Produse cumpărate în ultima perioadă



    Fetelor, am o listă bogată de noutăţi de prezentat astăzi! N-am vrut să le clasific drept favorite pentru că unele dintre ele nu m-au încântat prea tare. Uitându-mă la fotografie văd că am uitat să includ câteva produse de machiaj, o să le amintesc şi pe ele înspre final pentru că sunt produse populare şi vreau să-mi exprim şi eu opinia în ceea ce le priveşte.
   M-am întors acasă acum câteva săptămâni, dar tot nu am reuşit să mă organizez în aşa fel încât să scriu mai des pe blog. Am vrut să vă povestesc într-o zi despre Luxemburg, oraş care mi-a plăcut la nebunie şi unde m-am simţit în elementul meu. Despre şederea mea în Germania nu cred că am să vorbesc pe larg, câteva dintre voi m-aţi rugat să vă ofer mai multe detalii, dar multe nu ar fi de spus. Am lucrat acolo ca artist plastic, aproape non stop stăteam în atelier, inclusiv sâmbăta şi duminica. Nu m-am acomodat deloc cu oamenii, cu clima. Am plecat prin vară şi m-am întors în martie, în tot acest timp cred că am văzut soarele de 2-3 ori. Primul meu gând legat de această experienţă este inevitabil peisajul mohorât, ploaia care parcă nu se termina niciodată ci lua doar mici pauze, ceaţa care se ridica abia înspre prânz. Singura consolare a fost că i-am avut aproape pe sora şi pe prietenul meu şi că ne-am înţeles foarte bine.

    Am să încep cu vestitul ser Clinical 1% Retinol de la Paula's Choice. Toată lumea vorbeşte despre el, publicul îl vrea, rareori e în stoc în varianta full size ( 280 lei pe site-ul www.paulaschoice.ro) . Părerea mea generală despre el ar fi următoarea: este un produs foarte potent dar iritant. Trebuie folosit cu mare grijă, cât mai rar în cazul unui ten sensibil, poate doar o dată la două săptămâni. În niciun caz nu-l recomand pentru zona ochilor, este prea puternic pentru pielea din această zonă.
    Poate vă întrebaţi ce-a făcut serul ăsta de m-a speriat aşa tare, şi-am să vă răspund. După prima folosire nu am observat nimic special la acest produs. După 2 zile l-am mai aplicat o dată şi, fără să exagerez, toată pielea de pe faţă mi s-a exfoliat. Pielea de sub ochi efectiv s-a despins în fâşii. Mi-a luat o săptămână să năpârlesc complet. De mare ajutor mi-a fost crema Cleanance Hydra de la Avene destinată recuperării confortului pielii uscate şi iritată de tratamente.
   În ciuda acestei părţi neplăcute, pielea mea arată acum mult mai bine decât înainte. Se vede clar o diferenţă, tenul este mai lucios, pare mai sănătos. Motiv pentru care peste vreo 2 săptămâni am în plan să mă mai dau o dată cu serul cu retinol. Vă recomand să începeţi cu varianta mini (70 lei) şi să îl introduceţi treptat în rutina voastră de îngrijire.


    Tot de la Paula's Choice am mai încercat Resist Anti-ageing Clear Skin Hydrator, o cremă cu care tenul meu gras se înţelege foarte bine. Pe aceasta sigur am s-o mai cumpăr şi pe viitor, îmi ţine coşurile departe şi simt că-mi hidratează bine pielea, fără să o încarce. Nu prea sunt convinsă în privinţa tratamentului Calm Redness Relief 1% BHA. Până acum n-am găsit niciun produs cu BHA care să mă dea pe spate, ba chiar mi se pare că acest tip de exfoliant chimic îmi sensibilizează uşor pielea. Am de gând să-l aplic doar local, pe bărbie şi pe obraji, acolo unde de obicei îmi apar puncte negre.
   Fiind în căutarea unei creme cu factor de protectie solară am luat Extra Care Non-Greasy Sunscreen SPF50, în varianta full size, tot de la Paula's Choice. Pricey şi oribilă pentru un ten gras! Are şi acel miros pregnant specific anumitor produse cu SPF. Crema o fi foarte eficientă ca şi barieră împotriva radiaţiilor solare, dar nu o tolerez deloc. Nici fondul de ten nu mi se aşează bine deasupra ei, refuză să se fixeze. Eu nu mă pudrez, dacă nu merge doar cu fond de ten atunci renunţ la cremă fără să stau pe gânduri. Este comedogenă, mi-au apărut multe coşuri negre după 3-4 zile de utilizare. În prezent o folosesc pentru dosul palmelor, acolo unde am probleme în primele zile calde ale anului. De mică mă lupt cu  fotosensibilitatea în această zonă, pielea nu arată rău dar mă mănâncă îngrozitor dacă nu folosesc protecţie solară. Dar asta nu e neapărat o compensaţie, eu regret achiziţia.

    Dacă sunteţi în situaţia mea, mândre posesoare ale unui ten gras, atunci vin şi cu o recomandare potrivită: crema Oil Balance SPF 30 de la Apivita. Am cumpărat-o din Sensiblu cu 84 lei, este FANTASTICĂ! Este fix ceea ce căutam: o cremă lejeră (dar fără finish mat, evit acest tip de uscare), fondul de ten se aplică perfect deasupra, nu mă irită nimic din compozitia sa, n-are nici acel iz specific multor creme cu SPF. Mulţi ani am folosit o cremă Kiss My Face, o comandam de pe Iherb. Cea de la Apivita seamănă tare cu ea, doar că este un pic mai lejeră. 
   Tot din Sensiblu am luat şi nişte seturi de măşti de faţă. Ador măştile Apivita, pe cea cu argilă verde am folosit-o ca la carte timp de un an. În prezent folosesc variantele cu miere şi cu propolis. Un pliculeţ îmi ajunge pentru 3 aplicări generoase. Un set de 2 plicuţete costă vreo 13 lei.
     Prietenul meu mi-a cumpărat şi varianta full size a măştii cu lăptişor de matcă, după ce m-am plâns că nu am găsit-o prin farmaciile din oraş. Până şi pliculeţele lipseau cu desăvârşire; este o mască pentru fermitate foarte apreciată şi căutată.

    Înainte să plec din Germania mi-am cumpărat un produs iluminator de la Lancome: Custom Highlight Drops. Nu ştiu dacă există şi la noi, acolo era lansat recent. Iluminatorul are pipetă şi se aplică fie în combinaţie cu fondul de ten, fie peste acesta. Este divin! Este un iluminator cu consistenta densă, cremoasă, care este deopotrivă lucios şi strălucitor. Pielea capătă un aspect uşor umed după aplicare, sper să fiu înţeleasă. Singurul minus ar fi pipeta, care este cam degeaba. Produsul nu este suficient de lichid cât să curgă, pipeta are cel mult rol de spatulă. A costat 30 de euro, eu l-am ales în nuanţa Rose Glow. Big like! 

    Ce-am mai testat şi nu apare în poză:
-tuşul cariocă Master Precise de la Maybelline: un produs accesibil de care sunt mulţumită. Tuşul e intens, iar carioca face aplicarea o distracţie. După o lună a început să dea semne de uscare, în prezent trebuie să o ţin cu vârful în jos pentru ca vârful să fie umed în permanenţă. Înspre finalul zilei mi se transferă puţin în pliul pleoapei, poate că nu este cel mai rezistent tuş dar mă încântă uşurinţa cu care se aplică. Îl am din decembrie şi încă o duce bine, am să-l cumpăr din nou când se va termina.
- creion de ochi retractabil Long Lasting de la Essence: foarte rezistent, în nuanţe super intense şi cu o consistenţă uşor cremoasă. Nota maximă pentru acest creion cu preţ modest, în jur de 10 lei m-a costat. 



  

Comentarii

Alina a spus…
bine ai revenit! asa urata vremem in germania? parca de la uk ma asteptam la asa ceva... cred totusi ca a fost o experienta interesanta de viata, cel putin din afara asa pare.
Toma Aurora a spus…
Alina, eu am locuit undeva în vestul Germaniei, poate în alte zone vremea este altfel. A fost o experienţă din care am avut multe de învăţat. Sigur o să mai plec în altă ţară dacă se va ivi ocazia.
Te pup!
Simona Tucu a spus…
hihi, cu retinolul m-am ars si eu :))) Ideea e ca el lucreaza multe zile dupa aplicare, chiar daca nu simtim ca face ceva, el e activ si o alta aplicare la un interval prea scurt e mult prea mult pentru piele. Nici eu nu am respectat timpii necesari intre aplicari, m-am exfoliat toata si nici dupa un an nu am mai reusit sa-l integrez in rutina. AM incercat toate variantele posibile, dar nu merge. O sa ma dau pe piept cu el, e o varianta full size, deci .... Clear Skin am si eu, nu demult am scris despre el pe blog, iar despre bha pot sa zic ca mi se pare perfect cum procedezi acum, pana la urma nu ai nevoie de el pe toata fata, e destinat zonelor cu sebum, pori dilatati acnee, asa ca daca te intelegi bine asa, foloseste-l in continuare. Eu am o varianta de 4% si nu ma da pe spate, mi se pare prea puternica si aplic o data pe saptamana si la fel, doar pe zonele cu probleme, dar nu as putea renunta la el, e minunat pentru pori, doar ca varianta gel 2% de la PC era cea mai buna alegere pentru mine. :P
Deena a spus…
Welcome back! Tare dor mi-e sa te citesc mai des, dar stiu prea bine cum e cu timpul..lipsa. Eu n-am avut neplaceri cu retinolul 1%, desi in general pielea mea reactioneaza rapid la orice. Treaba e ca am luat-o foarte lent cu el si nici acum dupa luni de zile nu il aplic mai des de o data la 4 zile. Se vede intr-adevar o schimbare pe tenul meu, dar sunt sincera si spun ca nu stiu daca as plati pretul destul de piperat pentru a continua sa il includ in rutina mea. Eu sunt mai simpluta asa, ca abordare in ingrijirea pielii si vad ca asa functionez cel mai ok.
Masterprecise e preferatul meu de ani de zile. Am avut atatea de nu le pot numara, dar ce ma mira e ca zici ca s-a uscat asa repede. La mine e perfect ok vreo jumatate de an pe putin, ba chiar am avut unul care a tinut vreo 10 luni. Sa fi avut eu asa noroc cu ele, sau ai avut tu ghinion cu un lot deficitar?
Sper sa vedem si alte articole de la tine curand!:*:*
Ella a spus…
Chiar așa frig a fost în vestul Germaniei? :( Am fost doar pentru 5 zile prin nord anul trecut, în Berlin și Hamburg și n-am văzut picătură de ploaie. E drept că am fost norocoși, mai ales că era martie. Oricum, bănuiesc că a fost o experiență interesantă!
Clear skin hydrator e crema mea preferată de noapte, n-am găsit nimic altceva care să mi se potrivească la fel de bine. Cu retinolul n-am avut experiențe neplăcute, dar parcă m-aș putea lipsi de el.
Citindu-te acum, mi-am dat seama că mi-au lipsit postările tale... Bine ai revenit!
Toma Aurora a spus…
Simona, da, aşa este, retinolul acţionează treptat. Cred că o variantă mică e cea mai potrivită pentru experimente. Probabil aş fi regertat să dau banii pe cea full size, deşi iniţial ăsta era planul. Nu este in stoc aceea.
Ceva wow pentru ochi ai descoperit? Mă interesează în mod deosebit reducerea liniilor de expresie de sub ochi.
Toma Aurora a spus…
O să încerc să aplic tratamentul cu retinol o dată la 2 săptămâni pentru început. Cred că nici n-am ales un moment prea bun, acum e soarele foarte puternic şi îmi e teamă să nu mă trezesc cu ceva pete pe obraji. Folosesc protecţie dar uneori simt că mă ard obrajii, mai ales când sunt în maşină.
Carioca s-a şi tocit puţin la vârf, poate am nimerit eu una mai proastă. Dacă o ţin cu capul în jos merge strună, din ianuarie încoace o tot ţin aşa şi o pot folosi fără probleme. O s-o cumpăr şi eu din nou când se va termina, mi se pare tuşul cel mai uşor de folosit dintre toate cele încercate.
Toma Aurora a spus…
Mihaela, Clear Skin Hydrator o să aterizeze curând în coşul de cumpărături de pe site. O găsesc foarte bună pentru tenul meu gras, chiar am impresia că am dat lovitura cu crema asta.
Mulţumesc pentru întâmpinare!