Cosmetice Bottega Verde



    Cei de la BottegaVerde.ro mi-au trimis un voucher la începutul lunii noiembrie şi am profitat de el pentru a cumpăra câteva produse pe care doream să le încerc. Încă nu am o părere solidă despre această firmă, nu pot generaliza când vine vorba despre numele Bottega Verde, dar ce am avut ocazia să folosesc de la ei mi-a plăcut şi mi s-au părut produse de calitate bună. 

    Serul concentrat cu 7% acid glicolic se situa pe primul loc în lista mea de dorinţe, l-am pus în coş şi am aşteptat cu nerăbdare să-l primesc. Este o cremă foarte bună, deşi conţine mult AHA este şi hidratantă în acelaşi timp, nu simt că-mi atacă în vreun fel pielea. Se recomandă să fie aplicată pe zonele critice, prin acestea înţelegându-se porţiunile cu riduri, pete sau acnee, însă eu am întins-o pe tot tenul, evitând zona ochilor. Textura densă, cremoasă, fină, o face uşor de întins pe piele, este o reală plăcere să mă cremuiesc cu ea la ceas de seară. Mai am produse cu acid glicolic, însă consider serul acesta drept varianta cea mai blândă. Pe site costă 60 lei, iar flaconul are 15 ml. Are un orificiu îngust prin care serul iese la suprafaţă şi un flacon opac ce păstrează formula în siguranţă.

    Gelul de duş cu bujor, din gama nectarurilor preţioase, aveam impresia că l-am mai văzut pe undeva. Am aflat că şi sora mea îl are, dar cum ne vedem tot mai rar, nu prea mai ştim ce îşi cumpără fiecare. Aroma gelului de duş intră în top 3 preferate ale mele, din toate timpurile, deşi nu e una pe care aş cataloga-o ca fiind naturală. Are mai degrabă mireasma unui parfum elegant, deosebit de feminin. Este un produs pe care o să-l cumpăr cu siguranţă şi pe viitor. Preţul său este de 23 lei, flaconul conţine 200 ml produs. Consistenţa este cea a unui gel transparent rozaliu, dens şi spumant.

    Textura părului meu s-a îmbunătăţit incredibil în ultima lună. Uneori mă uit la el şi nu-mi vine să cred că dintr-o măturică frizată a ajuns lucios şi definit. Meritul îl atribui în primul rând unei măşti pe care o aplic o dată pe săptămână şi pe care o pregătesc din: o lingură balsam de păr (nu contează de care, am folosit şi profesional şi balsam din comerţ, cu saceleaşi rezultate), un gălbenuş de ou şi o jumătate de linguriţă de ulei de măsline. Umezesc părul, aplic masca doar pe lungimea firului, nu şi la rădăcină, şi o las să acţioneze 30 min. Apoi şamponez, clătesc, pun puţin balsam, clătesc iar. Fără tratamente leave-in, uleiuri pentru disciplinarea părului şi alte poţiuni, deşi am un arsenal întreg în casă. 
    Nu mai aveam balsam şi dacă tot s-a ivit această oportunitate de shopping, l-am comandat pe cel cu proteine de mătase, ce promite să ofere părului un plus de strălucire. Balsamul e dens, aproape ca o mască de păr, este foarte bun, descurcă părul în doar câteva secunde. Nu-mi place deloc mirosul său, îmi aminteşte de tratamentele post-vopsire. E foarte puternic, noroc că nu persistă după clătire.

    În colet am găsit şi un cadou, un săpun cu aromă de violete. Aşa de mult îmi place aroma încât la următoarea comandă o să-mi iau gelul de duş astfel parfumat. Aroma violetelor este intensă, nu fac o recomandare decât acelora care în general preferă miasma acestei flori. Mie îmi plac violetele nu doar în cosmetică ci şi în gastronomie, ciocolata albă cu violete fiind o slăbiciune de-a mea (se găseşte în Mega Image Concept Store la un preţ accesibil, în Cărtureşti preţul este dublu), la fel şi macaronul cu violete pe care Madame Lucie îl vindea odinioară.

Comentarii

Claudia a spus…
Sa le folosesti cu drag pe toate ! :*
Roxana Scripca a spus…
Si eu am primit o comanda plasata de Black Friday de la Bottega Verde :D Apropos de violete eu mi-am luat gelul de dus si apa de toaleta cu violete.Gelul de dus e superb miroase foarte natural a violete, e cremos si nu usuca pielea , insa apa de toaleta nu-mi place, miroase sintetic si nu seamana cu violetele...daca ar fi fost ca gelul de dus.... Am mai comandat si o crema de fata CREMA FIORI cu extract de tei , e foarte buna si hidratanta si nu lasa niciun film pe piele , potrivita pentru un ten mixt
Toma Aurora a spus…
Roxana, mulţumesc mult pentru aceste detalii. Voiam şi eu apa de toaletă, la pachet cu gelul de duş, dar dacă miroase sintetic sigur scot parfumul din calcul.