Fuste pentru sezonul rece


    În toamna aceasta am purtat des fustă și voi continua să o fac. O fustă aleasă bine poate cântări greu în vestimentația noastră, ea poate face pereche cu multe bluze și pulovere, arătând parcă mereu altfel. Anul acesta se poartă catifeaua, reiatul și denimul, veste foarte bună căci toate trei sunt materiale cu care putem mixa la nesfârșit. 
   Când mă gândesc la fuste purtate toamna, mă gândesc automat și la dresuri. Am primit un mail legat de dresurile pe care obișnuiesc să le port, se pare că nu sunt singura preocupată de acest detaliu. În ultimii ani am îmbrăcat aproape exclusiv dresuri Esmara din Lidl. Sunt foarte rezistente și arată bine pe picior, nu sunt lucioase și mă simt în largul meu în ele. Pe deasupra, sunt și foarte accesibile, nu mai rețin exact dar undeva în jurul sumei de 12 lei costă o pereche. Asta ca o paranteză.
   Întorcându-mă la fuste, astăzi vă prezint câteva modele noi din magazinul online BrandCircus. Prețurile sunt de outlet și variante există pentru toate gusturile. 




Fustă Zara: 60 lei (AICI)


Fustă Zara: 50 lei (AICI)


Fustă Zara: 35 lei (AICI)


Fustă Zara: 45 lei (AICI)


Fustă Zara: 55 lei (AICI)


Fustă Zara: 35 lei (AICI)


Fustă Stradivarius: 45 lei (AICI)


Fustă Vero Moda: 50 lei (AICI)


Fustă Vero Moda: 50 lei (AICI)

      Transportul este gratuit pentru comenzi mai mari de 179 lei și se face prin curier rapid. Produsele se pot returna în caz că nu vi se potrivesc. Mie îmi place mult acest outlet online și mă bucur că de atâția ani păstrează un nivel constant al prețurilor.

Comentarii