Ultimele cumpărături


   Se face mult shopping înainte de Paşte, n-am stat nici eu departe de tentaţii şi am cumpărat destul de multe haine de pe FashionDays şi Answear, însă nu despre ele vă povestesc azi (căci n-am fotografii) ci despre produsele cosmetice pe care le-am achiziţionat în ultima perioadă. O să încep cu o comandă Iherb plasată cu ceva vreme în urmă, pe care abia de curând am ridicat-o de la poşta vamală. Se zvoneşte că pachetele Iherb ajung din nou la oficiile locale, o să văd atunci când îmi vor veni şi celelalte comenzi făcute recent.

   Iherb a modificat de atâtea ori taxele de livrare încât nici nu ştiu ce să mai spun despre noul lor sistem. Nu mai există o taxă unică, asta e cert, însă nici n-aş putea spune exact ce garantează un cost de livrare mai scăzut. Pentru produsele de mai sus am plătit 13 lei pentru livrare, plus 30 lei taxe vamale. Unele dintre voi ştiţi că Iherb pune la dispoziţie şi un cod unic de reducere care pe bloggeri îi avantaja mult, căci obţineau un mic procent (1-4%) din comenzile înregistrate pe baza codului lor. Codurile acestea nu mai sunt rentabile de vreo jumătate de an, căci s-a schimbat şi politica privint acordarea comisionului. 
    În ciuda acestor nasoale eu am continuat să comand de pe site pentru că doar acolo găsesc anumite cosmetice care mie îmi plac. Crema de protecţie solară Kiss My Face SPF30 este singura cremă din categoria sa care îmi place, am avut nenumărate tuburi până în prezent. Costă 40 lei pe Iherb. Nu lasă deloc urme albe, se potriveşte tenului gras fiind o excelentă bază pentru machiaj.
   Şi de la Dermae am avut multe creme, dar nu şi pe cea comandată acum. Conţine Retynil palmitate, o formă de retinol (vitamina A) combinată cu ulei natural. Acest ingredient controversat promite o regenerare vizibilă a pielii, însă trebuie folosit cu grijă, completat de o cremă bună pentru protecţia solară. Produsul a costat 51 lei.
   Ciumburucul mic sub formă de piersică este un balsam de buze Tony Moly. Miroase superb, natural, a piersică veritabilă. L-am cumpărat pentru prietenul meu dar când a văzut cât e de girly, mi l-a dat să-l port în geantă. 



    De la iepuraş am primit o carte despre care citisem pe blogul Alinei lui Brumărel. Orwell nu-mi place în mod deosebit, în schimb m-a atras romanul acesta autobiografic după ce am parcurs recenzia Alinei. Consider că una e să te identifici cu stilul unui autor şi alta e să-i apreciezi talentul şi de la premiza asta plec atunci când cumpăr memorii. În prezent citesc Când Dumnezeu era iepure, o carte aproape mizerabilă pe care vreau totuşi să o termin, până la final tot sper să se întâmple ceva care să justifice faima acestei cărţulii. Nu e chiar la nivelul Fluturilor lui Binder, dar nici prea departe nu se situează, e jenantă şi plictisitoare pe alocuri.
    Acelaşi iepuraş mi-a adus şi şamonul uscat EIMI, un produs profesional pe care mi l-am dorit din momentul în care l-am văzut la fetele de la Another side of me. Este complet diferit faţă de şampoanele uscate Batiste, nu lasă nicio urmă albă, nu se simte deloc în păr şi miroase discret. Este exact opusul şampoanelor Batiste. Nu le critic pe acestea, sora mea le adoră iar asta înseamnă că unora le merge de minune cu aceste produse. EIMI costă 75 lei în saloanele de coafură, mi se pare foarte scump pentru un şampon uscat dar o să văd dacă merită sau nu cumpărat în funcţie de cât mă ţine un tub şi am să revin cu o recenzie detaliată.



   Chiar înainte de sărbători Solaris m-a surprins cu un pachet generos de bunătăţi. Nu am apucat să le fotografiez pe toate pentru că deja le aranjasem în bucătărie, pe unele le desfăcusem şi nu mai arătau plăcut. 
   M-am bucurat când am găsit sarea roz de Himalaya în varianta fină. Am mai folosit cristale şi erau mai greu de utilizat în lipsa unei râşniţe. 
    Vă recomand fulgii de ovăz instant, sunt ideali pentru a pregăti un mic dejun în doar câteva minute. Eu îi pun în lapte fiert şi am încheiat şmecheria. O pungă de 400 grame nu costă mai mult de 5 lei în plafare. Nu-s la fel de buni ca măcinişul pentru lăptic Solaris dar sunt o alternativă. Măcinişul se găseşte aşa greu!
   Încă nu am apucat să fac budincă de quinoa, e la mare modă, văd acest preparat prin revistele de nutriţie şi prin media. Când chia era în vogă, mâncam budincă de chia tot timpul şi mi s-a părut bună la gust, sper să fie la fel şi experienţa cu quinoa.
    În prezent încerc să ţin un regim alimentar sănătos, v-am mai spus că pentru mine începe nebunia costumului de baie încă de la prima adiere a vântului de primăvară. Am început să fac aerobic, mi-ar fi plăcut să pot alerga din nou însă spatele mi s-a şubrezit de la prea mult efort şi coloana nu mai rezistă la sărituri repetate. Una dintre metodele de a mă motiva să fac mişcare cât mai des este să pun 5-10 lei pentru fiecare oră într-o cutiuţă, iar la finalul lunii să-mi iau ceva frumos din banii strânşi. Canalul meu preferat pentru aerobic rămâne Popsugar Fitness, clipurile de acolo m-au ajutat să am un corp armonios şi super tonifiat în fiecare sezon estival. La sală am renunţat pentru că programele de aerobic mi se păreau prea puţin solicitante, nu transpiram deloc şi după câteva luni mi-am luat tălpăşiţa.


Comentarii

Claudia a spus…
Solaris, brandul meu preferat la capitolul produse naturiste ! Sa te bucuri sanatoasa de toate cumparaturile ! :*
ilda76 a spus…
"Ciumburucul".:))))) M-am distrat copios citind termenul!
In legatura cu shoppingul de Pasti... eu am cam ramas asa, nu gasesc butonul de Stop! Sa ma ajute cineva, altfel ajung la shopaholicii anonimi! :P
Imi place sa citesc autobiografii, memorii, asa am simtit dintotdeauna! Eu citesc acum o carte ce m-a prins teribil (si m-a legat fedeles): Incredibila poveste a lui Joshua Perle. A citit-o Diana si mi-a recomandat-o! E de la editura youngart. O savurez din plin!
"Fluturii"... scriitura telenovelistica! No more comments.
Solaris e mereu prezent si la noi in casa.
Pup, Aurora!
P.S. Te admir si te felicit pentru vointa in ceea ce priveste exercitiile fizice! ;)
Dorina a spus…
Si noi trebuie sa mai punem de-o comanda pe Iherb. Vrem Missha si inca niste vitamine si acolo au cel mai bun pret. Nici noi nu mai stim cate tubulete de Kiss my Face am avut, e geniala crema asta! Si poate ne luam si ciumburucul, prea l-ai descris asa frumos!: )))
Ce bine ar fi sa vina iar comenzile la oficiile de cartier. Sper sa fie asa!
Ce m-ai amuzat cu descrierea cartilor. Chiar ieri am vazut cartea de Orwell in Auchan si m-a amuzat tare titlul. Sa ne spui cum a fost dupa ce o termini.
Speram sa iti place samponul uscat de la Wella, noua ni se pare the best :D Acum il folosim pe cel de la L'oreal cu argila si e foarte ok si el, ni se pare mai ok decat Batiste, dar nu mai bun decat asta Wella. L-am vazut si la Tei, au o gramada de produse Wella, dar nu sunt 100% sigura ce pret avea. Parca era pana in 50 de lei, o sa ma mai uit cand merg si iti zic sigur ce pret are.
O sa arunc si eu o privire pe canalul mentionat de tine, numele parca imi suna cunoscut :D Sper sa ma tin si eu de exercitii ca mereu ma apuc si renunt dupa cateva zile :(
Te pup! :*
Anonim a spus…
Ai tot timpul o doza de umor in articolele scrise pe blog ceea ce-mi place foarte mult :)
Yee, ti-a ajuns si tie piersicuta , ma bucur ca esti de aceeasi parere cu mine . Samponul uscat e si pe wishlistul meu si abia astept sa faci un review . Poate pe viitor ne arati si hainutele comandate .
Te pup
(Anamaria)
Toma Aurora a spus…
Mulţumesc, Claudia!
Şi mie îmi place Solaris dar şi SanoVita dintre brandurile de pe la noi.
Toma Aurora a spus…
Ilda, mie îmi spui? Ceva s-a produs, o dereglare hormonalo-shoppingăroasă!
Ioi, cum a zburat timpul! Acum Dia face recomandări Ildei, ce repede cresc copiii...
I miss you! A lot! :(
Toma Aurora a spus…
Dorina, în fiecare vară am trişat crema de la Kiss my face şi am încercat Piz Buin, Bioderma, însă niciuna nu mi-a plăcut la fel de tare. Mi se pare super!
Există şi cremă de mâini sub formă de piersică, am văzut la cineva pe Instagram. Doar că e un ciumburoi, e mai voluminoasă! :D
Titlul cărţii e haios, dar să ştii că e foarte tristă, e despre sărăcia prin care autorul a trecut, efectiv a trăit ca un cerşetor.
Şi mie mi se pare the best şamponul uscat, l-am folosit doar de 2 ori dar sunt foarte mulţumită. Ah, ce-am uitat eu să mai scriu în postare e că nici nu mă mănâncă scalpul de la el aşa cum păţeam cu Batiste.
Pupicei, Dorina! Spor la exerciţii! Dacă pui bănuţi în borcan să vezi că o să fii mai motivată!
Toma Aurora a spus…
Anamaria, miroase fantastic! Oare de ce nu se scot şi parfumuri care să aibă un miros aşa natural şi proaspăt?!
Plănuiesc să fac poze, cel puţin despre Answear o să scriu sigur căci am toate hainele comandate la îndemână.
Pupici!