lei. Se consumă greu, este nevoie de foarte puţin produs pentru o aplicare. Dimineaţa nu-l pot aplica, fiind prea uleios pentru a-mi susţine machiajul pe tot parcursul zilei.
   Celălalt serum este R.N.A de la Avant. Eu l-am cumpărat de pe Vivre.ro. Se găseşte pe LookFantastic.com în prezent. Se simte minunat pe piele, nu este nici el iritant, are o formulă foarte uşoară aşa că pe el îl aplic dimineaţa. Este foarte piperat ca preţ, costă 100 lire. Eu l-am prins într-o companie fulger pe Vivre, a costat 100 şi ceva de lei. Se consumă repede, estimez durata conţinutului undeva la 3 luni, aplicat doar o dată pe zi. 

   Dumnealor au fost starletele, respectiv ocărâtele lunii trecute. Îmi cer scuze dacă pe alocuri nu m-am exprimat cum trebuie, lipsa exerciţiului îmi serveşte drept scuză. Promit c-am să revin, nu de alta dar mi se pare că am început să mă exprim tot mai greoi în limba maternă şi scrisul pe blog o să-mi prindă bine.


   

Comentarii

Anda Darie a spus…
Hopa, dar cine a revenit pe blog? Bine-ai revenit, Aurora!
Ella a spus…
Eu uleiul de duș L'Occitane îl ador pentru miros și pielea catifelată pe care o lasă, dar nu-l folosesc pentru spălat... ci tocmai pentru asta, pentru hidratare și miros.
Ca rimel colorat de sprâncene mie-mi place Essence makeu me brow. E drept totuși că nu-l folosesc singur, ci după ce conturez puțin cu alt produs. Dar pentru 10 lei eu zic că merită să-i dai o șansă.
De vreo 3 ani am o Tangle Teezer și e ca nouă și azi.
Bine ai revenit!
Toma Aurora a spus…
Mulţumesc, Anda!
O primăvară frumoasă!
Toma Aurora a spus…
Mihaela, mi s-a mai recomandat produsul de la Essence pe Facebook, de către o veche blogăriţă dragă mie. O să-l cumpăr în curând.
Bine te-am găsit! Mulţumesc pentru vizită!
Rox a spus…
si mie imi place mutl srul de la kiehl's