Review: Mască de faţă Green Clay Apivita



   Tare-mi mai place să mă răsfăţ cu o mască pe bază de argilă în sezonul cald, tenul meu gras fiind în această perioadă o făbricuţă de sebum greu de ţinut sub control. În permanenţă tenul meu este gras, însă vara este şi mai vrednic iar în zilele în care fac aerobic este şi mai destoinic. Acum vreo 2 luni am cumpărat masca Green Clay de la Apivita şi scriu astăzi despre ea pentru că mi se pare un produs foarte bun, aproape identic măştii Healing&Shooting de la Mario Bădescu, masca mea preferată all time. 

   Măştile pentru ten gras pe care le-am mai încercat reuşeau să cureţe bine pielea însă majoritatea erau mai mult sau mai puţin astringente. Cel mai tare m-au deranjat, pe termen lung, măştile cu nămol de la Sabon, pline de parfum. Atât cea la 90 lei cât şi cea la 140 sunt extrem de parfumate, parfumul fiind printre primele ingrediente afişate în lista de pe borcan. Având un ten mai sensibil, mă enerva senzaţia aceasta. În 2011 scriam pe blog despre felul în care pielea mă ustura de la aceste măşti marca Sabon. Green Clay este un produs delicat, la care am apreciat în primul rând acest detaliu, că nu este astringent sau iritant.
   Formula este densă şi cremoasă, iar culoarea pastei este un verde pal opac. Masca se aplică într-un strat generos şi se lasă să acţioneze 10 minute. Se usucă rapid însă eu prefer să o ţin cam 15-20 minute pe piele. Nu se clăteşte la fel de uşor cum se usucă, trebuie insistat cu apă călduţă sau cu un burete/dischetă umezită. 
   În urma unei folosiri constante am băgat de seamă că tenul se îngraşă mai greu în următoarele două zile după utilizare şi că în cazul în care îmi apar coşuri acestea se usucă foarte repede dacă îmi aplic masca. 
   Se poate aplica de 1-2 ori pe săptămână şi se recomandă doar pielii grase. Pentru pielea uscată cei de la Apivita au o altă mască pe bază de argilă, aceea se numeşte Pink Clay. În portofoliul brandului există muuulte alte măşti, toate în ambalaje cochete. A mea este cea mai urât ambalată, însă şi cea mai potrivită tipului de piele aşa că nu am stat să judec care ar fi dat mai bine pe raftul din baie.
   Regret că nu am găsit mai multe recenzii despre aceste măşti pentru a-mi forma o părere şi despre alte sortimente pe care am în plan să le încerc. Din toamnă voi începe varianta cu lăptişor de matcă, aceea este nutritivă şi promite regenerarea pielii după expunerea repetată la soare. 
   Îmi place mult masca Green Clay, aşa cum ziceam mi se pare similară ca şi textură şi efect cu masca verde de la Mario Bădescu, ambele curăţă în profunzime fără a irita sau usca pielea şi grăbesc vindecarea coşurilor provocate de excesul de sebum. Am băgat de seamă că nici despre Mario Bădescu nu se mai scrie aşa mult, este mare păcat căci are nişte măşti şi nişte scruburi foarte bune. 

   Inserez şi lista de ingrediente:
   Aqua, Montmorillonite, C12-20 Acid PEG-8 Ester, Helianthus Annuus Seed Oil, Magnesium Aluminum Silicate, Butylene Glycol, Caprylic/Capric Triglyceride, Alcohol denat., CI 77891, Talc, Ethylhexyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Aqua, Bisabolol, Camellia Sinensis Leaf*, Caprylyl Glycol, Chamomilla Recutita Flower* Extract, Disteardimonium Hectorite, Ethylhexylglycerin, Glycerin, Hydrolyzed Wheat Protein, Lavandula Angustifolia Oil*, Panthenol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Propolis Extract, Propylene Carbonate, Saponaria Officinalis Leaf Extract, Sodium Phytate, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
    88% din ingrediente sunt naturale iar masca nu conţine parabeni, siliconi,uleiuri minerale şi propylene glycol.

    În farmaciile Sensiblu aceste măşti costă 80 lei, iar online pot fi comandate de AICI cu 57 lei. Dacă mergeţi în vacanţă în Grecia, le găsiţi în toate marile oraşe, Apivita fiind un brand grecesc. 


Comentarii