Încălțăminte de toamnă



  1,2,3...start toamnă cu ale tale ghete, botine și cizmulițe cochete!
  Dacă nu le aveți încă pregătite, nu-i nicio problemă, pentru asta se lansează colecții noi la începutul fiecărui sezon. Azi vă prezint modelele noi de pe DePurtat, nu pe toate ci doar pe acelea care mi s-au părut frumoase și versatile. Oricând pe site puteți studia întreaga ofertă, avantajul magazinelor online este acela că sunt deschise non stop, iar ochii noștri pot rătăci pe ele chiar și la cele mai târzii ore.

   Livrarea produselor costă doar 9 lei prin curier, iar dacă sunteți din București atunci plătiți numai 5 lei pentru transport. De livrare gratuită beneficiază orice comandă mai mare de 149 lei. Returul produselor se poate face în termen de 14 zile lucrătoare. 
   Colecția nouă a fost postată pe site în urmă cu doar câteva zile și deja produsele se vând foarte bine, se vede asta din reacțiile de pe Facebook dar și din măsurile disponibile, care încep să dispară din magazin. DePurtat ține cont de tendințe și în fiecare colecție nouă postată am descoperit modele moderne. 



















Comentarii

Ella a spus…
Sunt frumoase toate, dar primele mi-au luat ochii datorită nuanței! Chiar n-am mai dat de mult o comandă de la ei, trebuie să studiez oferta. Am o pereche de cizme de la ei care au ținut incredibil de mult... și încă sunt în stare aproape perfectă.