Ce am mai cumpărat de pe Vivre


    Îmi face plăcere să scriu azi despre unul dintre site-urile mele preferate din România: Vivre. Prin articolele mele de tip caleidoscop am menţionat adesea, adăugând şi fotografii, ce căni sau obiecte de decor am cumpărat de pe Vivre, dar o postare separată nu am mai făcut de mult. Cumpăr des de pe site obiecte de ambalat, felicitări, hârtie de împachetat, pungi de cadouri, cutii... lucruri care mă ajută în meseria mea. La prima comandă pe site am avut parte de o reducere de 25 lei, discount de care puteți beneficia și voi dând click AICI și plasând comanda în mod normal, fără a introduce un cod de reducere. O să vedeți discountul aplicat în coșul de cumpărături, nu există o sumă minimă a cumpărăturilor.

    O altă categorie importantă de produse din care eu comand de pe acest site este cea a articolelor de bucătărie. I-am luat mamei nişte tigăi sub 30 lei de o calitate foarte bună, solide şi rezistente la zgârieturi. Mama obişnuieşte să mai bage furculiţa prin tigaie când găteşte, e pericol cu ea. Pe Vivre unele tigăi sunt reduse de la 160 la 30-40 lei, reduceri pe care nu le găseşti prin magazine decât la zile mari. 
    Pe site produsele nu sunt grupate în categorii, cel mai bine e să căutaţi lucrul care vă interesează după denumire. De exemplu, dacă doriţi o cană daţi search după termenul cană şi tot aşa. Pentru produsele pe care le-am luat o să vă las denumirea completă. Chiar dacă unele nu sunt momentan disponibile să ştiţi că stocurile se refac şi campaniile de reduceri pentru anumite produse se relansează periodic.



    Voi începe cu un set de pungi pentru cadou Just for You, un set elegant în combinaţia ivoire-negru-roz. Punga mare este decorată cu bujori. A costat 17 lei. Urmează apoi un set Gold Glitter cu 50 felicitări+plicuri, în nuanţe lila şi roz pal, cu accente aurii. 27 lei a costat acest set la reducere şi a venit ambalat într-o cutie superbă, roz cu bulinuţe aurii, pe care o s-o păstrez. Câteva seturi de cutii pentru mărturii au ajuns la mine, un set de 10 cutiuţe a costat 15 lei. Sunt foarte frumoase, cu print-uri vintage deosebite. Preţurile mi se par excelente pentru aceste articole de papetărie care în libării costă mult mai mult. Am descoperit o librărie faină la Victoriei, undeva înspre piaţa Ion Mihalache, însă lucrurile sunt atât de scumpe, chiar peste nivelul Cărtureşi.
    Agenda cu lăbuţe am văzut-o şi la Camelia de la Colţul Cameliei, am cumpărat-o pentru sora mea. Acasă la părinţii noştri avem mai mulţi câini, printre care şi preferatul ei, căţeluşul Noaptea. I-am luat agenda ca să-i aline dorul de Noaptea. Eu aveam deja agenda cu bujori din aceeaşi colecţie, sunt splendide aceste agende şi una costă în jur de 20 lei. Pe cea Woof am plătit doar 19 lei. 
     Umbrela Cats in Glasses are imprimate pisici cu ochelari pe un fundal bleu. Este compactă, mică, se dechide manual. Calitatea este medie, să vedem cât de rezistentă se va dovedi umbreluţa, încă n-am folosit-o. Imprimeul mi se pare foarte drăguţ. Doar 23 lei a costat la reducere.



   A urmat şi o altă umbrelă cu pisici, aceasta costă 39 lei, se deschide automat, este mai mare (nu o puteţi lua în geantă) şi este foarte solidă. O am de câteva luni şi e super rezistentă. Pe aceasta încă o mai găsiţi pe site, se numeşte Umbrela Cats. Imprimeul e mult mai viu în realitate, iar fundalul are o nuanţă mai aprinsă.

     Pentru că anumite articole au ieşit pentru moment din campaniile de reducere, am selectat pentru voi nişte alternative. Sub fotografii am trecut denumirea lor, aşa le puteţi găsi foarte uşor pe site.



Set pungi de cadou Paris, NYC and London- 15 lei
Umbrelă Joy Pink- 25 lei
Agendă Butterfly- 19 lei
Set 50 plicuri şi 50 felicitări Pink Paris- 27 lei




Comentarii

Unknown a spus…
Am comandat si eu acum Cats!