Cumpărături de pe Vivre



   Nu v-am mai arătat de multă vreme ce am comandat de pe Vivre.ro pentru că de obicei cumpăr produse care mă ajută să ambalez frumos lucrurile pe care le creez şi pe care le trimit clienţilor. Am deschis şi un magazin internaţional, iar comenzile pe care le livrez în afară necesită mai multă pregătire, dar fiind faptul că şi preţurile produselor sunt altele şi atenţia la detalii este altfel punctată de cumpărător. În următorul caleidoscop promit să vă arăt imagini cu ce am mai lucrat în ultimele săptămâni, este vorba de ceva cu totul nou, nişte cărţi educative pentru copii.

    Intrând pe Vivre să-mi comand cutiuţe şi diverse alte lucruri, mi-a sărit în ochi colecţia Cinderella iar primul gest pe care l-am făcut când am văzut puşculiţa din colecţie a fost să scot un Wow!, după care am pus puşculiţa în coşul de cumpărături, am adăugat şi nişte seturi de felicitări şi am finalizat comanda. Pachetul a ajuns la mine după 2 zile, acesta fiind timpul estimat pentru livrare. Nu toate comenzile vin la fel de repede, contează intervalul temporal afişat în dreptul fiecărui produs. Am avut comenzi care au sosit după o lună, aşa cum era specificat, dar nu am regretat timpul de aşteptare pentru că produsele au o calitate deosebită. Articolele de papetărie, cutiuţele, au un raport preţ-calitate pe care nu o pot nega. Eu mai cumpăr astfel de produse şi din librării, iar preţurile sunt considerabil mai ridicate acolo.



   Drăgălaşa puşculiţă cu Cenuşăreasa a costat 75 lei la reducere, un preţ care nu mi se pare mic, însă aş fi regretat enorm evitarea acestei achiziţii. Îmi plac mult poveştile şi implicit personajele de poveste, iar ilustraţiile sunt slăbiciunea mea. Când am văzut desenele naive  nu am putut rezista!
   Puşculiţa este din porţelan, are cam 10 centimetri şi forma unei caleşti la fereastra căreia stă cocheta Cenuşăreasa. Are capac din plastic pe fund, aşadar poate fi umplută şi golită la nesfârşit. Vine ambalată într-o cutie cu ilustraţii superbe pe care o s-o păstrez în şifonier pentru a depozita mici obiecte. Puşculiţa este în continuare disponibilă pe site, o găsiţi dând search după denumirea Cinderella Carriage.



   Ia priviţi acum ce set am descoperit pe site, dacă aveam fetiţă nici n-aş fi stat pe gânduri, i l-aş fi cumpărat de îndată! Chiar şi mie mi-a surâs ideea de a-l avea, însă am decis să nu exagerez, am concluzionat că puşculiţa este suficientă pentru cineva de vârsta mea, fiind un obiect de decor discret. Setul pentru mic dejun are tot un preţ mărişor, 175 lei mai exact. Acesta este din porţelan, există şi o variantă din melamină cam la jumătate de preţ.
   În comandă am avut şi seturi de felicitări, acestea nu mai sunt disponibile, am cumpărat tot ce era în stoc. Ca să vă faceţi o idee, un astfel de set de 10 felicitări costă 8 lei, iar hârtia folosită este de calitate premium. Mi se pare avantajos, inclusiv dacă aveţi în plan să folosiţi felicitările pe post de invitaţii pentru o petrecere pentru copii sau chiar pentru un botez. Persoanele cu care intru în contact mă întreabă de unde cumpăr lucruri aşa frumoase, am şi nişte agende cu marginile paginilor aurite care au stârnit admiraţia şi nimănui nu i-a venit să creadă ce preţuri au avut.
    Pe final vă pun câteva fotografii cu lucruri pe care am în plan să le comand, sub fiecare fotografie am să trec denumirea lor completă pentru a vă fi uşor să le căutaţi pe site.



Ceas de perete Cactus: 25 lei


Set de joc Spell: 259 lei


Set 2 prosoape Candies: 95 lei



Comentarii

Ella a spus…
Cât de drăguță e pușculița! Au multe chestii faine pe Vivre, dar n-am mai intrat de mult pe site, dar acum că mi-ai amintit chiar o să dau o raită, să văd ce au mai adus. :D