Cumpărături de pe Aoro


 
    Aoro îşi va schimba numele în curând şi va deveni Notino, iar pentru a sărbători acest lucru oferă livrare gratuită pentru orice comandă folosind codul salutnotino. Pe mine mereu m-a atras ca un magnet ideea de livrare gratuită aşa că nu-i suprinzător faptul că acum intru mai des pe acest site ca înainte.
    Rămasă fără mască de faţă m-am decis să îmi cumpăr una nouă. Pe Aoro am observat că au inclusiv produse Apivita aşa că am căutat recenzii despre măştile lor de faţă şi în cele din urmă am ales-o pe cea cu argilă verde. De multă vreme pusesem ochii în Sensiblu pe masca în ambalaj roz, mi se părea atât de drăguţă, însă nu era potrivită unui ten gras aşa că am abandonat ideea de a o cumpăra.

  Masca Green Clay promite o curăţare profundă şi este recomandată tenurilor mixte şi celor grase. Pentru tenul uscat sau normal există varianta Pink Clay, tot pe bază de argilă. Masca se lasă să acţioneze 10 minute, apoi se clăteşte. Am folosit-o de două ori de când am primit-o şi îmi place mult pentru că este delicată cu tenul meu sensibil şi îl curăţă întradevăr în profunzime. Înainte am avut mască de faţă cu nămol de la Sabon şi nu prea am fost încântată, este o mască prea parfumată şi puţin iritantă.
   Masca Apivita costă 57 lei pe site şi o găsiţi AICI. În Sensiblu un tub costă 80 lei. Vreau să-mi iau şi varianta Royal Jelly, cu lăptişor de matcă, şi un şampon de-al lor cu propolis.

   Pielii mele îi fac foarte bine gelurile de curăţare cu AHA şi nu mai aveam niciunul în baie. Am comandat un flacon nou de pe Iherb însă au trecut 2 luni de atunci şi coletul meu încă nu a ajuns. În ultimul an aşa am păţit cu comenzile Iherb, au sosit foarte greu. Când am văzut că Bielenda are un gel de curăţare cu acid glicolic am zis să îi dau o şansă, mai ales că avea un preţ de 20 lei. Tot de la Bielenda folosesc apă micelară, pe cea în varianta roz şi este preferata mea!
   Gelul de curăţare mi-a depăşit aşteptările, curăţă bine pielea, face spumă şi de când îl folosesc nu mai am deloc coşuri. Tenul meu este dependent de produsele cu exfolianţi chimici AHA, cum scot aceste produse din rutină, cum îmi apar coşuri. Cum le introduc, cum pielea se curăţă în doar câteva zile. 
   Ce nu mi-a plăcut iniţial la acest gel de curăţare a fost faptul că are mici particule abrazive şi din cauza lor se clăteşte un pic mai greu faţă de un spumant de faţă obişnuit. Dacă şi vouă vă plac produsele cu acizi şi dacă aveţi probleme cu acneea cauzată de secreţia excesivă de sebum atunci merită să daţi o şansă acestui gel de curăţare. Îl puteţi comanda de AICI.

   Un alt produs Bielenda pe care l-am cumpărat este crema anticelulitică. Are efect termoactiv, pielea se încălzeşte după ce produsul este masat. Se întinde uşor pe piele, nu este o cremă grasă. O folosesc doar de o săptămână însă am observat că lasă pielea netedă şi fermă. Este la fel de bună precum gelul termic de la Elmiplant, produs pe care-l folosesc de mulţi ani. Reţineţi că nicio cremă nu poate înlătura celulita, însă folosită constant va ajuta la drenaj şi va face pielea să arate foarte bine. Vă recomand să cumpăraţi mai degrabă produse ieftine, gen Elmiplant, pe care să le aplicaţi luni la rând, decât să investiţi într-o cremă foarte scumpă şi după două săptămâni să nu mai aveţi cu ce să vă masaţi, urmând să renunţaţi la ritual din pricina preţului mare al cremei.
   Crema Bielenda costă 23 lei, are 250 ml şi o găsiţi AICI.

   Am pus în coş şi nişte elastice InvisiBobble, deşi cred că am peste 30 de astfel de accesorii prin casă. Nu-s toate InvisiBobble, mai am unele luate din Lidl şi altele cumpărate din Claire's . Diferenţe notabile nu există între originale şi celelalte variante, însă cele de la InvisiBobble parcă sunt ceva mai flexibile şi nu îşi pierd forma în timp. Pe restul trebuie să le bag adesea în apă caldă pentru a se strânge la loc, însă e simplu să fac asta sub duş.



   

Comentarii

Unknown a spus…
Multumesc de informatia cu transportul. Acum plasez si eu o comanda, mi-am gasit spuma pentru parul ondulat de la L'Oreal Studio, care e de negasit in magazinele fizice. Cat despre masca Apivita, m-ai corupt si pe mine, si culmea ca si pe mine ma atrage ambalajul roz si se potriveste tenului meu normal spre uscat. Sa folosesti produsele cu placere! :)
Toma Aurora a spus…
Diana, ai un păr superb, ţi-l admir pe Facebook. Şi al meu este tot ondulat însă nu este la fel de lung şi de aceea îl port mai mult îndreptat. Sper să ajungă la o lungime care să-mi permită să-l port natural, căci iubesc buclele.
Masca roz arată ispititor, când mergeam la cumpărături şi o vedeam în Sensiblu mă topeam!
Simona Nemtanu a spus…
Mi-am comandat gelul de curatare de la Bielenda imediat dupa ce ai scris postarea asta, l-am primit astazi si astept acum sa ajung acasa sa il incerc :)
Toma Aurora a spus…
Simona, să mă anunţi dacă îţi place. Mie mi se pare mai bun cu fiecare folosire, o să-l cumpăr din nou cu siguranţă.