Caleidoscop


   Am început luna februarie în forţă, cu multe produse cosmetice noi. O parte dintre ele le-am primit într-un colet surpriză expediat de o prietenă virtuală dragă mie care , într-o scurtă vizită prin ţară, şi-a făcut timp să-mi trimită o mulţime de lucruri. Mă bucur că astfel am reuşit să testez două produse Kiehl's foarte bine cotate de consumatori: concentratul micro-peeling pentru noapte şi hidratantul lor universal, pentru toate tipurile de piele. Sunt produse scumpe şi cel puţin până acum mă împac bine cu ambele, în mod deosebit cu acel concentrat exfoliant. Hidratantul este cam uleios pentru tenul meu gras, îl aplic pe post de cremă pentru ochi.

    Sprayurile cu apă de mare sunt la mare modă acum, iar cel de la Tony&Guy este bun pentru a conferi textură părului. În cazul meu se comportă mai ok dacă îl aplic pe părul uscat, eventual coafat, îl face să pară mai bogat. Dacă-l folosesc pe părul umed, mi-l lasă aspru, întocmai apei sărate din mare. Personal nu-mi place cum îmi stă părul la mare, devine aspru şi foarte creţ, de aceea nu am înţeles niciodată trendul acestor produse, însă pentru cineva cu un păr foarte fin ori drept probabil apa de mare aduce o definire aparte a şuviţelor.
   Să încercaţi untul cu aromă de fructul pasiunii de la The Body Shop, miroase fantastic! 



   Am testat uleiul de păr Moroccanoil în varianta clasică, cea pentru toate tipurile de păr. Mai există un tip special formulat pentru părul fin. Ce mi se pare că are în plus faţă de celelalte uleiuri pentru păr pe care le-am mai avut? Aş zice că are, în primul rând, un miros extrem de uşor de tolerat. Ale uleiuri pe care le-am folosit aveau arome foarte grele şi persistente. Ăsta nu e un lucru neapărat important, dar cu timpul ajungi să nu mai suporţi aroma respectivă, chiar dacă ea n-are de-a face cu eficienţa produsului.
    E adevărat că părul se usucă mai rapid când e folosit puţin ulei Moroccanoil după baie? Da, am observat că nu mai e nevoie să insist aşa mult cu uscătorul. Nu îngraşă părul deloc şi-i oferă un aspect sănătos. Îl trec pe lista de cumpărături într-o variantă mai mare. Cele două eşantioane generoase le-am găsit alături de revistele lunii trecute.





    M-am răsfăţat cu o scurtă repriză de shopping pe Asos, în urma căreia o pereche de sandale cu toc transparent şi o hazlie geantă roz, marca Aldo, au ajuns în braţele mele. Am mai menţionat pe blog, însă repet: de câteva luni coletele Asos sunt livrate de Cargus după ce ajung la graniţă, direct la uşă, fără un cost suplimentar. Înainte veneau la poştă.
    Ambele produse erau la reducere, am plătit 140 lei pe săndăluţe şi 170 lei pe geantă. Abia aştept să  cumpăr din nou, îmi place tare mult să comand lucruri de pe Asos pentru că sunt diferite de ce găsesc la noi. 



   Echipa Solaris mi-a trimis uleiurile esenţiale lansate recent, ideale pentru a parfuma casa într-un mod cât se poate de natural. Nu e musai să aveţi lampă pentru aromaterapie, eu una pun câteva picături de ulei într-un pahar de apă aşezat pe calorifer, de când pisica mi-a spart lampa. Preferatul meu este uleiul de portocale. Preţul unei sticluţe este cca.15 lei.


    Se apropie Mărţişorul aşa că ultimele săptămâni au fost supra-aglomerate din cauza comenzilor. În plus, am fost solicitate pentru a ne ocupa de Nuntă la Pizza Hut, eu cu sora mea pregătind sute de broşe sub forma unor felii de pizza special pentru acest eveniment aparte despre care probabil aţi citit prin presă. Printre comenzi m-am străduit să mă pregătesc şi pentru târgurile la care voi lua parte: Dichisar, Bounty Fair şi tradiţionalul eveniment de la Muzeul Ţăranului. Noutatea acestui an vor fi mărţişoarele şi bijuteriile placate cu aur, o colecţie la care am muncit foarte mult. O parte dintre ele încă mai sunt disponibile pe Breslo
   În luna februarie am apărut la rubica desinată designerilor români, dacă doriţi să citiţi interviul îl puteţi accesa AICI.


Comentarii

Alina a spus…
ce de bunatati si dragalasenii ai tu aici! am admirat martisoarele si pe fb, sunt deosebite :).

si-am citit acum doua zile si interviul pe care l-ai dat impreuna cu sora ta :). bravo, bravo!
bydee-make-up a spus…
O multime de noutati/bunatati.
Trebuie sa recunosc ca sunt foarte tentata de uleiurile de Solaris. Mi se pare ca au un design net superior fata de ceea ce este pe piata si sunt convinsa si ca aromele sunt yummy.
Inchei felicitandu-va pentru creatiile voastre. Sunt foarte, foarte, foarte frumoase!
Pupici
Cherry Queen a spus…
O multime de produse interesante :)
si preferatul meu e tot uleiul de portocala :)

puuup!
Toma Aurora a spus…
Diana, cel cu portocală a furat multe inimi se pare :D .
Toma Aurora a spus…
Printre uleiurile Solaris am mai văzut şi de iasomie şi de trandafir. Cel de iasomie este mult mai scump, dar cred că miroase tare bine.
Multumim tare mult, apreciem cuvintele frumoase!
Toma Aurora a spus…
Mulţumim mult, Alina!
Te pup, draga mea!