Ochelari de soare la reducere


   Da, a a venit vremea lor, a ochelarilor de soare şi chiar dacă nu-i socotiţi indispensabili sunt convinsă că aveţi sau vă doriţi măcar o pereche. Ochii mei se împacă bine cu soarele, acesta nu mă deranjează indiferent de cât de tare bate, însă uneori îmi place să port ochelari, atât pentru protecţie cât şi pentru faptul că dau bine cu ţinutele. Forma feţei mele face cea mai bună pereche cu ochelarii cat-eyes şi butterfly, însă fiind o fire încăpăţânată de multe ori m-am avântat să cumpăr wayfarer, pentru că sunt la modă şi conferă un aer degajat. Acest lucru nu se mai întâmplă în prezent, am renunţat la perechile nepotrivite. Mă rezum la forma adecvată feţei, vă sfătuiesc să faceţi acelaşi lucru căci nu tot ce e la modă se potriveşte tuturor în egală măsură.

    Gândindu-mă la perechile de ochelari cumpărate în ultimii ani constat că mereu am ales să iau modele scumpe, plecând de la ideea că dacă tot am o singură pereche măcar să fie una de calitate. Chiar şi în aceste condiţii am reuşit să le rup sau să le lărgesc rapid, din neatenţie, cel mai recent exemplu fiind un model cu flori bej-aurii cărora le-am rupt rama. M-am decis ca anul acesta să aleg o pereche cu un preţ rezonabil, ca să nu-mi mai pară rău când fac vreo boacănă, iar oferta online este destul de generoasă. Dacă ar fi să aleg doar pentru mine, m-aş rezuma la formele menţionate anterior, ochi de pisică şi fluture, însă o să abordez subiectul pe larg, fiind vorba de prezentarea unei promoţii valabile pentru toate gusturile. 
    Sfatul nr. 2 din articolul de azi ar fi să nu vă lăsaţi încântate de firma ochelarilor, să puneţi pe primul loc aspectul lor, apoi calitatea şi abia la urmă să lăsaţi brand-ul. Ray-Ban face furori în continuare însă nu e cu nimic mai presus de Polaroid ca şi calitate. Polaroid face ochelari foarte faini şi rezistenţi, preţurile sunt ok pentru veniturile românilor. Brandurile de lux, precum Dolce&Gabbana, produc modele aparte, cu detalii pe care n-o să le găsiţi altundeva: ochelari cu flori, cu rame ciudate sau cu aplicaţii haioase. Aceşti ochelari sunt de calitate bună, dar nu peste nivelul Ray-Ban, Polaroid&co. În cazul lor plătim mai degrabă designul, care, de ce să nu recunoaştem, uneori face toţi banii! 

    Toţi ochelarii selectaţi sunt vânduţi de Lensa, magazin de optică de care singur aţi auzit. Eu mi-am comandat de pe acest site lentile de contact de mai mult ori, în perioada în care purtam, şi ochelari de soare Hugo Boss care au venit însoţiţi de husa originală şi de certificatul de garanţie. Livrarea ochelarilor este gratuită!


Ochelari Polaroid: 256 lei (AICI)

Ochelari Polaroid: 256 lei ( AICI)

Ochelari de soare Polaroid: 256 lei (AICI)

Ochelari de soare Polaroid: 213 lei (AICI)

Ochelari de soare Ray-Ban: 599 lei (AICI)

Ochelari de soare Ray-Ban: 509 lei (AICI)

Ochelari de soare INVU: 313 lei (AICI)


Ochelari de soare INVU: 279 lei (AICI)

Ochelari de soare Vogue: 359 lei (AICI)

Ochelari de soare Vogue: 305 lei (AICI)


Comentarii

Rox a spus…
Aurora, este un pic off topic dar ce site-uri recomanzi pt haine ieftine? Dintre Asos, Romwe, sheinside (am citit ca nu ai fost incantata) sau alte siteuri. Merci mult
Toma Aurora a spus…
Rox, dintre cele 3 menţionate aş alege Asos cu siguranţă. Hainele sunt de calitate şi mărimile se potrivesc. Livrarea se face acum prin curier, cam intr-o saptamana ajung pachetele. Iar la reduceri gasesti chestii foarte, foarte faine la preţuri bune.
De la noi îmi plac Answear şi Fashion Days (chiar dacă uneori fac şmecherii cu preţurile, modificându-le înainte de a băga o reducere).
Rox a spus…
merci mult! nu stau in romania, deci o sa comand de pe asos. deja am un wishlist :)
Turistbooking a spus…
Superbi ochelari, in plus calitatea e si mai importanta de a proteja ochii.