Noutate Paula's Choice: Resist Anti-Aging 10% Niacinamide Booster


     Fetelor, am primit recent un comunicat despre un produs nou lansat de Paula's Choice care deja se bucură de aprecierea clienţilor din afara ţării care au apucat să îl testeze. Wayne Goss este doar una dintre puternicele voci din online care îl recomandă. Precum restul produselor Paula's Choice, Resist Anti-Ageing 10% Niacinamide este în egală măsură un produs de înfrumuseţare cât şi unul de tip tratament. Acest brand foloseşte acizi şi alte ingrediente cu acţiune dovedită ca fiind utilă rezolvării problemelor tenului.

    Am folosit produse pentru ten cu acid glicolic toamna trecută şi am putut observa cum acţionează un exfoliant chimic. Blând, fără a irita pielea, progresiv, nu precum unul mecanic. Gelul de curăţare cu AHA a fost singurul produs care m-a scăpat de acneea de pe maxilarul drept, eu l-am folosit pe cel de la Neoteric timp de un an de zile, timp în care pielea mea s-a curăţat complet. Având tenul foarte gras, iniţial mi s-au recomandat cosmeticele cu acid salicilic (BHA), însă în cazul meu acest acid a avut efect iritant. Nu cred că există un tipar clar stabilit, de aceea produsele ce conţin ingrediente puternice, precum acizi sau vitamine, trebuie testate măcar câteva zile pentru a ne da seama dacă ni se potrivesc sau nu. Paula's Choice are disponibile multe mini-produse ce ne permit să ne facem o idee clară despre cosmeticele sale. Se pot comanda direct de pe site-ul din România, în caz că nu ştiaţi, iar livrarea se face în câteva zile lucrătoare, în funcţie de modalitatea de transport aleasă.
    Revenind la boosterul lansat de curând, acesta se adresează tenurilor cu pete lăsate de acnee, cu pori dilataţi sau cu semne vizibile de îmbătrânire. Având o consistenţă ultra-lejeră, aproape lichidă din ce am aflat din articolele citite, poate fi integrat cu succes în rutina de îngrijire a tenurilor grase sau cu tendinţe acneice. Persoanele cu tenul uscat îl pot folosi împreună cu alte produse cosmetice pentru hidratarea pielii (creme, loţiuni).
   Niacinamide este o formă de vitamina B3 care ajută şi la reglarea secreţiei de sebum. De aceea boosterul nou lansat are capacitatea de  micşora pe termen lung porii măriţi ai persoanelor cu tenul foarte gras. 
    Pe lângă niacinamide, produsul conţine vitamina C, un alt ingredient recomandat pentru reducerea petelor de pe ten, dar şi pentru redarea luminozităţii pielii.



    Flaconul full-size costă 214 lei şi are un conţinut de 20 ml. Pentru că este recomandat să fie utilizat împreună cu o cremă hidratantă, se consumă mai greu decât alt produs cosmetic. Poate fi comandat din magazinul online Paula's Choice din România. Nu este disponibil în varianta mini pentru moment, însă din gama Resist găsiţi multe mini-produse pe site. 


Comentarii