Cadouri de Crăciun la Dichisar!


    Dichisar este un eveniment cunoscut publicului bucureştean, la care voi participa în această lună în calitate de expozant. Dacă nu ştiaţi deja, sunt una dintre persoanele din spatele numelui Nahoot, lucrând accesorii, haine şi bijuterii de mulţi ani. Am luat o pauză de vreo 2 ani, perioadă în care sora mea s-a ocupat de tot, iar din toamna aceasta am revenit, luându-mi responsabilitatea de a mă îndeletnici şi cu promovarea produselor.
    Dichisar adună, pe baza unei selecţii riguroase, designeri şi creatori din România, iar pentru Crăciun a pregătit o ediţie specială, numită All-star. Se va desfăşura pe 10-11 decembrie, la Impact Hub, în zona Unirii, la etajele 2 şi 3, între orele 10:00- 20:00, iar intrarea va fi liberă. Nu este prima oară când participăm, de aceea vă spun că atmosfera este super cool, pe gustul publicului urban; nu se poate face doar shopping, se pot servi macarons, bere artizanală, se pot face tatuaje cu henna sau coafuri boeme.

     Cu ce vă aşteptăm noi? Cu o colecţie nouă de accesorii din fimo, toate modelate manual, fără forme sau matriţe. Cine ne-a văzut lucrând live la sala Dalles ştie că nici măcar instrumente speciale nu folosim, toate sunt improvizate, cu timpul le-am descoperit sau chiar le-am inventat pe cele perfecte pentru stilul nostru de a lucra. Pe unele le-am şi botezat, cum ar fi aparatul de făcut guri, de pildă, cel cu ajutorul căruia facem guriţe figurinelor. Culorile folosite sunt obţinute de noi, nu le utilizăm în forma lor brută, ne place să le combinăm astfel încât să obţinem nuanţa ideală.
    Stilul care ne caracterizează este cel fantasmagoric, naiv. Încercăm pe cât posibil să transpunem poveştile şi personajele de poveste în broşe sau cercei haioşi. Şi cu toate asta clienţii noştri nu sunt copii decât într-un procentaj foarte mic, semn că mulţi oameni rămân foarte tineri în suflete şi după ce se maturizează.

    Am adus îmbunătăţiri şi ambalajelor, astfel încât orice produs vine gata împachetat pentru a fi oferit cadou. Nu-mi asum meritul pentru ele, Cătălina este cea care le face, tot manual. O să le vedeţi surprinse în imaginile de mai jos :). 
     Dacă nu puteţi ajunge la eveniment şi doriţi să cumpăraţi accesoriile, le găsiţi pe pagina noastră (AICI), sau în magazinul nostru de pe Breslo (AICI).





Comentarii

Deena a spus…
Aurora, mereu admir minunile facute de voi si exista un singur motiv pentru care nu comand...NU MA POT HOTARI. Vorbesc foarte serios!:)) Patesc frecvent ca daca am de ales intre prea multe frumuseti sa nu mai iau nimic din cauza frustrarii! Sunt superbe bijuterioile voastre si evit sa ii arat Katiei oferta pentru ca as fi pusa intr-o dificultate si mai mare de atat..
bydee-make-up a spus…
Ce dragute sunt!
Va felicit pentru creativitatea de care dati dovada si va doresc mult, mult, muuuult succes!
Pupici