Favoritele lunii septembrie


    În septembrie am început să folosesc multe produse noi, despre o bună parte dintre ele am scris deja pe blog, iar despre alte câteva urmează să vin cu recenzii. Este vorba despre un fond de ten şi un fixativ profesional pentru care urmează să pregătesc materialele, iar până atunci vă fac cunoştinţă cu produsele cosmetice pe care le-am folosit cu drag în prima lună de toamnă. 

    Voi începe cu balsamul leave-in de la Macadamia Natural Oil, pe care-l consider şi cea mai fericită descoperire a lunii. Textura lichidă, foarte uşoară şi felul în care reuşeşte să-mi aranjeze părul şi să mi-l descurce au dus la consumarea unei jumătăţi de flacon în câteva săptămâni. Din păcate nu mai este disponibil pe Elefant, de acolo l-am luat la un super preţ, dar apetitul meu pentru produse fără clătire a rămas deschis şi am mai găsit alte variante profesionale pe care doresc să le încerc. 
    Mare nebunie s-a creat în casa mea de când am intrat în posesia măştii cu acid glicolic de la Andalou Naturals. M-am bosumflat puţin când am aflat ce concentraţie de acid are acest preparat asemănător unui piure de dovleac. Sub 1% ! Insuficient dacă vă doriţi o exfoliere serioasă a tenului. Dar masca este bună pentru întreţinerea tenurilor grase sau încărcate, cu puncte negre sau zone cu piele descuamată. Eu o folosesc o zi da una nu, altfel nu simt că pielea mea se păstrează curată. Am intrat pe Iherb în căutare de produse cu mai mult AHA şi cam bate vântul, nu mai sunt disponibile toate variantele de altădată. 
   O altă mască cu care m-am răsfăţat înainte de sosirea celei de la Andalou este cea cu argilă de la Herbagen. Sunt la al şaselea tub, mă înţeleg bine cu ea, îmi lasă tenul curat, însă dacă o folosesc mai des de o dată pe săptămână am observat că mi se înroşeşte tare pielea. Este recomandată doar tenurilor grase. De la Herbagen am mai încercat varianta cu colagen, însă nu a avut niciun efect asupra tenului meu.
    Produsul hidratant utilizat frecvent în septembrie a fost crema de noapte Resveratrol de la Andalou, luată de pe Iherb ca şi masca cu acid. Am pierdut numărul flacoanelor consumate, eu mereu o comand în varianta de 15 ml (cca. 15 lei), aşadar un tub se termină destul de repede. Ziua o folosesc pe post de cremă de ochi, îmi place tare.

    Produsele de machiaj de la Bottega Verde au făcut legea în portfard. După ce le-am testat cum trebuie am ajuns la concluzia că fondul de ten nu va fi luat pentru a doua oară, însă creionul merită bănuţii, e foarte rezistent şi se aplică uşor pe pleoape. Fondul de ten nu pot spune că nu e un produs de calitate, însă mi-ar fi plăcut ca paleta de nuanţe să fie mai diversă pentru a-mi găsi o culoare care să-mi vină la fix. 
    Despre fardul de obraz BellaPierre am scris o recenzie zilele trecute pe blog, este grozav: mat, cu aspect natural, foarte rezistent, fără miros, uşor de aplicat. Are un minus pentru preţul ridicat şi pentru faptul că nu se găseşte la reducere. 

    

Comentarii

Deea D. a spus…
Tratamentul leave in de la Macadamia l-am vazut si pe aoro - 22 lei. Eu mi-l doresc pe cel la 70 de lei, care e indisponibil de ceva timp si tot stau cu ochii pe el...
Masca cu dovleac o am si eu de ceva timp, dar nu am intins des mana dupa ea. Cred ca ii voi mai da o sansa acum.