Review: Concentrat pentru micro-peeling Kiehl's


   Iubesc acest concentrat marca Kiehl's şi mă bucur că pot scrie o recenzie 100% pozitivă despre un produs pentru îngrijirea tenului. În caz că sunteţi noi pe blog, iată o scurtă prezentare a tipului meu de ten pentru a vă fi mai uşor să vă orientaţi în caz că doriţi să încercaţi produsul: tenul meu este gras pe tot parcursul anului, nu am probleme cu acneea, nu am riduri fine, în schimb pielea mea luceşte în permanenţă şi nu de puţine ori mi s-a întâmplat să-mi simt tenul încărcat. Tocmai din pricina senzaţiei de ten încărcat am început să folosesc exfolianţi chimici. Aceştia grăbesc procesul natural de exfoliere şi păstrează pielea curată. Cei mai cunoscuţi exfolianţi chimici sunt AHA şi BHA, iar dintre aceştia nu tolerez decât AHA, produsele cu BHA provocându-mi iritaţii. Concentratul pentru peeling de la Kiehl's conţine un tip nou de exfoliant: extractul de quinoa. S-au stârnit controverse legate de performanţele acestui ingredient, însă laboratoarele L'oreal au venit cu o dovadă bazată pe o cercetare temeinică în urma căreia s-a demonstrat că extractul de quinoa procedează întocmai unui exfoliant chimic, însă este mai blând.

   Concentratul este lichid, gălbui şi vine ambalat într-o sticluţă verde, prevăzută cu pipetă. Cu ajutorul pipetei pot doza perfect cantitatea de produs, aplicând picătură după picătură. Produsul are un miros de plante, destul de puternic. M-am obişnuit repede cu aroma sa. 
   Textura lui a fost la început foarte lipicioasă. Nu se usca deloc pe piele, rămânea precum o peliculă lipicioasă şi obligatoriu trebuia să dorm pe spate, cu părul bine prins. Dimineaţa, după ce mă spălam pe faţă, pielea mea arăta fantastic, era foarte curată, motiv pentru care am îndurat textura neplăcută în continuare. După prima lună de utilizare a început să devină mai lejer, iar începând cu a doua se absorbea aproape complet în piele. 
   Pe lângă pielea curată, pe care nu o mai simt încărcată, am observat o diminuare considerabilă a porilor de la baza nasului. Aici se strângea mult sebum şi eram nevoită să extrag acumulările de două ori pe lună, procedură la care am renunţat. 
    Comparativ cu produsele cu AHA pe care le-am tot folosit (foarte multe!), acest concentrat lichid mi s-a părut mult mai blând, nu am simţit nici cea mai mică pişcătură şi nici nu am avut vreodată senzaţia de ten sensibilizat.
    Singurul minus al produsului poate fi considerat preţul, care sare de 200 lei. În jur de 250 lei costă în magazinele fizice Kiehl's. Un flacon este suficient pentru 4-5 luni de folosire regulată, seară de seară. Se poate folosi şi în combinaţie cu alte produse: mai întâi aplicaţi concentratul, lăsaţi să se usuce, iar apoi vă daţi cu o cremă hidratantă. Eu am încercat şi nu prea mi-a plăcut senzaţia, evit să fac layering, tenul meu e prea gras pentru a absorbi multe produse. Mă rezum în a aplica o cremă doar în jurul ochilor, iar preferata mea în acest moment este hidratantul Kiehl's. Acesta are o formulă potrivită pentru toate tipurile de ten şi un miros discret. Mi se pare puţin cam gras pentru a fi purtat pe sub machiaj, însă pentru seară este ideal. Nu conţine iritanţi, este un produs blând.

   Acestea sunt primele produse Kiehl's pe care le-am încercat şi tenul meu s-a împăcat foarte, foarte bine cu ele. În România se găsesc în magazinele fizice din Afi şi Mall Băneasa, iar online pot fi comandate de AICI
   Reţineţi că în perioada în care folosiţi exfolianţi chimici trebuie să aplicaţi pe timp de zi o cremă de faţă cu SPF ridicat, altfel vă puteţi trezi cu arsuri solare.



Comentarii

bydee-make-up a spus…
S-a notat!
Am auzit doar lucruri bune despre acest brand si cred ca m-as intelege foooarte bine cu acest concentrat. :D
Pupici