Cum port paltonul cu imprimeu houndstooth


    Deoarece în ultima vreme am fost atrasă tot mai tare de stilul clasic franţuzesc, mi s-a părut că-mi lipseşte un palton în picăţele- aşa cum obişnuiam să numesc în copilărie imprimeurile houndstooth, dogtooth&co. În primii ani de şcoală aveam o astfel de hăinuţă şi nu-mi plăcea deloc, mi se părea prea elegantă pentru stilul meu; atunci tot ce-mi doream erau costume negre din denim, cât mai simple şi băieţeşti cu putinţă. Cu toate astea, mama mă înfofolea în hăinuţa aceea, sub pretext că ar fi groasă şi călduroasă. Şi cred că am purtat-o două sau trei ierni zi de zi când mergeam la ore, parcă stau să-i văd şi azi căptuşeala roz, alunecoasă, pe care n-o putea suferi.

    Azi mi se pare foarte practic un astfel de palton. Imprimeul său devine neutru pe lângă aproape orice altceva aleg să port pe dedesubt, iar dacă optaţi pentru o croială lejeră aşa cum am făcut eu, o să puteţi jongla inclusiv cu stilurile. Deşi în ziua în care am făcut pozele am purtat-o cu pantofi brogue, adesea îl port cu tenişi sau bocanci, aşadar într-un stil sport.
    Eu l-am ales în urma unei noi colaborări cu Bonprix, vi-l recomand pentru că este de calitate bună şi are un preţ mai mult decât prietenos. Îl găsiţi în categoria Geci şi paltoane. Sfat: comandaţi haine cu o măsură mai mică de pe acest site, sunt croite ceva mai larg decât suntem noi obişnuiţi. De asemenea, nu ignoraţi comentariile lăsate de alţi cumpărători, vă puteţi face o impresie despre cum sunt produsele dorite în realitate şi, mai ales, dacă mărimile corespund. Eu am comandat paltonul în măsura 34.






Am purtat:
Palton Bonprix (disponibil aici)
Bluză TopShop 
Fustă Medicine (disponibilă aici)
Geantă Vogel (disponibilă aici)
Ceas JORD (disponibil aici)
Pantofi Asos (disponibili aici)


Comentarii

Simona Tucu a spus…
Ce frumos e palton!! Eu ador tipul acesta de print, am cateva piese si eu si le port cu drag!
Si geanta mi se pare foarte, foarte faina!!


Aparatul il mai porti, nu-mi dau seama...! Puup!
Anonim a spus…
Este foarte frumos paltonul si iti vine bine , sa-l porti cu placere .
Am intrat de curiozitate pentru ca nu am mai comandat la ei, am vazut cateva tricouri dragute dar marimile incep de la 36/38 , eu in mod normal port marimea S si ma gandesc ca sunt prea mari .
(Anamaria)
Toma Aurora a spus…
Simona, încă port aparat dentar, dar în poze nu este vizibil. Sunt pe la jumătatea tratamentului, îl voi mai purta cel puţin încă un an.
Mulţumesc mult! Cei de la Vogel au genţi super faine, le-am descoperit produsele la un târg handmade.
Pupici!
Toma Aurora a spus…
Anamaria, dacă porţi S eu îţi recomand măsura 34, chiar 32 în unele cazuri. Am câteva hăinuţe de la ei, inclusiv pijamale, şi în toate cazurile măsurile au fost decalate.
Îţi mulţumesc!
Dorina a spus…
Ce frumos e paltonul si intreaga tinuta, de altfel <3
Sa postezi mai des tinute, da? :))
Te pup! :*
bydee-make-up a spus…
Tare frumos mai e paltonasul tau!
Mi-am amintit ca si eu am ceva asemanator asa ca maine-l scot de la naftalina. Yay! :D
Pupici
Ella a spus…
Ce frumos e paltonul și ce bine-ți vine! Mi-a atras atenția și geanta, îmi plac cele cu forma asta, chiar am pata pusă pe una de genul în perioada asta, am tot purtat-o cu disperare.
Ladybug a spus…
Foarte frumos e paltonul, mi-am imbogatit si eu garderoba cu unul nou pe care il ador, la fel ca tinen acum cativa ani nu l-as fi purtat nici moarta, mai ales pentru culoare (roz pudrat) dar acum mi se pare foarte chíc. Te pup!
Toma Aurora a spus…
Dorina, mi-aş dori, însă nu am deloc timp :(. Acum ne pregătim intens pentru Mărţişor, chiar mi-aş dori să pot scrie mai des pe blog şi, mai ales, să fac fotografii.
Te pup!
Toma Aurora a spus…
Diana, mulţumesc mult!
Te pup, draga mea!
Toma Aurora a spus…
Mihaela, sunt în aceeaşi situaţie. Cât a fost cald am purtat zi de zi o gentuţă circulară comandată de pe Choies, culmea, extrem de rezistentă în ciuda preţului său mic. Cea din fotografii e mai mare, e bună de luat multe lucruri în ea, inclusiv o sticlă de apă.
Te pup şi îţi mulţumesc!
Toma Aurora a spus…
Gărgăriţă, recent am cumpărat şi eu unul vişiniu, o culoare pe care n-o agreez deloc. La fel, acum mi se pare tare drăguţ şi parcă aş mai vrea şi alte hăinuţe vişinii.
Mie îmi place rozul pudrat, un pic de roz nu a omorât pe nimeni :D!
Pupici!