3 produse de cumpărat în această iarnă


   Întotdeauna există x produse de cumpărat la începutul unui sezon, fie el cel rece ori cel cald. Pentru această iarnă m-am pregătit destul de bine, consider eu, cu o întreagă oștire de produse pentru îngrijirea tenului, toate cu AHA, care deja au început să facă cucerire după cucerire în cazul pielii mele, cu parfumuri noi dar și cu alte câteva lucruri mărunte pentru înfrumusețearea părului sau pentru machiaj. 

    Este a treia oară când cumpăr șamponul Sensi Balance de la L'Oreal. Nu am un scalp cu probleme, nu am mai avut mătreață de când eram copil, însă îmi place pentru că îmi curăță bine părul gras, fără a-l usca deloc. În plus miroase subtil, basic, fiind potrivit atât pentru femei cât și pentru publicul masculin. Este șamponul pe care-l folosește și prietenul meu, el îl apreciază pentru că face spumă bogată și nu trebuie să insiste prea tare cu masarea. Folosesc șampoane L'Oreal de mulți ani, preferatul meu pentru sezonul rece este acesta, iar pentru primăvară și vară prefer varianta Nutrifier, cu ulei de cocos și un super miros dulceag, exotic. 
   Șamponul dermoprotector ajută scalpul să tolereze mai ușor trecerea de la cald la rece, frecventă pe timpul iernii, și calmează mâncărimea apărută din pricina temperaturilor sau purtării fesurilor și căciulilor.
   În saloanele de coafură aceste șampoane costă 50-55 lei, eu le comand însă online, la jumătate de preț, de pe eMag. 

     Pentru că am părul lung în jumătate din timp îl prind în coadă de cal, de aceea esențiale pentru sezonul rece mi se par elasticele Invisibobble. De curând mi-am cumpărat și varianta roz!
    Aceste elastice promit să nu lase urme pe păr. Este adevărat? Hmm, nu chiar! Pe părul meu ondulat lasă o urmă ușoară. Promit să nu producă dureri de cap. Aici nu e nicio minciună la mijloc, chiar nu mă doare deloc părul, nici măcar la finalul unei zile în care îmi port părul bine strâns în creștet. 
    Dacă aveți vreun magazin Sephora în apropiere găsiți aceste elastice acolo, la set de 3 bucăți. Online le găsiți aici la prețul de 15 lei.

    Și în cazul rimelului optez de mulți ani pentru produsele marca L'Oreal. Aceasta nu este una dintre cele mai apreciate de mine, însă șampoanele și rimelurile sale chiar îmi plac mult. De scurt timp am descoperit mascara False Lash Wings, un produs cu o periuță-pieptăn magică, cu peri dispuși în șir indian, de la mic la mare. Pasta capătă consistența perfectă cam în 2 săptămâni de la deschidere, la început mi s-a părut cam lichidă. 
    Mascara aceasta oferă volum și multă alungire genelor. O recomand pentru sezonul rece pentru că rezistă destul de bine la apă. Am testat-o în zilele în care am fost răcită și a rezistat foarte bine. De fapt, dacă stau bine și mă gândesc, în ultimii ani rimelurile au devenit mai durabile, formulele de azi sunt mult mai rezistente decât cele de acum un deceniu, care se prelingeau pe obraz la cea mai ușoară lăcrimare a ochiului.
    Găsiți acest rimel la standurile L'Oreal din întreaga țară, costă în jur de 70 lei. Există și alternativa online, eu l-am cumpărat de aici la prețul de 40 lei. 

Comentarii

Anda Darie a spus…
Samponul contine sau nu SLS sau SLES? Mersi multde mentiune!
Anonim a spus…
Conține SLES. Este ingredient cu potențial iritant, însă mâncărimea și problemele scalpului sunt cauzate de bacterii, de cele mai multe ori, iar astfel de ingrediente le pot ucide/ține sub control.
Aurora
bydee-make-up a spus…
Le-am notat!
Ma declar tentata de recomandarile tale pentru ca:sunt in cautarea samponului perfect, nu am incercat pana acum accesoriile minune si cand vine vorba de mascara care ofera volum si alungire nu stiu cin ar spune nu. :D
Pupici
Maya Secret a spus…
70 lei pentru un rimel L'oreal e too much. Plus ca testeaza pe animale, si incerc sa ma feresc pe cat posibil de tipul asta de companii, desi e tare greu si mai cedez uneori. Eu am avut un mic soc cand am auzit ca Kerastase este tot de ei produsa. Am avut un rimel L'Oreal care mi-a placut mult, tin minte ca era tot asa lichid la inceput, dupa care s-a mai uscat si a fost chiar fain.
Toma Aurora a spus…
Dacă-i bun, părerea mea e că merită 70 lei indiferent de brand. Cosmeticele L'oreal nu îmi plac în mod deosebit, fondurile de ten mi se par printre cele mai nepotrivite pentru tenul meu, însă cu mascara chiar mă înţeleg excelent. Cat despre testarea pe animale, nu se mai face în cazul L'oreal din 2013.