Cumpărături de pe Fashion Days


   V-am anunţat că nu am stat deloc cuminte luna aceasta în ceea ce priveşte cumpărăturile. Site-urile pe care m-am distrat au fost Fashion Days şi Answear, în plus am plasat şi o comandă micuţă pe Asos. Astăzi vă arăt ce mi-am luat de pe Fashion Days în perioada reducerilor. Şi în prezent sunt reduceri pe site, sigur veţi găsi ceva care să vă tenteze printre cele 20.000 de produse cu discount. Livrarea este gratuită pentru comenzi de peste 100 lei.


   Mi-am comandat o pereche de pantaloni chino într-o nuanţă caldă de cărămiziu. Nu mai aveam în dulap acestă croială şi m-am bucurat să o descopăr ca fiind foarte uşor de purtat. Ca să fiu sinceră, de când am comandat pantalonii i-am purtat aproape zilnic. Sunt foarte comozi iar materialul este super, nu se mototoleşte ceea ce pe mine mă bucură. Eu îi port îndoiţi în partea de jos, îmi plac mai mult aşa. Îi găsiţi AICI.




    Multe fete iubesc blugii negri, eu mă număr printre ele. Am ales o pereche de la New Look cu 4% elestan, ceea ce înseamnă că am primit o pereche foarte elastică. Am optat pentru măsura cea mai mică, care zic eu că se potriveşte tuturor mărimilor cuprinse între 34 şi 38 (EUR). Materialul se întinde mult însă e solid, să nu vă gândiţi la ceva gen jeggings sau colanţi. Nu, sunt blugi în toată regula. Ca lungime îmi vin deasupra gleznelor, eu am 1.70m. Talia este medie. 
   În fotografie nu le scosesem încă eticheta, pe ei încă nu am apucat să-i port pe stradă căci ieri i-am primit. Dacă vă plac, îi găsiţi AICI



    În secţiunea Sale am găsit această bluziţă fantastică de la Mango, cu volănaşe toată! O văzusem şi pe Asos anul trecut însă acel site nu trimite haine Mango în România. A costat foarte puţin, 49 lei mai precis, şi îmi place la nebunie! 



   Iar la Mango Kids am găsit acest pulover roz cu volănaşe, pe care l-am comandat în măsura 13-14 ani (164 cm). Nu-mi vine lărguţ, ca fetiţei din imagine, dar corespunde unui S. Sincer, îmi plac aşa tare modelele pentru fetiţe, chiar zilele trecute am intrat în Zara şi m-am delectat cu nişte rochiţe super faine. Mi-au plăcut şi nişte bluze cu cap de unicorn, ţin minte că în iarnă cei de la Zara aveau şi puloveraşe cu unicorn absolut fantastice, dar numai în mărimi mici. Pe Fashion Days nu mai este disponibil puloverul, dar îl găsiţi la acelaşi preţ pe Answear

Comentarii

Cris a spus…
Ce hainute frumoase ti-ai luat! <3
Imi plac la nebunie bluzitele, sunt atat de adorabile! :)
Sa le porti sanatoasa pe toate! :*
Te pup!
Mia a spus…
Bluzita alba mai eate pe stoc? Este foarte frumoasa.. :)
Toma Aurora a spus…
Mia, nu mai este în stoc.
Toma Aurora a spus…
Cris, merci mult!
Pupici!